سلامت نیوز:مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: توجه به استانداردهای درمانی در خدمات ناباروری اولویت بیمه سلامت است.

توجه به استانداردهای درمانی در خدمات ناباروری اولویت بیمه سلامت است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  بیمه سلامت ایران، «محمد مهدی ناصحی»، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ارایه خدمات ناباروری از سال گذشته در قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده و برای امسال ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خدمات ناباروری در نظر گرفته شد. 

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از دو ماه پیش تاکنون بیمه سلامت به صورت فعال با مراکز ارایه دهنده خدمت در خصوص درمان زوجین نابارور قرار داد جدید منعقد کرده یا قرار دادهای گذشته مجدد تمدید شده است، لذا درصد بالایی از این خدمات تحت پوشش بیمه سلامت قراردارد. 

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های درمان ناباروری تا ۳ نوبت درسال پرداخت می‌شود تصریح کرد: بیمه سلامت تا پایان سال جاری تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و زوجین می‌توانند با ارایه فاکتور نسبت به دریافت هزینه‌های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام کنند. 

ناصحی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی کافی در این زمینه انجام شده و این فرصت برای همکاری مراکز درمانی دولتی و خصوصی با سازمان بیمه سلامت در درمان ناباروری فراهم است، از این رو هیچ نگرانی وجود نداشته و بیمه سلامت از تمام ظرفیت خود برای ارایه خدمات با کیفیت به زوجین نابارور استفاده می‌کند. 

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: بر اساس آمار ۴.۵ میلیون زوج نابارور در کشور زندگی می‌کنند که عمده این افراد در تهران خدمات را دریافت می‌کنند، بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی با توجه به استانداردهای تعریف شده خدمات را ارایه می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha