سلامت نیوز : بهترین مکمل ‌های بدنسازی شامل چه گزینه‌هایی می شوند و این مکمل ها چه تأثیراتی در عضله سازی دارند؟ طی سالیان گذشته مکمل‌ های بدنسازی توانسته‌اند به جایگاه‌ قابل‌توجهی در حوزه بدنسازی دست یابند، به‌گونه‌ای که امروزه می‌توان صدها نمونه مکمل را شاهد بود که هر کدام دارای ساختار و ویژگی‌های خاصی هستند و می‌توانند شرایط خاصی را برای شما فراهم نمایند. اما آیا تمام این مکمل‌ها می‌توانند نیازهای ما را برآورده سازند؟

بهترین مکمل های بدنسازی برای عضله سازی

بهترین مکمل ‌های بدنسازی شامل چه گزینه‌هایی می شوند و این مکمل ها چه تأثیراتی در عضله سازی دارند؟ طی سالیان گذشته مکمل‌ های بدنسازی توانسته‌اند به جایگاه‌ قابل‌توجهی در حوزه بدنسازی دست یابند، به‌گونه‌ای که امروزه می‌توان صدها نمونه مکمل را شاهد بود که هر کدام دارای ساختار و ویژگی‌های خاصی هستند و می‌توانند شرایط خاصی را برای شما فراهم نمایند. اما آیا تمام این مکمل‌ها می‌توانند نیازهای ما را برآورده سازند؟

قطعاً خیر. با توجه به نیازمندی‌هایی که در این راستا وجود دارد لازم است در انتخاب مکمل‌ها دقت عمل بالایی را به کار گرفت، زیرا برخی از همین مکمل ‌های بدنسازی نه تنها کیفیت مطلوبی ندارند، بلکه با قیمت‌های بالایی به بازار ارائه می‌شوند.

در چنین شرایطی خرید یک مکمل مناسب همیشه دغدغه اصلی بدنسازان بوده است و همواره به دنبال دریافت پاسخی مناسب برای این پرسش هستند که چه مکملی برای بدنسازی مناسب است تا بتوانند به این طریق خرید بهتری را تجربه کنند. امروزه تنوع بسیار بالایی از مکمل‌ها را می‌توان شاهد بود که ارزش‌های غذایی خاصی دارند، اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که ممکن است یک مکمل برای همه افراد نتایج مشابهی به دنبال نداشته باشد؛ بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی شناخت کاملی از انواع بهترین مکمل های بدنسازی کسب نمایید.

بهترین مکمل ‌های بدنسازی

مکمل‌ های بدنسازی یکی از انواع مکمل‌های رژیمی به شمار می‌روند که با ساختار بی‌نظیر خود در ورزش‌های مختلفی همچون دومیدانی، وزنه‌برداری، ورزش‌های رزمی و بدنسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا به این طریق بتوان سطح عملکرد ورزش در بدن را بهبود بخشید. یکی دیگر از دلایل استفاده از مکمل‌ها افزایش وزن است و این امر را نیز نباید نادیده گرفت که این مکمل‌ها ساختار فوق‌العاده‌ای برای افزایش وزن دارند و در این راستا می‌توانند به شما کمک‌های شایانی نمایند.

بهترین مکمل ها برای عضله سازی

همان‌گونه که در پیش از این نیز بیان نمودیم، در حال حاضر می‌توان نمونه‌های مختلفی از مکمل ‌های بدنسازی را در سطح بازار مشاهده نمود که لازم است هرکدام را در شرایط متفاوتی مصرف کرد. در این زمینه بهتر است از هرگونه سهل‌انگاری پرهیز نموده و سطح اطلاعات خود را درباره نحوه مصرف و شرایط آن‌ها افزایش دهید تا از مشکلات احتمالی ناشی از مصرف مکمل ها پیشگیری نمایید. مهم‌ترین مکمل ‌های بدنسازی عبارتند از:

· مکمل و پودر پروتئین دار

· آمینواسیدهای زنجیره‌ای

· مکمل‌های کاهش وزن

· مکمل آرژنین

· مکمل گلوتامین

· مکمل اچ ام بی

شما می توانید انواع مکمل های بدنسازی نامبرده شده را از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید.

پروتئین وی و تأثیر آن در عضله سازی

پروتئین وی یکی از بهترین مکمل های بدنسازی است که برای بدنسازان فواید بسیار بالایی داشته و به همین دلیل توانسته است به محبوبیت ویژه‌ای دست یابد. امروزه برندهای مختلفی در راستای تولید این مکمل‌ها فعالیت دارند و تاکنون نیز توانسته‌اند نمونه‌های مختلفی از آن‌ها را تولید و روانه بازار کنند، اما این نکته را نیز فراموش نکنید که برای بهره‌مندی از فواید این پروتئین‌ها لازم است آن‌ها را از برندهای معتبر خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید.

در راستای چگونگی مصرف این نوع پروتئین‌ها لازم است نکات مهمی را رعایت کنید و بر اساس ساختار بدنی خود از آن‌ها استفاده نمایید؛ زیرا مصرف آن‌ها در دوزهای بالا اثرات مخرب بسیاری بر عملکرد بدن شما دارد.

پروتئین وی و تاثیر آن در حجم دهی عضلات

فوائد پروتئین وی

از بارزترین فواید استفاده از پروتئین وی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

· برطرف نمودن نیازهای بدن

· تأمین نمودن میزان پروتئین و کربوهیدرات بدن

· کمک نمودن به عضله سازی

· افزایش قدرت بدنی

· افزایش عضلات

· کمک نمودن به ثبات بدنی

گینر و تأثیر آن در افزایش وزن و عضله سازی

مکمل گینر از جمله بهترین مکمل های بدنسازی است که در ساختار خود دارای ذخایر بالایی از پروتئین، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، ویتامین‌ها، کربوهیدرات‌ها و ... است که با استفاده از آن می‌توان افزایش وزن قابل‌توجهی شاهد بود و به همین دلیل در میان ورزشکاران محبوبیت بسیار بالایی دارد.  البته علاوه بر افزایش وزن، افزایش انرژی بدن و رفع خستگی، افزایش چربی بدن و رشد عضلات از دیگر فواید مکمل گینر به شمار می آیند.

عوارض مصرف مکمل گینر بدون انجام ورزش

مصرف اصولی و درست مکمل گینر هیچ گونه عوارضی را به دنبال نخواهد نداشت. اما توجه داشته باشید، زمانی که مکمل‌های گینر را بدون ورزش مصرف کنید، با افزایش سطح چربی بدن مواجه خواهید شد که در نتیجه آن، چربی های موجود در مکمل در نقاطی از بدن مانند شکم و پهلو جمع شده و تناسب هیکل شما را به هم خواهند ریخت.

مکمل گینر و تأثیر آن در افزایش وزن

کراتین و کارایی آن در بدنسازی

به‌طور طبیعی سلول‌های عضلانی بدن دارای مقداری کراتین هستند و به بدن کمک می‌کنند تا بتواند انرژی خود را هنگام تمرین حفظ کند. کراتین به‌عنوان یک مکمل بدنسازی میان ورزشکاران بسیار محبوب است و این امر به دلیل فواید بی‌نظیر آن همچون افزایش عضلات، بهبود عملکرد ورزش و افزایش قدرت است و نباید این موارد را نادیده گرفت. برای تهیه مکمل‌های کراتین، تنها کافی است به آدرس https://daroohome.com/ مراجعه نموده و گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.

فواید مصرف کراتین

· رشد عضلات بدن

· رفع گرفتگی و خستگی عضلات

· افزایش قدرت و عملکرد بدن

· بهبود عملکرد مغز

· مبارزه با قند خون بالا

· کمک به درمان بیماری کبد چرب غیرالکلی

گلوتامین، بهترین انرژی بخش هنگام ورزش

گلوتامین از اسید آمینه‌های غیر ضروری است و آمینواسیدها مولکول‌هایی هستند که نقش‌های زیادی در بدن دارند. مکمل گلوتامین در تقویت سیستم ایمنی بدن پس از انجام ورزش‌های شدید و محافظت از بدن در برابر بیماری‌ها تأثیر زیادی دارد. همچنین، در روند عضله‌سازی می تواند نقش مهمی را ایفا نماید.

فواید مصرف گلوتامین

· افزایش عضله سازی و جلوگیری از عضله سوزی

· چربی سوزی و بهبود دیابت

· سوخت و ساز گلوکز در بدن

· بازسازی و ترمیم عضلات

شما می توانید بهترین مکمل‌های بدنسازی شامل مکمل‌های پروتیئن (پروتیئن وی، وی آلبومین، پروتیئن کازئین)، کربوهیدرات‌ها (کربو، گینر و مس)، آمینواسیدها (گلوتامین، آرژنین و بی سی ای ای) و دیگر مکمل‌های انرژی‌زا را از داروخانه آنلاین داروهوم https://daroohome.com/ تهیه نمایید. همچنین، می توانید قبل از خرید مکمل مورد نظر، از مشاوره رایگان داروخانه بهره مند شده و خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha