یکی از مهمترین اکسسوری های هر خانمی لباس زیر است که علاوه بر پوشش باعث جلوگیری از بیماری های اندام های خصوصی میشود. یکی از معضلات بانوان، افتادگی سینه است که در این مقاله به عوامل افتادگی سینه میپردازیم و همچنین تاثیر سوتین ورزشی در افتادگی سینه خانم ها را برسی میکنیم. آیا افتادگی سینه بانوان طبیعی است؟ چه مدل سوتینی برای افتادگی سینه بهتر است؟ کدام لباس زیر از این اتفاق پیگیری میکند؟

تاثیر سوتین ورزشی در افتادگی سینه خانم ها

عوامل افتادگی پستان ها ، چرا سینه ها افتادگی پیدا میکنند؟

یک اصلاح پزشکی برای افتادگی سینه وجود دارد که به آن؛ پتوز پستان (Breast ptosis) می گویند. دلایل بسیاری برای آویزان شدن سینه ها وجود دارد. برای درمان هر چیزی، ابتدا باید عوامل به وجود آورنده آن مشکل را بشناسید.

در اینجا تمام عوامل افتادگی سینه را برسی کرده ایم که شامل موارد زیر است:

  • پستان ها از چربی و بافت های رشته ای تشکیل شده اند.
  • حاملگی های متعدد نیز می تواند باعث افتادگی سینه شود.
  • افزایش سن یکی از دلایل مهم برای آویزان شدن پستان است.
  • داشتن سینه های سنگین و بزرگ؛ یکی از عوامل آویزان شدن سینه بانوان است.
  • سیگار کشیدن؛ یکی دیگر از دلایل آویزان شدن سینه است.
  • شیردهی؛ در دوران شیردهی سینه های مادران بزرگتر از حد معمول می شود و با قطع شیردهی مادر، پستان ها کوچک شده و بافت سینه جمع نمی شود این خود یکی از عوامل افتادگی سینه است.
  • استفاده نکردن از سوتین استاندارد با سایز دقیق و متناسب خودتان و همینطور غافل شدن از انتخاب سوتینی با پشتیبانی و حمایت بالا باعث سرعت بخشیدن به افتادگی سینه هایتان می شود.
  • کاهش ناگهانی وزن باعث شل شدن بافت سینه می شود.
  • استفاده نکردن از سوتین وزشی هنگام انجام ورزش و فعالیت های سنگین باعث افتادگی پستان می شود.
  • عوامل ژنتیکی؛ گاهی آویزان بودن سینه ها عامل ژنتیکی و وراثتی دارد.

راه های درمان افتادگی سینه چیست؟

همانطور که در بالا شرح داده شد، آن عوامل موجبات افتادگی پستان را فراهم میکند. پس برای درمان افتادگی سینه؛ ابتدا باید دلیل و عاملی که باعث این اتفاق شده است را پیدا کرد. اما به صورت کلی راه های درمان افتادگی سینه به شرح زیر است:

  • عمل جراحی سینه.
  • ورزش های مخصوص میتواند افتادگی سینه را درمان کند.
  • استفاده از سوتین مناسب، از افتادگی سینه تاحد زیادی جلوگیری میکند.

لباس زیر مناسب برای افتادگی سینه کدام است؟

سوتین ورزشی حمایت کننده سینه2126

حتما شما هم این جمله معروف را شنیده اید که فراموش نکنید: لباس زیر مثله یک رفیقه، اگه خوب باشه! خودش میکشتت بالا ولی اگر بد باشه بهت زخم کاری میزنه!. این مصداق حقیقت است. شما با انتخاب صحیح لباس زیر مناسب میتوانید افتادگی سینه خود را درمان کنید.

برای پیشگیری از افتادگی پستان به مواردی مانند انتخاب سایز و مدل صحیح لباس زیر دقت کنید. سویتنی که استفاده میکنید حتما باید از پشتیبانی بالایی برخوردار باشد تا مانع از آویزان شدن و یا آسیب رسیدن به بافت سینه شود.

در زمان خرید لباس زیر حتما باید به سایز لباس زیر، ویدیو معرفی محصول، جنس و مدل لباس زیر دقت کنید. فروشگاه های معتبری مانند لباس سکرت، با تهیه ویدیو از تک تک محصولات لباس زیر خود، علاوه بر نشان دادن جنس و کیفیت آن، مدل و کاربرد محصول را نیز برای شما نشان خواهند داد.

یکی از بهترین مدل های لباس زیر زنانه مناسب افتادگی سینه؛ سوتین ورزشی است. این نوع سوتین به دلیل کاربرد ویژه ای که دارد میتواند برای پیشگیری از افتادگی پستان به شما کمک کند.

تاثیر سوتین ورزشی در افتادگی سینه

همانطور که در بالا اشاره شد، سوتین ورزشی میتواند از افتادگی سینه جلوگیری و آن را درمان کند. یکی از انواع محبوب سوتین زنانه؛ سینه بند ورزشی است. سوتین ورزشی (sports bra)؛ برای نگهداری و حمایت بیشتر از سینه ها و جلوگیری از آسیب به آن ها در زمان ورزش خانم ها طراحی و تولید شده است.

ست نیم تنه شلوارک اسپرت918

بهترین مدل های لباس زیر ورزشی و سوتین ورزشی را در فروشگاه های لباس زیر معتبر زیر مشاهده بفرمایید:

https://www.lebassecret.com/type-of-bra/sports-bra/

این مدل از سینه بند زنانه، علاوه بر استفاده در زمان ورزش، با توجه به حمایت بالای خود از پستان میتوانند از افتادگی سینه جلوگیری کنند. مدل های مختلفی از این نوع لباس زیر زنانه وجود دارد که ما به شما مدل های ست نیم تنه شلوارک اسپرت918،  سوتین ورزشی حمایت کننده سینه2126 از نمونه پرفروش این سبک سینه بند است.

سوتین ورزشی مناسب چه ویژگی های دارد

در زمان خرید سوتین ورزشی باید ابتدا به سایز آن توجه کنید. لباس زیر سایز مناسب برای شما بهترین انتخاب است. یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب سوتین ورزشی؛ کیفیت آن است. لازم نیست حتما این مدل لباس زیر را در دست بگیرید تا کیفیت محصول را تشخیص دهید. فروشگاه های معتبر لباس زیر از محصولات خود عکس و ویدیو تهیه میکنند.

با توجه به ویدیدو معرفی لباس زیر میتوان جنس محصول، کیفیت دوخت و ساخت، کاربرد و ویژکی های آن را تشخیص داد.

یکی دیگر از خصوصیات سوتین ورزشی مناسب؛ کشسانی سوتین آن است. استفاده از کش های باکیفیت در سینه بند ورزشی باعث حمایت زیاد آن از سینه ها میشود. از همین رو از افتادگی سینه جلوگیری میکند.

مهمترین خصوصیات سوتین ورزشی

  • پد متحرک سوتین؛ سوتین ورزشی مناسب مانند ست نیم تنه شورت نخی 281 از پد متحرک برخوردار هستند.
  • حمایت بالا از سینه، سینه بندی ورزشی درجه یک، از سینه به خوبی حمایت کرده و آن ها را به آرامی بالا میکشد.
  • جنس نخی سینه بند ورزشی مهم است؛ بهترین جنس سینه بند ورزشی مانند نیمتنه شورت اسپرت نخ پنبه 005 از نخ پنبه تولید میشوند.
  • کشسانی مناسب

سوتین ورزشی را از کجا بخریم!؟

فروشگاه های معتبر لباس زیر زیادی در دنیا وجود دارد که میتوانید با خیال آسوده اقدام به خرید کنید. از جمله فروشگاه های عرضه کنند لباس زیر میتوان به کلوین کلین، ویکتوریا سکرت، لباس سکرت، هانکی پانکی، اسکیم اشاره کرد. در زمان خرید سوتین ورزشی و لباس زیر زنانه حتما به موارد گفته شده در بالا دقت بفرمایید.

در زمان خرید سوتین ورزشی و لباس زیر زنانه به این نکات مانند کیفیت محصول، جدول سایزبندی لباس زیر دقت کنید.

منبع: فروشگاه لباس سکرت ( https://www.lebassecret.com/)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha