سلامت نیوز: مرگ روزانه شماری از هموطنان در جریان سوانح رانندگی یکی از اتفاق‌های ناگواری است که مدام در حال روی دادن است که در آخرین و دردناکترین آن، ۵۹ خودرو در تصادف زنجیره‌ای محور بهبهان - رامهرمز ۵ کشته و ۴۱ مصدوم برجا گذاشت.

مرگ‌های جاده‌ای؛ مقصر کیست؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، رسانه‌های مختلف در اخبار اجتماعی خود نگاه ویژه‌ای به تصادف ناگوار جاده بهبهان داشته‌اند. به گونه‌ای که اصولگرایان، اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان هر کدام گزارش‌ها و گفت وگوهایی در این خصوص منتشر کرده‌اند که در ادامه بخشی از این گزارش‌ها رصد می‌شود.

رسانه‌های اعتدالگرا

تصادف باورنکردنی در جاده مه‌آلود

روزنامه همشهری در گزارشی می‌آورد: «خودروها یکی پس از دیگری از راه می‌رسیدند و مثل دومینو با یکدیگر برخورد می‌کردند. در مدت کوتاهی حدود ۵۰ دستگاه انواع خودرو با یکدیگر تصادف کردند و حادثه‌ای عجیب و کم‌سابقه رقم خورد.» این ساده‌ترین توصیف از تصادف زنجیره‌ای است که صبح دیروز در جاده بهبهان-رامهرمز اتفاق افتاد که در جریان آن ۵ نفر جان خود را از دست دادند و دست‌کم ۴۱ نفر نیز مصدوم شدند. این تصادف زنجیره‌ای صبح دیروز در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان- رامهرمز، روبه‌روی روستای دودانگه بهبهان اتفاق افتاد. از ساعت‌های اولیه بامداد جاده مه‌آلود و دید رانندگان محدود بود. به همین دلیل رانندگان تلاش می‌کردند با احتیاط بیشتری رانندگی کنند. با وجود این، نخستین تصادف در لاین مخالف، یعنی مسیر رامهرمز به بهبهان اتفاق افتاد و در جریان آن ۹دستگاه خودرو به‌دلیل دید کم به شکل زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کردند. این تصادف خسارتی بود و مصدومی به‌دنبال نداشت اما اتفاق بزرگ‌تر دقایقی بعد در لاین دیگر اتفاق افتاد. در شرایطی که عقربه‌های ساعت ۷:۴۰ را نشان می‌داد ابتدا ۲ خودرو با یکدیگر برخورد کردند اما این پایان کار نبود و در ادامه خودروهای دیگر که رانندگان‌شان دید کافی نداشتند و نمی‌دانستند در مسیر پیش رو چه اتفاقی افتاده با خودروهای دیگر برخورد می‌کردند. شلوغی جاده از یک سو و مه‌آلودبودن از سوی دیگر باعث شد تا در چند لحظه تعداد زیادی خودرو با یکدیگر تصادف کنند. خودروها یکی پس از دیگری از راه می‌رسیدند و پس از ترمزی ناگهانی، مثل دومینو به یکدیگر برخورد می‌کردند. چیزی شبیه به فیلم‌های حادثه‌ای؛ اما آنچه در حال اتفاق افتادن بود واقعیت داشت. تعدادی از سرنشینان خودروها داخل خودروی‌شان که حالا تبدیل به آهن پاره شده بود گرفتار شده و تلاش می‌کردند خودشان را نجات دهند. در این بین چند خودرو نیز به‌دلیل شدت تصادف آتش گرفته بودند. جاده بهبهان-رامهرمز که تا چند دقیقه قبل خودروها به آرامی در آن تردد داشتند حالا به محلی برای تصادف زنجیره‌ای ده‌ها خودرو تبدیل شده بود.

توضیحات پلیس راهور درباره تصادف زنجیره‌ای بهبهان

خبرآنلاین در گزارشی می‌نویسد: معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: در محور بهبهان، شرایط جاده به حدی نبوده که پلیس آن را مسدود کند البته برای پیشگیری حوادث همه مکلف هستند. سرهنگ جهانی گفت: با توجه به حادثه امروز در محوربهبهان -رامهرمزباید گفت که رانندگان زمانی که در یک مسیری حرکت می کنند باید مراعات کنند و سرعت مطمعه را رعایت کنند؛ وقتی راننده دید ندارد چرا باید گاز بدهد؟   باید سرعت خود را کاهش دهد و برای پیشگیری از حوادث در یک جایی بایستد. به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا، در محور مربوطه شرایط جاده به حدی نبوده که پلیس ان را مسدود کند البته برای پیشگیری حوادث همه مکلف هستند و در بحث مه گرفتگی  موقتی و مقطعی امکان انسداد راه وجود ندارد. سرهنگ جهانی گفت: چند روز است که در شبکه های استانی این تذکرات و مسائل پیوسته در حال تشریح است بنابراین علت حادثه تا این لحظه مه گرفتگی است و بررسی ها کماکان در حال انجام است.

تصادف زنجیره ای در محور بهبهان-اهواز با ۵ کشته و ۴۱ مصدوم

روزنامه جمهوری اسلامی در گزارشی می آورد: صادف زنجیره‌ای صبح دیروز در محور بهبهان- اهواز ۵ کشته و ۴۱ مصدوم به جا گذاشت. سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص جزئیات این تصادف زنجیره‌ای گفت: حدود ساعت ۷:۴۰ روز دوشنبه خبر تصادف در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان – اهواز، اطلاع‌رسانی شد. این حادثه در دو لاین مخالف رخ داده است؛ در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کردند که تصادف این خودروها خسارتی بود اما در لاین مخالف در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو با هم تصادف کردند که در پی آن چهار دستگاه خودرو دچار حریق شدند و در یکی از این خودروها یک خانواده سه نفره و یکی از سرنشینان دیگر خودروها در صحنه فوت کردند. رئیس پلیس راه خوزستان گفت:این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی رخ داده است اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است. دولتشاهی گفت: این جاده یکی از بهترین جاده‌های استان خوزستان است؛ این محور عریض و دارای دو لاین مجزا با علائم ترافیکی و روشنایی است بنابراین تنها خطای انسانی موجب وقوع این تصادف شده است.

رسانه‌های اصولگرا

زنجیره مرگ جاده‌ها به بهبهان رسید!

روزنامه جوان در گزارشی می‌نویسد: تصاویری که از حادثه تصادف زنجیره‌ای جاده بهبهان به رامهرمز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود بیشتر به صحنه فیلم‌های هالیوودی شباهت دارد تا حادثه‌ای واقعی، اما حقیقتی هولناک است که رنگ واقعیت به خود گرفته است. این حادثه یک روز بعد از اتفاق خونین در روستای حسین‌آباد سنندج رقم خورد که در جریان آن با انفجار تانکر حامل مازوت، روستا به خاک و خون کشیده شد. ساعت‌۷:۴۰ صبح روز گذشته با وجود مه سنگین در حادثه بهبهان به رامهرمز در استان خوزستان خودروها با سرعت زیاد در حال عبور بودند که با وقوع یک حادثه، تصادفی زنجیره‌ای رقم خورد و ۵۰‌خودروی عبوری با هم برخورد کردند. شدت برخورد به حدی بود که منجر به آتش‌سوزی چهارخودرو شد و در یکی از آن‌ها سه عضو یک خانواده میان شعله‌های آتش سوختند. با وقوع حادثه و به سیاق معمول تیم‌های امداد و نجات به سختی خود را به محل رسانده و مشغول امدادرسانی شدند. شدت سوانح روی داده براساس تصاویر منتشر شده مسیر را به گورستان خودروها تبدیل کرده بود. سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس‌راه خوزستان اعلام کرده که حادثه به دلیل بی‌توجهی به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی رخ داده‌است. وی توضیح داد: این جاده یکی از بهترین جاده‌های استان خوزستان است. این محور عریض و دارای دو لاین مجزا، علائم ترافیکی و روشنایی است، بنابراین تنها خطای انسانی موجب وقوع این تصادف شده‌است.

مرگ در مه

روزنامه وطن امروز در گزارشی می‌آورد: روز گذشته تصادف زنجیره‌ای ۵۹ دستگاه خودرو در محور بهبهان- رامهرمز منجر به فوت ۵ نفر شد. مدیر روابط عمومی اورژانس علوم پزشکی اهواز غلظت بالای مه در محور بهبهان- رامهرمز را موجب وقوع این حادثه دانسته و البته پلیس معتقد به خطای انسانی و رانندگی ناایمن در شرایط مه‌آلود است. عارف اصل‌شرهانی درباره این تصادف زنجیره‌ای اظهار داشت: ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح به دلیل مه شدید در محور مواصلاتی بهبهان - رامهرمز روبه‌روی روستای دودانگه حدود ۵۹ خودرو دچار سانحه و تصادف زنجیره‌ای شدند. وی افزود: متأسفانه بر اثر این تصادفات ۴ خودرو دچار آتش‌سوزی شده، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و ۴۱ نفر مصدوم شدند. وی با بیان اینکه ۵ نفر از مصدومان و یک نفر از فوتی‌ها زن و مابقی مرد بودند، گفت: اورژانس علوم پزشکی بهبهان و اهواز به دلیل سنگین بودن تصادفات همراه با جمعیت هلال‌احمر خوزستان برای امدادرسانی در صحنه حضور یافتند.

مرگ تلخ در مه صبحگاهی

روزنامه خراسان در گزارشی نوشت: در حادثه تصادف زنجیره ای بیش از ۵۰ خودرو در محور بهبهان-رامهرمز، پنج نفر کشته و ۴۱ نفر مصدوم شدند. پلیس می گوید «مه» عامل وقوع تصادف زنجیره ای درخوزستان بوده و طبق قانون امکان انسداد مسیر وجود نداشته است؛ اما این سوال مطرح می شود که آیا نمی شد جلوی وقوع این حادثه را گرفت؟ سرهنگ عین ا... جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور در گفت و گویی با شبکه خبر اعلام کرد بر اساس گزارش‌های اولیه در این محور «مه» شدید حاکم بوده و دید رانندگان به حداقل رسیده است؛ رانندگان به جای این که در چنین شرایطی از سرعت خود بکاهند همچنان با سرعت به مسیر خود ادامه داده‌اند و به همین دلیل چند خودرو به هم برخورد کرده‌ و این تصادف را رقم زده‌اند.

تصادف مرگبار ۵۹ خودرو در صبح مه آلود خوزستان

روزنامه ایران در گزارشی می‌نویسد: ساعت هفت و ۵۰ دقیقه صبح دوشنبه در کیلومتر ۱۰ جاده بهبهان –رامهرمز روبه‌روی روستای دودانگه تصادف زنجیره‌ای بین ۵۰ دستگاه خودرو رخ داد که منجر به آتش گرفتن ۴ خودرو شد و ۴ نفر در محل حادثه جان باختند و ۴۱ نفر هم مصدوم شدند. اما یکی از مصدومان هم در بیمارستان جان باخت.علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان در این باره گفت: پس از اعلام گزارش این سانحه سه تیم امدادی از هلال‌احمر به محل اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان انتقال دادند. عارف شرهانی مدیر روابط عمومی اورژانس خوزستان با تأیید مرگ ۵ نفر در این تصادف، تعداد مصدومان این سانحه را ۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: حال ۲ نفر از مصدومان وخیم بود که یکی از انها در بیمارستان جان باخت و یک زن باردار نیز در این سانحه مجروح شده است. همچنین سه نفر از کشته‌شدگان این حادثه رانندگی اعضای یک خانواده بودند. یک نفر دیگر هم در یک خودروی سمند جان باخت. سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در تشریح این خبر گفت: صبح دیروز ۲ حادثه تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۱۰ جاده بهبهان - اهواز رخ داد که نخستین سانحه مربوط به تصادف ۹ دستگاه خودرو بود که مرگبار نبود اما تصادف بعدی ۲۰۰ متر دورتر از تصادف نخستین و در لاین مخالف رخ داد که ۵۰ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند و منجر به مرگ ۵ نفر و مصدوم شدن ۴۱ نفر شد. این جاده از صبح شاهد پدیده مه غلیظ صبحگاهی بود اما با توجه به عریض بودن جاده و وجود علایم و تجهیزات ایمنی، عامل اصلی این تصادف زنجیره‌ای تخطی از سرعت مطمئنه، رعایت نکردن فاصله طولی و بی‌احتیاطی راننده‌ها بوده است.

آیا پلیس نمی‌توانست جلوی تصادف زنجیره‌ای در خوزستان را بگیرد؟

خبرگزاری مهر به نقل از سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه استان خوزستان می‌نویسد: در ماده‌های ۱۲۹ و ۱۳۰ قانون راهنمایی و رانندگی ذکر شده است که اگر رانندگان در یک مسیر حرکت می‌کنند و دیدشان به حداقل رسید باید فاصله بیش از ۵۰ متر را رعایت کنند و حتماً سرعتشان را کاهش دهند یا اصلاً در یک جای امن توقف کنند تا شرایط به حالت طبیعی بر گردد. متأسفانه صبح امروز رانندگان با همان سرعت قبل به مسیر خود ادامه دادند و موجب به وجود آمدن این تصادف شده و خودشان را گرفتار کردند. اگر «مه» تمام جاده را بگیرد معمولاً پلیس و راهداری جاده را مسدود می‌کنند اما وقتی «مه» به صورت مقطعی و تکه تکه است خود رانندگان باید موارد ایمنی و آئین نامه‌ای را رعایت کنند. در این جاده شرایط به گونه‌ای نبوده است که پلیس بخواهد ورود و جاده را مسدود کند.

افزایش مصدومان حادثه تصادف زنجیره‌ای بهبهان

خبرگزاری تسنیم در گزارشی می آورد: در پی وقوع دو سانحه تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز بهبهان مجموعاً به تعداد ۵۹ خودرو، تاکنون ۵ تن جان خود را از دست دادند و ۴۱ تن دیگر مجروح شدند. براساس آخرین  اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان خوزستان، در این سانحه متاسفانه ۵ تن شامل یک زن و ۴ مرد فوت کردند و همچنین ۴۱ تن دیگر شامل ۵ زن و ۳۶ مرد در این سانحه مجروح شدند که از این تعداد ۱۰ نفر به صورت سرپایی درمان و از میان افراد بستری شده حال یک نفر وخیم گزارش شده است. علیرضا قاسمی، دادستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان امروز در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات این حادثه، اظهار داشت: تصادف زنجیره‌ای امروز به علت برخورد بیش از ۵۰ دستگاه خودرو در کیلومتر ۱۰ جاده بهبهان اهواز رخ داد که متاسفانه در این صانحه تعدادی از شهروندان فوت و دچار مصدومیت شدند. وی افزود: در خصوص علت اصلی سانحه و عوامل دخیل در آن، منتظر نظریه تخصصی کارشناسان پلیس راه استان هستیم و در صورت  وصول نظریه آنان، رسیدگی به ماجرا در اولویت دستگاه قضا شهرستان بهبهان خواهد بود.

رسانه‌های اصلاح‌طلب

تصادف عجیب در جاده اهواز - بهبهان

روزنامه همدلی در گزارشی می‌نویسد: صبح دیروز ساعت هشت صبح در محور بهبهان-اهواز شاهد یکی از بزرگ‌ترین تصادفات جاده‌ای در کشور بود. در تصادف ۵ خودرو به‌صورت زنجیره‌ای با همدیگر برخورد داشتند. این تصادف ۲۷مصدوم و پنج فوتی در پی داشته است. مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفته: صبح دیروز (۲۰ دی‌ماه) در تماس با سامانه ۱۱۵ خبر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰خودرو در محور بههبان–رامهرمز روبه‌روی روستای دودانگه بهبهان اطلاع‌رسانی شد، در پی این حادثه چهار خودرو در آتش سوختند. پلیس‌راه خوزستان علت این تصادف را خطای انسانی عنوان کرده است. به گفته سرهنگ رضا دولتشاهی خطای انسانی در حادثه تصادف زنجیره‌ای ۵۰دستگاه خودرو در جاده بهبهان به اهواز بسیار مشهود است. دولتشاهی با اشاره به وقوع ۲ دو حادثه تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر۱۰ جاده بهبهان - اهواز به ایرنا، گفت: در یک لاین جاده ۵۰دستگاه خودرو و در لاین دیگر ۹دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند. او افزود: جاده بهبهان - اهواز صبح امروز شاهد پدیده مه غلیظ صبحگاهی بود اما با توجه به عریض بودن جاده و وجود علائم و تجهیزات ایمنی عامل اصلی این تصادف زنجیره‌ای سرعت‌بالای خودروها و بی‌احتیاطی رانندگان بوده است. رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: برخی خودروها که آسیب کمتری دیده‌اند از محل حادثه تخلیه‌شده اما خودروهایی که دچار خسارت زیاد شده به پارکینگ منتقل شدند. او همچنین گفت: با پاک‌سازی محل حادثه جاده بهبهان - اهواز برای تردد خودروها بازگشایی‌شده است.

«مرگ‌های جاده‌ای» جای کرونا را گرفت

روزنامه آرمان ملی در گزارشی می‌آورد: طی دو هفته‌ اخیر، دو تصــادف زنجیره‌ای بــزرگ در جاده‌های کشور منجــر به زخمــی شــدن چنــدیــن نفـر و یتیم شــدن ده‌ها کودک و بی‌سرپرســت شدن زنان بسیاری شد. در آخرین اتفاق، بامداد (۲۰ دی ۱۴۰۰)تصادف زنجیره‌ای ۵۹ خودرو در محور بهبهان- اهواز که بیشتر به فیلم‌های اکشن هالیودی، شباهت داشت، منجر به فــوت ۵ نفر و ۴۱ مصدوم شده‌اند که در حــال حاضر ۱۰ نفر ترخیص شده و حال یک‌نفر از آنها وخیم است. آنطور که رئـــیس پلیس راه خوزستان گفته است: این تصادف که دو تصادف مجزا محسوب می‌شود در دو لاین مخالف اتفاق افتاده است. در یکی از این دو لاین حدود ۹ دستگاه خودرو با هم تصادف کرده‌اند. اما این تصادف خسارتی بوده و مشکل خاصی نداشته است. در لاین مخالف که حدود دویست متر با تصادف اولیه فاصله داشت حدود ۵۰ دستگاه خودرو متاسفانه با هم برخورد کردند. در این حادثه سه دستگاه خودرو دچار حریق شده‌اند. در آخرین موردِ این دست از حوادث، تصادف زنجیرهای ۵۹ خودرو در محور بهبهان – رامهرمز در روز گذشته بوده است. این بار سومی است که در خوزستان چنین تصادف مرگباری رخ داده است؛ در ابتدای ماه‌جاری، متاسفانه طی تصادف زنجیره‌ای که در محور اهواز-  خرمشهر روی داد، حدود ۵۰ نفر در مجموع کشته و زخمی شده‌اند. حوادث جاده‌ای خوزستان به مثابه مشت نمونه خروار می‌مانند و هر هفته شاهد حوادث منجر به فوت در جاده‌های کشور هستیم. همچنین خبر می‌رسد که با وجود افزایش ۱۸ درصدی رسمی قیمت خودروهای داخلی در هفته‌های اخیر، آمار دپو و ذخیره سازی خودروهای ناقص در پارکینگ‌ها و انبارهای شرکت‌های خودروسازی افزایش یافته است و تحویل چنین خوروهایی به مشتریان متاسفانه باعث نارضایتی خریداران و به خطر افتادن سلامتی و ایمنی آنها شده است. بنابراین براساس آنچه که مطرح شد، مسئولان کشور قبل از اینکه دلیل افزایش تصادفات اخیر در کشور را بی‌احتیاطی و شرایط جوی مطرح کنند، نیم نگاهی به سوء مدیریت خود و جاده‌های غیراستاندارد کشور داشته باشند تا بیشتر از این اعتماد عمومی خدشه دار نگردد!

تصادف مرگبار درجاده بهبهان

روزنامه اعتماد در گفت وگو با روح‌الله رحمتی یکی از مصدومان تصادف جاده بهبهان می نویسد: خواست خدا بود که من زنده ماندم. من خودم کارمند خانه بهداشت هستم. صبح زود از بهبهان به سمت روستای «بدلی» در حرکت بودم. شانس آوردم همسرم با من نبود. او هم پرستار است. نزدیک روستا شده بودم و فقط یک دوربرگردان مانده بود که جاده را دور بزنم و به روستا برسم. قبل از پل مارون در جاده مه غلیظی نبود، اما حدود ۲۰ متر که از همین پل رد شدم یک دفعه مه غلیظی جاده را فرا گرفت. ناگهان دیدم ماشین‌ها پشت سر هم با هم برخورد کرده‌اند و من فقط وقتی را یادم هست که ترمز کردم. اصلا یادم نیست که به ماشین جلویی برخورد کردم، نکردم که صدای ترمزهای ماشین‌های دیگر را پشت سرم شنیدم. ماشین پشت سر من یک پراید بود و یک پژو پشت همان پراید. در همین حین یک کامیون به همان پراید پشت سر من برخورد کرد و پراید افتاد جلوی کاپوت ماشینم. ماشین من هم پراید بود. راه خروج به بیرون از ماشین را نداشتم. از درب پشت ماشین به سختی خارج شدم. صندوق عقب هم جمع شده بود. وقتی به سختی از ماشین خارج شدم صدای یک نفر را از بالای سقف ماشینم شنیدم که ناله می‌کرد؛ «کمک». دو تا ماشین روی سقف ماشینم افتاده بودند. بنزین پژویی که گفتم با پراید پشت سر من برخورد کرده بود، روی صورت همان مردی که بالای ماشین من در خودرواش گرفتار شده بود، می‌ریخت. در خصوص آن ماشینی که هر سه نفرشان درجا جان‌شان را از دست دادند باید بگویم به دلیل ارتباط کمی که با خانواده آنها داشتم، می‌دانم آنها هم به همان روستای بلدی می‌رفتند که من می‌خواستم بروم. مانند اکثر روزها می‌خواستند فرزندشان را نزد مادربزرگش بگذارند که این اتفاق افتاد.

جمع‌بندی

رسانه‌های اعتدالگرا در گزارش‌های خود نگاه ویژه به تصادف بهبهان داشته‌اند و شلوغی جاده از یک سو و مه‌آلودبودن را از سوی دیگر باعث آن می‌دانند و می‌نویسند که در چند لحظه تعداد زیادی خودرو با یکدیگر تصادف کردند. خودروها یکی پس از دیگری از راه می‌رسیدند و پس از ترمزی ناگهانی، مثل دومینو به یکدیگر برخورد می‌کردند.

رسانه‌های اصولگرا در گزارش‌های خود به جزئیات تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز بهبهان اشاره کردند و معتقد هستند که «مه» عامل وقوع تصادف زنجیره‌ای درخوزستان بوده و طبق قانون امکان انسداد مسیر وجود نداشته است. این رسانه‌ها اشاره می‌کنند که در این سانحه متاسفانه ۵ تن شامل یک زن و ۴ مرد فوت کردند و همچنین ۴۱ تن دیگر شامل ۵ زن و ۳۶ مرد در این سانحه مجروح شدند که از این تعداد ۱۰ نفر به صورت سرپایی درمان و از میان افراد بستری شده حال یک نفر وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز تصادف بهبهان را مورد نظر قرار دادند و عملکرد مسئولان را مورد نقد قرار داده‌اند و معتقد هستند که مسؤولان کشور قبل از اینکه دلیل افزایش تصادفات اخیر در کشور را بی‌احتیاطی و شرایط جوی مطرح کنند، نیم نگاهی به سوءمدیریت خود و جاده‌های غیراستاندارد کشور داشته باشند تا بیشتر از این اعتماد عمومی خدشه دار نگردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha