چشم ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت افراد دارند . عده ای از بازیگران ایرانی واقعا چشمان زیبا و جذابی دارند، با دیدن چهره و به خصوص چشم انها توجه هر کسی را به سمت خود جلب می کنند .همه افراد با چشمانی سبز یا آبی متولد نشده اند از این رو همیشه دوست دارند رنگ چشمان خود را تغییر دهند . ممکن است این افراد به رنگ چشم بازیگران مشهور توجه ویژه ای داشته باشند و بخواهند رنگ چشمشان به سبک آنها شود .اگر برایتان جالب است که بدانید رنگ چشم بازیگران چشم رنگی ایرانی دقیقا چه رنگی است در ادامه با ما همراه باشید .

دوست داری رنگ چشمت شبیه کدوم بازیگر باشه؟

خرید لنز رنگی طوسی عسلی دوردار

الناز شاکردوست از بازیگران زن چشم رنگی ایرانی است. رنگ چشم الناز شاکردوست یکی از رنگهای جذاب و پرطرفدار است که خیلیا دوست دارند چشمشان را به این رنگ تغییر بدهند .

دوست داری رنگ چشمت شبیه کدوم بازیگر باشه؟

استفاده از لنز رنگی راهی سریع و راحت جهت تغییر رنگ چشم است که زیبایی خاصی را برایتان به ارمغان می آورد .

رنگ Silver(طوسی عسلی دوردار) از برند آکواسافت رنگی شبیه به رنگ چشمان الناز شاکردوست را در کالکشن خود دارا می باشد .

لنز رنگی آکواسافت ( Aquasoft)، یکی از لنزهای وارد شده توسط دیالنز است که محصول کشور آمریکا می باشد. این لنز رنگی سالانه، از ویژگی های متعددی برخوردار است که توانسته در مدت کمی از جلب نظرات بی شماری برخوردار شود.

لنز رنگی آبی کهکشانی دوردار

فریبا متخصص از بازیگران زن چشم رنگی ایرانی است. قطعا همه ما کارهای این بازیگر پیشکسوت را دیده ایم و از بازی آن در فیلم ها لذت برده ایم .

دوست داری رنگ چشمت شبیه کدوم بازیگر باشه؟

رنگ چشم فریبا متخصص بازیگر زن ایرانی به رنگ آبی می باشد . این رنگ برای افرادی که پوست روشن دارند می تواند جذابیت خاصی به چهره شان ببخشد .

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه آرزوی داشتن رنگ چشمی شبیه به رنگ چشم این بازیگر را داشته است ، لازم است بدانید برند گلوریا رنگ Galexy Blue (آبی کهکشانی دوردار) رنگی کاملا شبیه به رنگ چشم خانم فریبا متخصص را در کالکشن خود جای داده است .

برند گلوریا(Gloria) از برندهای معروف و با کیفیت لنز رنگی است که محصول کشور کره می باشد . لنز رنگی گلوریا دارای آبرسانی 38% است که راحتی را هنگام استفاده برای چشمان شما فراهم می آورد . فناوری ساخت این لنز هایدروژل است و می توانید روزانه 16 ساعت از آن استفاده کنید و دچار خشکی چشم نشوید .

لنز رنگی آبی طوسی دور محو

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 از بازیگران زن چشم رنگی ایران است. این بازیگر ایرانی در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده و طرفداران خاص خود را دارد .

مهتاب کرامتی علاوه بر بازی خاص و فوق العاده اش دارای چشمانی زیبا و جذاب است که سبب شده افراد زیادی به داشتن رنگ چشمان او علاقه مند باشند .

دوست داری رنگ چشمت شبیه کدوم بازیگر باشه؟

لازم است بدانید برند آکواسافت رنگ Sea Gray (آبی طوسی دورمحو) که رنگی شبیه رنگ چشم این بازیگر ایرانی را دارد ، وارد بازار لنز کرده است که شما با خرید لنز رنگی آکواسافت می توانید چشمانتان را به رنگ چشم مهتاب کرامتی در بیاورید .

لنز رنگی آکواسافت یکی از بهترین لنزهای تولید کشور امریکاست که از متریال بسیار با کیفیت و فوق العاده ای ساخته شده است. این لنز به دلیل فناوری پیشرفته و مدرنی که دارد مانند میکرو هیدر، قدرت اکسیژن رسانی بالا برای چشم را فراهم می آورد. این تکنولوژی های استفاده شده در این لنز رنگی سالانه باعث شده که مصرف کننده سهولت و راحتی بیشتری را احساس کند. شما با خرید لنز رنگی سالانه آکواسافت می توانید به وضوح دید خود به مدت یک سال کمک کنید و دید بسیار شفافی را تجربه نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید لنز رنگی با مشاورین دیالنز در تماس باشید :

77615699-021  ، واتس آپ 09397811922

خرید لنز رنگی سبز عسلی تیله ای

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ از بازیگران زن چشم رنگی و فیلم‌ساز ایرانی است. نیکی کریمی به دلیل داشتن چشمانی زیبا از محبوبیت خاصی بین طرفدارانش برخوردار است .

دوست داری رنگ چشمت شبیه کدوم بازیگر باشه؟

رنگ چشم این بازیگر زن ایرانی یکی از رنگهای فوق العاده جذاب و پرطرفدار می باشد . اگر شما جز آن دسته از افرادی هستین که همیشه دوست داشتین چشمانی به رنگ چشم نیکی کریمی داشته باشید لازم است بدانید برند آیسکالر رنگ  Radin Gold (سبز عسلی تیله ای) که رنگ چشم این بازیگر ایرانی است را در کالکشن خود جای داده است .

لنز رنگی آیسکالر (Icecolor) تولید کمپانی آیمد در کشور کره جنوبی تحت لیسانس کشور ایتالیا  است .این لنز رنگی از کیفیت بالایی برخوردارست و با پیشرفت روزافزون این شرکت، توانست یکی از بهترین برندها در بین برندهای لنز رنگی به شمار آید.

لنز رنگی آیسکالر را می توانید برای تغییر رنگ چشم خود استفاده کنید . رسیدن به یک ظاهر کاملا دلخواه نیازمند یک دقت بالا در انتخاب رنگ و برند مناسب برای چشم شماست که به راحتی می توانید با رنگ رادین گلد برند آیسکالر به این مهم دست پیدا کنید . در این صورت است که با خرید لنز رنگی نگاه شما ظریف تر شده و همه نگاه ها را به طرف شما جذب می کند .

سخن آخر

 با دیدن چشم ها میتوان مهربانی، عشق، محبت، لبخند، خوشحالی و حتی غم را در انسانها دید و تشخیص داد.از آنجایی که ستاره ها همیشه از جهات مختلف مورد توجه بوده اند این بار رنگ چشم آنها مورد ارزیابی قرار گرفته است . در این مقاله با رنگ چشم 4 بازیگر زن ایرانی و برندهایی که رنگ شبیه به چشم آنها را دارند ، آشنا شدید . اگر این مطلب برایتان مفید بود لطفا برایمان پیام بگذارید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha