سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 335528

برای همۀ ما پیش آمده است که در دوران درمان، دسترسی‌مان به پزشک قطع شود. این اتفاق ناشی از عوامل مختلفی است. عدم دسترسی به پزشک ممکن است به دلیل فاصلۀ زیاد ما از او باشد. مشاوره پزشکی آنلاین اسنپ دکتر می‌تواند یک راه‌حل عالی برای آن باشد.

مشاوره پزشکی آنلاین اسنپ دکتر

برای همۀ ما پیش آمده است که در دوران درمان، دسترسی‌مان به پزشک قطع شود. این اتفاق ناشی از عوامل مختلفی است. عدم دسترسی به پزشک ممکن است به دلیل فاصلۀ زیاد ما از او باشد. مثلاً اینکه هر کدام در شهری متفاوت زندگی کنیم. یا ممکن است پزشک ما در سفر باشد و نتوانیم او را از نزدیک ملاقات کنیم. گاهی پیش می‌آید که پزشکان، پزشک دیگری را به عنوان جایگزین معرفی کنند. اما اغلب پیش می‌آید که به دلیل شرایط و محدودیت‌ها، امکان معرفی پزشک جایگزین وجود ندارد. دلیل آن هر چیزی که باشد، مشاوره پزشکی آنلاین اسنپ دکتر می‌تواند یک راه‌حل عالی برای آن باشد.

مشاور پزشکی آنلاین: دستاوردی از تکنولوژی

امروزه پیشرفت علم، تکنولوژی و اینترنت، راه‌حل‌های جدیدی پیش رویمان قرار داده است. با استفاده از پزشک آنلاین می‌توانید در هر زمان و مکان، دسترسی سریع به مشاورۀ پزشکی داشته باشید. مراجعۀ حضوری به مطب پزشک، زمان زیادی از ما می‌گیرد. وقتی که منشی پزشک به شما نوبت ویزیت می‌دهد باید منتظر بمانید تا وقت ملاقات شما فرا برسد. به همین دلیل ممکن است برای یک ویزیت ساده، چندین ساعت در صف ویزیت منتظر بمانید. حال که برای سؤال‌های ما، پاسخ‌های دقیق و سریع در اینترنت وجود دارند چرا از مشاوره اینترنتی پزشکی استفاده نکنیم؟ آن هم در دورانی که شیوع کرونا، ریسک مراجعه به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها را تا حد زیادی افزایش داده است.

مشاوره پزشکی آنلاین اسنپ دکتر

مشاوره پزشکی آنلاین اسنپ دکتر یکی از سرویس‌های سوپراپلیکیشن اسنپ است. با استفاده از اسنپ دکتر می‌توانید در هر زمانی که خواستید، دسترسی سریع به پزشک متخصص، فوق تخصص، روانشناسی و بسیاری حوزه‌های دیگر داشته باشید. با استفاده از این سرویس، دریافت خدمات پزشکی و سلامت همواره امکان‌پذیر خواهد بود. اسنپ دکتر به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین و به شکل متن، تماس تلفنی یا تصویری با پزشکان مختلف در ارتباط باشید. اما ببینیم مزایای مشاوره پزشکی و روانشناسی آنلاین با اسنپ دکتر چه مزایایی به دنبال دارد؟ در ادامه به بررسی چند مورد از مزایای سرویس اسنپ دکتر می‌پردازیم.

مزایای مشاوره پزشکی اینترنتی با اسنپ دکتر چیست؟

هنگام مراجعه به پزشک برای مطرح کردن مشکل‌مان، با دغدغه‌ای بزرگ روبرو هستیم. اینکه بتوانیم یک پزشک خوب و با تجربه پیدا کنیم حائز اهمیت زیادی است. ما اغلب برای شناخت پزشکان خوب و باتجربه به سراغ دوستان و آشنایان خود می‌رویم. اما واقعاً تا چه حد می‌توانیم به توصیۀ دیگران اعتماد کنیم؟ مراکز خدمات درمانی، بیمارستان‌ها و اورژانس‌ها، مکان‌هایی هستند که عموم مردم برای دریافت خدمات پزشکی به آن‌ها مراجعه می‌کنند. یکی از مشکلات حضور در بیمارستان‌ها، انتظار برای رسیدن نوبت است. محدودیت‌های ناشی از پزشکان حاضر و تعداد بالای مراجعین باعث کند شدن سرعت خدمات می‌شود. اسنپ دکتر راه‌حلی برای این مشکل و مسائل دیگری است که مراجعۀ حضوری به بیمارستان‌ها در بر دارند.

https://snapp.ir/medical-services/

دسترسی به تعداد زیادی از پزشکان در یک جا

اسنپ دکتر یک بانک اطلاعاتی از پزشکان با تجربه را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات شغلی و تحصیلی، سوابق، امتیاز کاربران و نظرات آن‌ها، تقویم کاری و زمان رزرو جلسات، حوزۀ تخصصی پزشک و شمارۀ نظام پزشکی را مشاهده کنید. تا چندی پیش، افرادی که در شهرها و مناطق دورافتاده دور افتاده زندگی می‌کردند از امکانات پزشکان خوب و مجرب بی‌بهره بودند. اسنپ دکتر این امکان را فراهم کرد که بتوانید در هر نقطه از ایران به بهترین مشاوره‌های پزشکی و روانشناسی آنلاین دسترسی داشته باشید.

دسترسی سریع به پزشک

بسیاری از بیماری‌ها ممکن است علائم خفیفی در پی داشته باشند. یک سردرد ساده یا فشار خفیف در قفسۀ سینه یا کمر از جملۀ این موارد هستند. اما همین علائم ممکن است نشانۀ بیماری خاصی در فرد باشد که در صورت عدم رسیدگی سریع، علائم حادتر بروز کنند. در چنین مواردی شاید بیرون رفتن از خانه تا رسیدن به مطب، کاری بیهوده به نظر برسد. اما بسیاری از سکته‌ها و امراض کشنده ناشی از همین بی‌توجهی‌ها هستند. اسنپ دکتر شما را در سریع‌ترین زمان ممکن با پزشک ارتباط می‌دهد. در این سرویس می‌توانید زمان ملاقات را از 10 دقیقه تا یک ساعت تنظیم کرده و نسبت به زمان‌بندی آن، مبلغ مشخصی پرداخت کنید. دسترسی سریع به پزشک می‌تواند عزیزان شما را از ریسک بسیاری از بیماری‌های ناگهانی نجات دهد.

صرفه جویی در زمان

مهم‌ترین مزیت مشاوره پزشکی آنلاین اسنپ دکتر، صرفه‌جویی در زمان است. استفادۀ آنلاین از خدمات پزشکی و روانشناسی باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها می‌شود. در مشاورۀ آنلاین، حداقل زمان مشاوره 10 دقیقه است که می‌توانید به صورت کامل از آن استفاده کنید. وقتی هزینه‌های جابجایی و حمل‌ونقل را از آن کم کنیم، صرفه‌جویی مفیدی در هزینه‌ها اتفاق می‌افتد. همچنین که اگر تحت پوشش بیمه باشید نیز می‌توانید با ثبت شمارۀ بیمۀ خود از تخفیف‌های آن نیز بهره‌مند شوید. صرفه‌جویی در زمان نیز یکی دیگر از مزایای ملاقات آنلاین با پزشک است.

کاهش هزینه‌های ویزیت

برای مراجعه به پزشک لازم است که زمان مشخصی صرف شود. از گرفتن نوبت تا رسیدن به مطب و انتظار برای رسیدن دکتر و انجام معاینات، زمان زیادی از ما می‌گیرند. جدا از این‌ها، رسیدن به مطب پزشک نیز ممکن است ساعاتی طولانی شما را معطل کند. مخصوصاً اگر در شهرهای بزرگ مثل تهران زندگی می‌کنید که هر لحظه احتمال گیر افتادن در ترافیک وجود دارد. اسنپ دکتر این امکان را فراهم کرده است تا در فضای امن خانه‌تان و در هر زمان که مایل بودید، مشاورۀ آنلاین با پزشک مورد نظرتان داشته باشید. این سرویس در هر ساعت از شبانه‌روز و در تمام روزهای هفته در دسترس است.

مکالمۀ امن در فضای آرام‌تر

فضای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها برای بسیاری از ما باعث استرس و اضطراب می‌شود. به خصوص در دوران شیوع کرونا این مسئله خود را بیش از پیش نشان داد. تحمل استرس در فضای درمانگاه تا رسیدن نوبت ممکن است باعث بروز مشکلات دیگری در بیماران شود. همچنین برخی افراد نیز در ملاقات حضوری با پزشک دچار تشویش می‌شوند. با اسنپ دکتر می‌توانید در یک بستر امن و محرمانه، در فضای خانۀ خود با پزشک مورد نظرتان صحبت کنید. بنابراین شلوغ بودن مطب پزشک باعث کلافه شدن‌تان نخواهد شد. ویزیت آنلاین شما توسط پزشک به صورت متنی، تلفنی یا ویدیویی انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha