لباس زیر از جمله لباس هایی می باشد که پوشیدن آن باعث افزایش زیبایی و سلامت بدن  می شود اما نگهداری از لباس زیر دارای نکات مهم می‌باشد چرا که لباس زیر در تماس مستقیم با بخش‌های حساس پوستی شما قرار دارد که باعث اهمیت بیشتر نگهداری آن می‌شود از جمله مواردی که در نگهداری لباس زیر بسیار تاثیرگذار می‌باشد نحوه شست و شوی آن می‌باشد.

راهنمای کامل خرید و نگهداری لباس زیر زنانه

لباس زیر از جمله لباس هایی می باشد که پوشیدن آن باعث افزایش زیبایی و سلامت بدن  می شود اما  نگهداری از لباس زیر دارای نکات مهم می‌باشد چرا که لباس زیر در تماس مستقیم با بخش‌های حساس پوستی شما قرار دارد که باعث اهمیت بیشتر نگهداری آن می‌شود از جمله مواردی که در نگهداری لباس زیر بسیار تاثیرگذار می‌باشد نحوه شست و شوی آن می‌باشد.

نکات مهم در نگهداری لباس زیر زنانه

لباس را حتماً باید با دست بشویید چرا که در صورت شست و شوی آن  توسط ماشین لباسشویی حتماً باید آن را در حالت شست و شوی لباس های حساس تنظیم کنید تا دمای بالای آب و درجه بالای برنامه لباسشویی باعث آسیب رسیدن به بافت لباس شما و از بین رفتن آن نشود.

خرید و نگهداری لباس زیر زنانه

تمیزی لباس زیر شما علاوه بر آراستگی ظاهری شما، در سلامت و بهداشت شما موثر می باشد و به دلیل اینکه لباس زیر در تماس نزدیک با پوست شما قرار دارد سبب می شود که در صورت آلودگی لباس زیر شما دچار حساسیت و عفونت های قارچی شوید. اهمیت بالای لباس باعث شده تا در کشور های بسیاری استاندارد های خاصی تولید آن در نظر گرفته شود به عنوان مثال پارچه های دارای بهترین الیاف برای  تولید لباس های زیر در نظر گرفته اند که از مواد کاملا بهداشتی و استاندارد تهیه شده‌اند که به الطبع قیمت بالایی دارند . لباس زیر هایی که جنس دانتل دارند یا خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد از بهترین جنس ها و بافت ها به حساب می‌آید اما اگر با این لباس احساس راحتی نداشتید.  لباس های نخی بهترین انتخاب  برای شما که دارای حساسیت پوستی می باشید،  می باشند که حساسیت کمتری را به وجود می‌آورد.

توجه داشته باشید که لباس های زیر خود را نباید همراه لباس های دیگر شست و شو دهید و حتی نباید با لباس های اشخاص دیگر مخلوط کنید و حتماً به طور جداگانه شست و شو دهید.

لباس های زیر از جمله لباس هایی می‌باشد که زود به زود باید  تعویض شوند و تعداد زیادی از آنها باید داشته باشید چرا که در این صورت لباس زیر زود به زود تعویض می شود و باعث می شود  کمتر به بافت آن آسیب برسد و چند مدت یک بار بهتر است لباس زیر خود را بجوشانید تا آلودگی آن کاملاً از بین رود و یا اینکه با اتو کشیدن آن آلودگی و میکروب‌های آن را از بین ببرید.

لباسهای زیری که در طول روز از آنها استفاده می کنید باید دارای جنس طبیعی باشند و از جنس مواد هایی همچون پلاستیک و یا الیاف مصنوعی نباشند چرا که در غیر این صورت باعث ناراحتی شما می شود.  قارچ ها در محیط مرطوب و گرم به آسانی رشد می کند به همین دلیل باید از لباس‌های نخی استفاده کنید تا از تعریق زیاد جلوگیری کنیم چرا که لباس‌های زیر نایلونی به دلیل ایجاد کردن تعریق باعث افزایش امکان مبتلا شدن به های پوستی می شوند.

موردی که در هنگام شست و شوی لباس بسیار اهمیت دارد این است که توجه داشته باشید برای شست و شوی آن نباید از هرگونه صابون و مواد شیمیایی که باعث تحریک پوست شما خارش و یا واکنش های آلرژیک شود استفاده کنید. سعی کنید لباس زیر خود را توسط صابون های هایپوآلرژنیک شستشو دهید و پس از شست و شوی آن گفته شد با حرارت کم همچنین حرارت اتو خشک کنید.

خرید و نگهداری لباس زیر زنانه

موارد مهم در خرید لباس زیر زنانه

در انتخاب لباس زیر باید نهایت دقت را به خرج دهید و مواردی که باید در هنگام صحیح آن در نظر داشته باشید در ابتدا اندازه آن لباس می باشد. لباس زیر تنگ باعث تحت تاثیر قرار گرفتن عروق پوست شده و مانع گردش صحیح خون در ناحیه های لگن زانو، و حلقه آستین می‌باشد.  این اختلال در گردش جریان خون باعث کوفتگی خستگی و در برخی موارد کبودی پوست می شود.  از دیگر مواردی که لباس تنگ باعث به وجود آمدن آن می شود مشکلات گوارشی می باشد چراکه لباس تنگ حرکات دستگاه گوارش را مختل کرده و باعث جمع شدن گاز در معده و همچنین نفخ می شود موارد درد شکم را به همراه دارند.  مورد دیگری که استفاده از لباس به دنبال دارد این است که این لباس ها با مانع شدن در برابر تبادل هوا زمینه ابتلاء به عفونت در زنان و یا به وجود آمدن نوعی از کهیر را فراهم می کند.

ممکن است  به دلیل زیبایی و جذابیت های ظاهری به  لباس های زیر فانتزی علاقمند باشید  اما حواستان باشد که درگیر نشوید اما این لباس ها فقط برای مواقع خاص مناسب می باشد و شما برای داشتن بدن سالم برای مصارف روزانه خود باید از لباس های نخی با دوخت ساده استفاده کنید این لباس ها نسبت به لباس های فانتزی قیمت کمتری دارند.

از دیگر مواردی که در انتخاب لباس زیر باید به آن توجه داشته باشید رنگ پارچه آن لباس می باشد که باید دارای کیفیت بالایی باشد و در آن از رنگ های شیمیایی غیر بهداشتی استفاده نشود چرا که ممکن است بدن شما واکنش خوبی به این رنگ ها نشان ندهند و با مشکل مواجه شوید توجه داشته باشید که لباس مناسب هنگام شست و شو نباید رنگ دهد پس در هنگام تهیه لباس زیر کیفیت رنگ آن نیز باید در نظر گرفته شود.

ویژگی های شورت زنانه مناسب

شورت به دلیل اینکه به طور مستقیم با بدن شما تماس دارد با سلامت بدنتان رابطه مستقیم دارد . که همانطور که گفته شده بود نگهداری و شست و شوی آن حائز اهمیت می باشد.  لباس زنانه از نظر پزشکان بهتر است جنس نخ پنبه داشته باشد که نسبت به سایر جنس ها دارای قیمت مناسب تری می باشد که برای جلوگیری از گرم شدن خارش بدن مناسب می باشد و همچنین شرایط مناسبی برای هوا در ناحیه تناسلی به وجود می آورد و شست و شوی این لباس ها نسبت به سایر لباس آسان تر می باشد.

خرید و نگهداری لباس زیر زنانه

تهیه لباس زیر از فروشگاه های معتبر

بهتر است برای اطمینان از جنس و کیفیت لباس زیر حتما اقدام به تهیه آن از فروشگاه های معتبر کنید. فروشگاه اینترنتی بافیلو دارای انواع لباس زیر های زنانه با کیفیت بالا می باشد که برای تهیه لباس زیر های متنوع می توانید به نشانی اینترنتی bafilo.com مراجعه کنید و از میان لباس های با تنوع بالا لباس تناسب با سلیقه و نیاز خود را تهیه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha