اگر شما در حال مطالعه این محتوا هستید، احتمالا به دنبال یک راه سریع برای آبرسانی پوست می‌گردید. همانطور که می‌دانید، آبرسانی به پوست باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک‌های روی پوست می‌شود و شادابی را به پوست برمی‌گرداند. اما سوالی که پیش می‌آید این است که بهترین راه آبرسانی به پوست کدام است؟ راهی که سریع هم باشد! ما در این مقاله بهترین محصول آبرسانی به پوست را معرفی می‌کنیم و برای اینکه تجربه استفاده از این محصول را داشته باشید آن را به طور رایگان به شما هدیه می‌دهیم. 🎁 (این شانس شماست که این محتوا رو می‌خونید)

آبرسانی به پوست فقط با 15 دقیقه + ماسک ورقه ای رایگان!

چرا آبرسانی به پوست اهمیت دارد؟

پوستی که مرطوبه و آبرسانی شده، چین و چروک های کمتری هم دارد. آب کافی باعث پر شدن چروک های روی پوست می‌شود و نتیجه آن پوستی صاف است. همچنین پوستی که آب کافی را دارد، حالت کشسانی خود را حفظ کرده که از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

خوب الان که با اهمیت آبرسانی به پوست و دلیل این کار آشنا شدیم، به سراغ بهترین و سریع ترین راه آبرسانی می‌رویم. من هم زمانی که می‌خواستم پوستم را آبرسانی کنم، محصولات مختلفی را پیدا کردم اما به دلیل زمان کمی که می‌توانستم برای این کار صرف کنم، ماسک های ورقه ای را انتخاب کردم!

آبرسانی به پوست فقط با 15 دقیقه + ماسک ورقه ای رایگان!

ماسک های ورقه ای چه هستند؟

ماسک‌های ورقه ای که به بمب‌های آبرسان معروف هستند؛ سریع ترین انتخاب برای آبرسانی به پوست به حساب می‌آیند. اما آیا این ماسک های صورت فقط برای آبرسانی به پوست کابرد دارند؟ قطعا خیر.

ماسک ورقه ای ، از یک ورقه به جنس پنبه و محلولی از مواد مغذی پوست تشکیل شده است. برای استفاده از این ماسک، کافیست روی صورت قراردهید و بعد از حدود 15 الی 20 دقیقه بردارید؛ به همین راحتی!

چگونه ماسک ورقه ای مناسب خودمان را انتخاب کنیم؟

شاید پوست شما چرب و جوشدار یا اینکه خشک باشد، شاید هم پوست مختلط دارید. اینکه از کدام ماسک ورقه ای برای پوستمان استفاده کنیم یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که با آن مواجه می‌شویم.

 سایت های مختلفی وجود دارند که می‌توان از آنها ماسک ورقه ای را تهیه کرد؛ ولی ما در فروشگاه ماسک تو تنها فروشنده نیستیم. ارائه مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین ماسک صورت متناسب خودتان، هدفی است که برای ما اهمیت زیادی دارد. شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از طریق چت آنلاین سایت به آدرس (maske-to.ir) با کمک مشاورین ماسکِ تو بهترین انتخاب خودتان را انجام دهید.

برای اینکه اولین تجربه را در استفاده از این بمب‌های آبرسان داشته باشید، از طرف فروشگاه ماسکِ تو یک ماسک ورقه ای رایگان به شما هدیه داده می‌شود. برای دریافت  هدیه کافیست در سبد خرید کد تخفیف: salamat  را وارد کنید. 🎁

پوست من خشک است و به یاد دارم اولین بار که می‌خواستم ماسک صورت ورقه ای را خرید کنم، خیلی به دنبال بهترین ماسک مناسب خودم گشتم. به همین دلیل برای راحتی انتخاب شما در ماسکِ تو پک‌هایی مناسب هر نوع پوست چیده شده است؛ کافیست نوع پوست خودتان را بدانید.

 

آبرسانی به پوست فقط با 15 دقیقه + ماسک ورقه ای رایگان!

قیمت ماسک ورقه ای

یکی از مهم ترین دلایلی که ماسک های ورقه ای صورت رقیب بسیار جدی ماسک های خانگی و دیگر ماسک‌ها شده است، ارزان بودن آن می‌باشد. قیمت ماسک‌های ورقه ای در ماسکِ تو از حدود 6 هزار تومان شروع می‌شود. اختلاف قیمت ماسک ورقه ای به دلیل برند آنهاست.

جالب است بدانید که این ماسک‌ها از کشورکره وچین سرچشمه گرفته‌اند؛ به همین دلیل بیشترین تولید و مصرف ماسک‌های ورقه‌ای دراین کشورها انجام می‌شود. برندهای معروف بیوآکوا، کیس‌بیوتی، اور رزا، ایمیجز، زوزو که همگی از محبوب ترین و با کیفیت ترین برندها به‌شمار می‌روند.

البته شاید بخواهید بیشتر هزینه کنید و برند کشورهای فرانسه و آلمان؛ مثل نیوآ و گارنیر را انتخاب کنید. در فروشگاه ماسکِ تو دست شما بسته نیست؛ اکثریت برندهای تولیدی در عصاره‌های مختلف موجود است، کافیست انتخاب کنید!

 

در استفاده از ماسک های ورقه ای باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

با اینکه استفاده از این ماسک‌ها بسیار آسان است، اما باید به چند نکته توجه کنیم:

1- قبل از استفاده حتما صورت خود را تمیز کنید؛ موادمغذی ماسک ورقه ای روی پوست کثیف نمی‌توانند جذب شوند. بهتر است با یک شوینده مناسب، صورتتان را بشویید و اگر از تونرهم استفاده کنید که فوق‌العاده می‌شود.

2- به مدت زمانی که روی پاکت نوشته دقت کنید؛ این زمان حدود 15 الی 20 دقیقه است.

3- پاکت ماسک، حاوی مقدار زیادی از محلول می‌باشد؛ مقدار اضافه را روی گردن و سایر نقاط بدن که نیاز به آبرسانی دارد بمالید.

4- بعد از استفاده از ماسک های ورقه ای نیازی به شستشوی صورت نمی‌باشد اما ممکن است بعد از برداشتن ماسک روی صورتتان احساس چسبندگی کنید؛ در این حالت میتوانید صورتتان را بشویید.

5- بهتر است ماسک های ورقه ای را در یک جای سرد نگهداری کنید؛ اگر 30 دقیقه قبل از استفاده آن را داخل یخچال بگذارید استفاده لذت بخش‌تری خواهید داشت.

 

ترفند یکی بخر دوتا داشته باش!

ندیده‌ام جایی این ترفند را بگویند. اگر از ماسک‌های ورقه ای استفاده کرده باشید؛ می‌دانید که محلول آنها خیلی زیاد است. معمولا مقداری از محلول انتهای پاکت باقی‌ می‌ماند. بهترین کاری که می‌شود با این محلول باقیمانده کرد ساختن یک ماسک ورقه ای دیگر است! اما چگونه؟

کافیست یک قرص ماسک فشرده را درون پاکت انداخته و بعد از چند لحظه ماسک ورقه ای جدید را در همان عصاره قبلی دریافت کنید!

قرص ماسک فشرده چیست؟ یک قرص است که بعد از قرار گرفتن درون یک محلول تبدیل به یک ماسک ورقه ای می‌شود! خیلی جذابه و معمولا همه سفارشات ماسکِ تو چندتا قرص ماسک هم دارند. البته قرص ماسک را می‌شود با محلول های دیگر هم استفاده کرد، اما بهترین نوع استفاده از آن همین مورد است.

آبرسانی به پوست فقط با 15 دقیقه + ماسک ورقه ای رایگان!

نتیجه گیری

مراقبت از پوست و آبرسانی به آن یکی از محبوب ترین سرمایه گذاری‌ها برای آینده‌ی زیبایی ما به شمارمی‌رود. جالب است بدانید که راز زیبایی خانم های کره ای دقیقا استفاده از همین ماسک‌های ورقه ای است. آنها به طور مستمراز این محصولات در روتین پوستی خود استفاده می‌کنند؛ و نتیجه آن شادابی و لطافتی است که حتما شما هم در فیلم‌های کره‌ای شاهد آن بوده اید.

برای اینکه مناسب ترین ماسک را انتخاب کنید، مشاوران پوستیِ ماسکِ تو در آماده راهنمایی به شما هستند؛ ما در ماسکِ تو با تنوعی که داریم به همراه بهترین قیمت، تلاش می‌کنیم لبخند رضایت را بر صورت شاداب شما ببینیم.

فراموش نکنید که ماسک ورقه ای رایگان هدیه را با استفاده از کد تخفیف: salamat  دریافت کنید.

آدرس وبسایت ماسکِ تو: https://maske-to.ir

صفحه اینستاگرام ماسکِ تو:  masketo_ir

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا روحانی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    خیلی مقاله خوبی بود. راجع به ماسک های ورقه ای خیلی شنیده بودم الان همه سوالاتم با این مقاله برطرف شد. ممنون برای ماسک ورقه ای رایگان که دادین من دریافت کردم از طریق همین سایت که توی مقاله بود