پیدا کردن بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران برای شهروندان تهرانی یا بیمارانی که برای انجام خدمات نوروفیدبک به تهران مراجعه می کنند، به دلیل تعدد بسیار این مراکز، شاید زمان بر و کمی سخت باشد، به همین دلیل ما سعی کردیم در اینجا لیست بهترین مراکز را به همراه آدرس و شماره تماس برای شما عزیزان فراهم نماییم.

5 تا از بهترین مراکز نوروفیدبک در تهران + تعرفه !

پیدا کردن بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران برای شهروندان تهرانی یا بیمارانی که برای انجام خدمات نوروفیدبک به تهران مراجعه می کنند، به دلیل تعدد بسیار این مراکز، شاید زمان بر و کمی سخت باشد، به همین دلیل ما سعی کردیم در اینجا لیست بهترین مراکز را به همراه آدرس و شماره تماس برای شما عزیزان فراهم نماییم.

  1. مرکز نوروفیدبک دکتر مهدی دهقانی (بیمارستان پیامبران)

بیمارستان فوق تخصصی پیامبران یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده خدمات نوروفیدبک در تهران می باشد. ارائه خدمات نوروتراپی در این مرکز زیر نظر دکتر مهدی دهقانی، متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات انجام می گردد.

5 تا از بهترین مراکز نوروفیدبک در تهران + تعرفه !

این مرکز مجهز به بهترین دستگاه های لورتا نوروفیدبک، نوروفیدبک، بیوفیدبک و نقشه مغزی (QEEG) می باشد.

علاوه بر بیمارستان پیامبران، شما می توانید با مراجعه به کلینیک اختصاصی دکتر دهقانی واقع در میدان پونک، همین خدمات را به صورت ویژه دریافت نمایید.

5 تا از بهترین مراکز نوروفیدبک در تهران + تعرفه !

آدرس بیمارستان پیامبران : فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، بیمارستان فوق تخصصی پیامبران، طبقه همکف، کلینیک شماره یک، اتاق 14

تلفن:  02148994577

آدرس کلینیک اختصاصی دکتر مهدی دهقانی: تهران، خیابان اشرفی اصفهانی، کمی بالاتر از میدان پونک، نبش کوچه نهم، پلاک 9 ، طبقه 5

تلفن: 02144477467

  1. مرکز نوروفیدبک دکتر ذاکری

دکتر آمنه ذاکری یکی دیگر از نوروتراپیست هایی می باشد که می توانید با مراجعه به کلینیک روان شناسی آرام، از خدمات ایشان استفاده کنید.

دکتر ذاکری نوروتراپیست و روانشناس می باشند و در زمینه درمان اختلالات روان‌پزشکی فعالیت می نمایند.

5 تا از بهترین مراکز نوروفیدبک در تهران + تعرفه !

آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، پایین تر از ایستگاه مترو شریعتی ، کوچه فلسفی ، ساختمان پزشکان پرشین ، طبقه 1 ، واحد 1

  1. مرکز ذهن برتر ایرانیان

سومین مرکزی که برای دریافت خدمات نوروفیدبک در تهران می توانید به آنجا مراجعه کنید، مرکز ذهن برتر ایرانیان می باشد.

این مرکز تلاش می کند تا با جدیدترین روش های درمانی و بر اساس تاییدیه های سازمان های ذیربط، خدمات با کیفیتی را ارائه نماید.

آدرس: تهران، بلوار مرزداران، بین سرسبز شمالی و البرز، پلاک ۶۷

  1. مرکز روانشناسی دکتر کربلایی

دکتر کربلایی یکی از بهترین روانشناسان تهران می باشد که خدمات متنوعی در حوزه تخصصی خود ارائه می کند که یکی از این خدمات، نوروتراپی می باشد.

آدرس مطب: تهران، خیابان مقدس اردبیلی ابتدای خیابان ب، پلاک ۳۳ واحد ۴

  1. مرکز توانبخشی و توانمندسازی عصبی کوکان توانش

مرکز توانبخشی کودکان و توانش با بهره مندی از اساتید و کارشناسان و درمانگران مجرب و حرفه ای و پرسنل وفادار و خیرین عزیز خدمات خود را با بالا ترین کیفیت بر اساس استاندارد های خاص کاردرمانی ارائه می دهد. اصول ارائه خدمات در این کلینیک برپایه همفکری و مشورت با روانپزشکان، متخصصین مجرب مغز و اعصاب، متخصصین اطفال و دیگر متخصصین در این زمینه بنا کرده است.

آدرس کلینیک مرکزی:

تهران، خیابان جمالزاده جنوبی، بین خیابان جمهوری و لبافی نژاد، ساختمان ۱۱۰، پلاک ۷۸، طبقه اول، واحد ۴ و ۵ و ۱۵

نکته مهمی که در مراجعه به مراکز نوروفیدبک تهران رعایت کنید!

خدمات نوروفیدبک باید زیر نظر متخصص مغز و اعصاب انجام گردد، اما متأسفانه مشاهده شده که افرادی با تخصص های غیر مرتبط و گاها بدون مدرک پزشکی اقدام به راه اندازی مرکز خدمات نوروفیدبک کرده اند که دریافت خدمات از این مراکز به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

نتیجه گیری در درمان نوروفیدبک به مرکزی که این درمان را انجام می دهد کاملا بستگی دارد. درمان نوروفیدبک شبیه دارو نیست که هر کسی تجویز کند، در میزان پاسخ دهی مراجعه کننده فرق نداشته باشد.

چرا که در درمان نوروفیدبک، پروتکل درمان نقش خیلی مهمی دارد. برای یک فرد خاص و یا یک بیماری خاص اگر سه مرکز مختلف نوروفیدبک انجام دهند، روش انجامشان با هم متفاوت خواهد بود.

هر مرکز با توجه به ارزیابی های قبلی، میزان تجربه عملی، میزان اطلاعات علمی لازم در این حیطه و ابزارهای تشخیصی که دارد پروتکل می نویسد و لذا نتایج درمانی متفاوت خواهد بود.

هزینه ی نوروفیدبک چقدر است؟

هزینه ی نوروفیدبک با توجه به تعداد جلسات، تجربه و مهارت درمانگر و نوع اختلال متفاوت است.

هر مرکز با توجه به شرایط و استانداردهای خود ممکن است قیمتی را تعیین کند. اما معمولا هزینه ی هر جلسه حدودا 200 هزار تومان می باشد.

علاوه بر این نوع بیماری نیز در تعداد جلسات درمانی تاثیر گذار است. به عنوان مثال برای درمان با نوروفیدبک کلاسیک غالبا نیاز به 20 الی 25 جلسه درمان، برای مشکلاتی نظیر افسردگی و اضطراب می باشد.

براساس تجهیزات لورتا نوروفیدبک 19 حسگری، یک تنظیم ذهنی موفق به حدود 12 جلسه نیاز دارد. برای رفع علائم بطور مطلوب و رضایت بخش، بسته کامل 20 جلسه ای را توصیه می کنیم.

جمع بندی و پیشنهاد ما

ما در این مقاله سعی کردیم چند تا از بهترین مراکز نوروفیدبک تهران را معرفی نماییم.

توصیه ما این است که در صورتی که به مراکزی غیر از این مراکز مراجعه کردید، حتما دقت کنید که تمامی پارامترهای مورد نیاز که برای یک مرکز نوروفیدبک مورد اعتماد، ذکر کردیم را برای انتخاب خود در نظر بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha