به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سازمان تدارکات پزشکی ساعت کار داروخانه مرکزی هلال احمر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

اعلام ساعت کار داروخانه مرکزی هلال احمر در تعطیلات نوروز

 ساعات کاری داروخانه‌های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی شامل داروخانه مرکزی هلال احمر، مرکزی شماره ۲( تهرانپارس) در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ به شرح ذیل اعلام شد:

داروخانه مرکزی هلال احمر در ایام تعطیلات رسمی نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ دایر خواهد بود و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۷/۳۰ صبح الی /۳۰ ۱۶ ارائه خدمت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، داروخانه مرکزی شماره (۲ تهرانپارس) در روزهای تعطیل رسمی فعالیت ندارد و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ فعال خواهد بود.

واحد فروش تجهیزات پزشکی نیز برای ارائه خدمات به بیماران و مراجعین در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ فعالیت خواهد کرد.

شایان ذکر است تأیید نسخ بیمه بیماران در ایام تعطیل رسمی از طریق شعب مربوطه و در روزهای غیر تعطیل طبق روال عادی انجام خواهد شد.

همچنین با توجه به ضرورت انبارگردانی، داروخانه‌های مرکزی هلال احمر، مرکزی شماره (۲ تهرانپارس) و داروخانه کیش روز ۲۸ اسفند از ساعت ۱۲ ظهر و روز ۲۹ اسفند تعطیل است.

داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی، داروخانه مرکزی شماره (۲ تهرانپارس) در خیابان جشنواره و داروخانه جزیره کیش در خیابان سنایی واقع شده است و هموطنان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات دارویی با تلفن ۴۱۶۵۱ تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha