سیسمونی یکی از مواردی است که به‌عنوان یک رسم دیرینه و البته ضروری برای تامین نیازهای اساسی نوزاد تازه‌ متولد شده مورد توجه قرار می‌گیرد. برای تهیه لیست سیسمونی بهتر است ابتدا با کلیه نیازهای سرگرمی، بهداشتی، نظافتی، مراقبتی، پوشاک، خوراک، خواب نوزاد و... آشنایی داشته باشیم. زیرا تنها در این صورت می‌توانیم آن را به بهترین شکل ممکن تهیه کنیم.

راهنما و زمان مناسب خرید گهواره نوزاد

خرید سیسمونی نوزاد مسئله‌ای ناگزیر است و افرادی که برای تهیه آن دست به کار می‌شوند، باید چند نکته مهم را مدنظر قرار دهند. اول اینکه به کیفیت وسایل سیسمونی به‌ویژه لوازم خواب توجه داشته باشند. دوم اینکه کلیه لوازم ضروری را در این لیست جای دهند.

تخت و گهواره میلاد: تمام آنچه نیاز دارید

 از گذشته تاکنون خرید تخت و گهواره نوزاد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل لیست سیسمونی مورد توجه قرار می‌گیرد. برای خرید تخت و گهواره حساسیت زیادی به خرج داده می‌شود. علت این موضوع نیز کاملاً مشخص است. تخت و گهواره نسبت به سایر وسایل سیسمونی نوزاد بیشتر مورد استفاده بوده و هر گونه نقص و اشکال در ساختار آن می‌تواند امنیت و خواب نوزاد را دچار مشکل کند .

 تخت و گهواره میلاد می‌تواند گزینه منتخبی برای تهیه سیسمونی نوزاد باشد. گروه تولیدی میلاد با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت تخت و گهواره توانسته‌اند اختراع ثبت‌شده خود را در سطح بین‌المللی نیز مطرح کنند. اعتبار ۴۰ ساله گروه تولیدی میلاد با صادرات گهواره میلاد به بیش از ۱۰ کشور جهان تکمیل شده است.

امکان استفاده از گهواره در فضای باز

نمونه‌ای از مدل گهواره میلاد به‌راحتی در محیط‌های مختلف اعم از فضای بیرون یا داخل خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گهواره‌ها علاوه بر اینکه گهواره استانداردی برای نوزاد هستند، قابلیت تبدیل شدن به تخت ثابت را نیز دارند بنابراین گهواره و تخت از یک شکل واحد و منسجم برخوردارند. وضعیت تاشو گهواره میلاد نیز باعث شده حجم و فضای بسیار کمی را اشغال کند. این مسئله در مورد محیط‌هایی که با کمبود فضا مواجه‌اند، اهمیت بسیاری دارد.

 مسئله مهم دیگر در مورد گهواره‌های میلاد این است که این وسایل با رعایت نکات و قوانین استاندارد طراحی و تولید شده‌اند. وضعیت تاشو این گهواره‌ها، امکان استفاده از آن‌ها را در محیط‌های خارج از خانه مثلا در سفر ساده می‌کند. بسیاری از افرادی که همراه با نوزاد سفر می‌کنند، برای حمل و نقل و جابجایی یا تامین خواب نوزاد و... دچار مشکل می‌شوند. به همین خاطر اغلب خانواده‌ها و زوج‌های جوان ترجیح می‌دهند که در ایام نوزادی فرزند خود به سراغ سفر و گشت‌وگذار نروند که این مسئله عذاب‌آور و ناراحت‌کننده است زیرا هر فردی از نظر روحی و روانی نیاز به مسافرت، گشت‌وگذار و تفریح دارد.

 از طرفی ایام نوزادی و نوپایی فرزند شما نیز چندین سال متوالی را به خود اختصاص می‌دهد. سفر نکردن به مدت چند سال تقریباً غیر ممکن است. از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به سفر، تمام ملزومات برای راحتی نوزاد و خود را فراهم کنید.

تخت و گهواره میلاد

تخت و گهواره میلاد

  • تشک‌های قابل شستشو در گهواره میلاد

  تشک‌های مورد استفاده در گهواره میلاد قابلیت جدا شدن دارند. این موضوع شرایطی را برای شما مهیا می‌کند که در صورت صلاح‌دید یا در زمان کثیف شدن تشک، به راحتی اقدام به شست‌وشوی آن کنید.

  • بسته‌بندی منحصربه‌فرد و مجهز

شرکت میلاد بسته‌بندی مجهز و زیبایی را برای تخت و گهواره میلاد در نظر گرفته است. این بسته‌بندی با توجه به تجهیزات و جذابیتی که دارند، می‌توانند یک کادوی تولد، تبریک قدم نورسیده و کادوی جشن سیسمونی باشند.

  • پشه‌بند صحرایی و خانگی

از دیگر مواردی که برای تخت و گهواره این برند در نظر گرفته شده باید به دو پشه‌بند صحرایی و خانگی اشاره کرد. پشه‌بند صحرایی در فضای باز در طول سفر و پشه‌بند خانگی نیز در محیط داخلی منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • متریال و ساختار تخت و گهواره

 تخت و گهواره میلاد با ترکیبی از فلز و پارچه طراحی و تولید شده است. کیفیت بالا در مورد ساختار این نوع لوازم اهمیت قابل توجهی دارد.

  • ابعاد استانداره گهواره برند میلاد

گهواره قبل از نصب یعنی در وضعیت تاشو ابعادی معادل 18*18*100 سانتی‌متر دارد. این ابعاد بعد از نصب به ارتفاع 117، عرض 72 و طول 105 سانتی‌متر می‌رسند. تشک در نظر گرفته شده برای گهواره نیز در ابعاد 42*90 سانتی‌متر تهیه می‌شود. وزن خالص این گهواره نیز معادل 6.55 کیلوگرم برآورد می‌شود. این نوع گهواره می‌تواند وزنی معادل با 45 کیلوگرم را تحمل کند.

گهواره مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

بسیاری از افرادی که مشغول تهیه لیست سیسمونی‌اند، زمانی که قصد خرید گهواره دارند با سوالات بسیاری مواجه می‌شوند. به‌عنوان مثال نصب این گهواره چگونه انجام می‌شود و چقدر زمان می‌برد؟ یکی از مزایای خرید گهواره میلاد این است که شما برای نصب آن نیاز به هیچگونه آچار، ابزار و پیچی ندارید و در مدت زمان بسیار کمی(کمتر از 1 دقیقه)، می‌توانید آن را در فضای بیرون مستقر یا جمع کنید. یکی دیگر از سوالاتی که بسیاری از مشتریان در مورد این گهواره‌ها می‌پرسند، این است که این گهواره‌ها چه آپشن‌هایی برای نوزادان در نظر گرفته‌اند؟

گهواره نوزاد

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گهواره‌های میلاد تمام آپشن‌های مورد نیاز برای خواب نوزاد را به همراه دارند. ضمن اینکه استانداردهای لازم برای امنیت نوزاد را نیز در نظر گرفته‌اند. در ادامه با یکی از مدل‌های فول‌آپشن گهواره میلاد آشنا خواهید شد.

گهواره میلاد مدل 4000

این مدل گهواره دارای چندین پشه‌بند خانگی و صحرایی است. به همین دلیل این گهواره بسته به نوع فضا و محیط می‌تواند از گزش پشه جلوگیری کند. این پشه‌بندها علاوه بر اینکه از ورود پشه به داخل گهواره ممانعت می‌کنند، دارای خاصیت پاناروما نیز هستند و می‌توانند بخش قابل توجهی از اشعه ماوراء بنفش خورشید را خنثی کنند.

2 عدد کمربند ایمنی از دیگر آپشن‌های به کار رفته در مدل 4000 این گهواره‌هاست. این نوع کمربندها با درجه بالایی از ایمنی تولید شده‌اند و می‌توانند شرایط مناسبی برای تثبیت نوزاد فراهم کنند. 6 عدد ضامن چهارگانه و یک عدد پایه سوپر فولد از دیگر تجهیزاتی است که برای امنیت بیشتر این گهواره در نظر گرفته شده‌اند. سامانه ضد نور و آفتاب نیز می‌تواند در طول شبانه‌روز خواب ایده‌آل نوزاد را مهیا کند. این مدل گهواره میلاد با 7 آنتن جهت تنظیم ارتفاع مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع والدین می‌توانند بسته به محیط و شرایط، ارتفاع گهواره را برای نوزاد تنظیم کنند.

آپشن‌های گهواره میلاد به‌گونه‌ای تعریف و طراحی شده‌اند که می‌توانند نوزاد را از گزند بسیاری از عوامل محیطی و بیرونی مانند باد، باران، نور آفتاب، پشه، خطر پرت شدن و ... حفظ کنند.

زمان مناسب برای خرید گهواره

زمان مناسب برای خرید گهواره نوزاد می‌تواند از همان روزهای اولیه حضور نوزاد باشد. در واقع نوزادان از همان روزهای اول نیاز به مکان امن و حفاظت‌شده برای خواب دارند.

خرید سرویس خواب مناسب برای نوزاد

خواب نوزاد در صورتی به شکل مناسب تنظیم می‌شود که تمام استانداردهای لازم برای راحتی نوزاد وجود داشته باشد. سرویس خواب یکی از لوازم ضروری لیست سیسمونی نوزاد است که در سایت بیبی ماما عرضه می‌شود. این سرویس، راحتی نوزاد را در هنگام خواب فراهم می‌کند و به شکل 3 یا 6 تیکه عرضه می‌شود. جنس پارچه‌ای که برای تولید بالش، تشک، روتختی، ملحفه و... نوزاد در نظر گرفته شده، از پارچه‌های لطیف و استاندارد است، به‌گونه‌ای که پوست لطیف نوزاد آسیبی نبیند. ضمن اینکه اغلب لوازم سرویس خواب امکان تمیزکاری و شستشو را دارند. با کثیف شدن این لوازم جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد چون شستشوی آن‌ها به شکل استاندارد و بدون تغییر در کیفیت مواد سرویس خواب انجام می‌شود.

طراحی سرویس خواب همانند گهواره میلاد به‌گونه‌ای انجام شده که علاوه بر تامین خواب راحت نوزاد، شرایطی برای سرگرمی و لذت بردن نوزاد را نیز فراهم کند. مدل‌های مختلف سرویس خواب نوزاد معمولاً در نوع عروسکی و فانتزی تولید شده‌اند. این ایده‌ها بسیار مورد توجه نوزادان دختر و پسر قرار می‌گیرد.

آویز تخت موزیکال یکی از محصولاتی است که در سایت بیبی ماما عرضه می‌شود. این وسایل بیشتر جنبه سرگرمی دارند و می‌توانند آرامش لازم قبل از خواب را برای نوزاد به ارمغان آورند و گزینه جذابی برای نوزادان باشند.

جمع‌بندی

انتخاب سرویس خواب، تخت، گهواره، پشه‌بند، کیسه خواب، تشک، بالش و... برای نوزادان باید با حوصله و دقت انجام شود. زیرا نوزادان از نظر وضعیت جسمانی ظریف‌اند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. برای تامین این مراقبت نیاز به استفاده از مواد اولیه‌ی باکیفیت داریم.

با خرید از سایت بیبی ماما می‌توانید لیست سیسمونی را با بهترین کیفیت و به شکل تضمینی خریداری کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha