شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 339083

یکی از موثرترین و کم‌دردترین راه‌هایی که امروزه برای رفع موهای زائد انجام می‌گیرد، استفاده از لیزر  است. به‌دلیل رضایت بالای مراجعین و مزایای این روش، روز به روز به طرفداران لیزر مو افزوده می‌شود. انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد اولین و اصلی‌ترین مرحله‌ای است که زیباجویان باید آن را پشت سر بگذارند. در صورت تمایل به آشنایی با بهترین مرکز لیزر مو، این مطلب را از دست ندهید.

کلینیک لیزر موهای زائد کجا برم؟

رعایت بهداشت؛ مهم‌ترین نکته در انتخاب مراکز لیزر

هنگام انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد باید موارد متعددی را در نظر بگیرید. رعایت کامل بهداشت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مراکز درمانی معتبر است. رفع موهای زائد در محیط آلوده و نه‌چندان تمیز ممکن است باعث بروز بیماری‌های متعددی شود. مدیران کلینیک‌ها باید توصیه‌های بهداشتی لازم را به اپراتورها و کارکنان خود ابلاغ کرده و آن‌ها را ملزم به رعایت کلیه نکات بهداشتی کنند.

در سالیان اخیر به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، رعایت یک‌سری نکات بهداشتی خاص اجباری است. به‌جز رعایت این پروتکل‌ها، ضدعفونی کردن کلینیک، استفاده از وسایل یک‌بار مصرف تمیز و پاکیزه کردن دستگاه لیزر پس از اتمام کار، از موارد بهداشتی مهمی هستند که در بهترین مراکز لیزر موهای زائد رعایت می‌شوند.

https://lh4.googleusercontent.com/-jj6jcs79Y9emF7D_FIaALvbJRsFmmuc7E5St37V2gJ1xDlPof94cBvYNJcXYY08T1aCvF9ooQ1640q2Rnv5W06IBCn9eA3k14U88lKM71a2iFEKXwu8fSIIYZFh3ehZs01xFJVb

قیمت مقرون به صرفه؛ از ویژگی‌های بهترین مراکز لیزر مو

افرادی که از انجام لیزر طفره می‌روند، دلایل متعددی برای خود دارند. برخی از آن‌ها لیزر را خطرناک می‌دانند؛ درصورتی‌که سازمان بهداشت غذا و دارو (FDA) بی‌خطر بودن این دستگاه‌ها را ضمانت کرده است. دلیل دیگر عدم استقبال از انجام لیزر موهای زائد، قیمت بالای آن در مقایسه با روش‌های اپیلاسیون و وکس است. 

نکته قابل توجه این است که انجام روش‌هایی مانند اپیلاسیون در درازمدت، هزینه بیشتری نسبت به جلسات لیزر خواهد داشت. موهای زائدی که از طریق لیزر حذف می‌شوند، رشد مجدد کمتری دارند. حتی دیده شده در برخی افراد، موهای زائد به‌طورکلی و برای همیشه حذف شده‌اند. همین موضوع هزینه حذف موهای زائد را در آن‌ها بسیار کمتر کرده است. 

هزینه انجام خدمات در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد، نباید قیمتی خارج از عرف داشته باشد. با این تصور غلط که با اعلام هزینه بالا، مراجعین بیشتری نیز خواهید داشت؛ شانس خود را برای جذب مشتری از دست خواهید داد. پیشنهاد می‌شود تکنسین‌ها و پزشکان زیبایی با تحقیق و جستجوی فراوان، خرید دستگاه لیزر موهای زائد را از مراکز معتبری انجام دهند. از این طریق با پرداخت هزینه کمتر، تجهیزات اصل و اوریجینال را خریداری می‌کنند.

ارائه خدمات گسترده در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

محدودیت‌ها همواره واکنش منفی افراد را به‌دنبال دارند. هیچ شخصی از خدمات کم و محدود استقبال نمی‌کند؛ بلکه با متنوع شدن انتخاب و آپشن‌ها، اعتماد مردم نیز بیشتر خواهد شد. اگر خدمات ارائه شده در کلینیک‌های لیزر محدود باشند، طبیعتا افراد کمتری به آن‌جا مراجعه می‌کنند. کسی که قصد انجام Full Body Laser (لیزر کل بدن) را دارد، هیچ‌وقت به مراکز لیزر صورت مراجعه نمی‌کند.

به‌کارگیری دستگاه‌های مدرن، طیف گسترده‌تری از زیباجویان را پوشش می‌دهد. برای نتیجه‌گیری بهتر، باید به تایپ پوستی و ضخامت موها توجه کنیم؛ بنابراین مدیران و تکنسین‌های مراکز زیبایی ملزم به خریداری دستگاه‌های متنوعی هستند. از این طریق کلیه تایپ‌های پوستی (از روشن تا تیره) از خدمات لیزر رفع موها بهره‌مند خواهند شد.

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته؛ مهم‌ترین نکته در انتخاب بهترین مرکز لیزر

پیشرفت تکنولوژی مساوی است با آسان‌تر شدن زندگی. همه افراد از تکنولوژی‌های مدرن و جدید استقبال می‌کنند. هیچ‌کس دستگاه لیزر قدیمی را به لیزرهای پیشرفته ترجیح نمی‌دهد؛ بلکه با جستجو و تحقیق بسیار، یک کلینیک مجهز به آخرین تکنولوژی‌های دنیا را انتخاب می‌کند. 

سه دستگاه لیزر دایود، الکساندرایت (الکس) و ان دیاگ (nd:yag) از پیشرفته‌ترین مواردی هستند که امروزه برای رفع موهای زائد استفاده می‌شوند. اثرگذاری بالا، درد کم و قابل تحمل و نتیجه مطلوب از ویژگی‌های مثبت این لیزرها به‌شمار می‌روند. بهترین کلینیک لیزر موهای زائد حداقل یکی از این سه دستگاه لیزر را در مجموعه خود استفاده می‌کند.

افرادی که تمایل به حذف موهای زائد دارند، قطعا تجربه به‌کارگیری روش‌های دردناک خانگی را داشته‌اند. موم، وکس و اپیلاسیون با درد طاقت‌فرسایشان، حداکثر به‌مدت دو هفته از رویش مو جلوگیری می‌کنند. مراجعه به کلینیک‌های لیزر موهای زائد به‌دلیل اثرگذاری طولانی مدت و درد بسیار ناچیز، پوستی لطیف و عاری از مو را به زیباجویان عزیز هدیه می‌دهد.

https://lh4.googleusercontent.com/ATpWUjkcTwGzl9vVDSf7QwTERaXDrDzvoScLzwa825USwgFJS5_UZRa4fslRIvA2rCaz8PaOpTZ320-WKdF782O0rDtuv_J_5KF0bilupFUOKvmnnVp2OhcDDp7l9T0m2jDqkv8w

خرید پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر از آفتاب فروزان آریا

در این مطلب درباره بهترین کلینیک لیزر موهای زائد صحبت کردیم و ویژگی‌های مراکز زیبایی موفق را نام بردیم. بیشترین دلیلی که زیباجویان را به استفاده از خدمات لیزر تشویق می‌کند، مدرن بودن دستگاه‌های آن است. تجهیزات رفع موهای زائد با پوشش دادن همه تایپ‌های پوستی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، افراد بیشتری را جذب خود می‌کنند. 

شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا) با بیش از ۱۵ سال سابقه در فروش تجهیزات رفع موهای زائد و زیبایی، پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر را ارائه می‌دهد. مراکز زیبایی به‌نام و مشهور ایران با خرید تجهیزات مورد نیاز، خدمات متنوعی را به مراجعین ارائه می‌دهند.

کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کلیه عکس‌ها و توضیحات دستگاه‌ها به سایت آفا به نشانی afateb.com مراجعه کنید. همچنین شماره تلفن 02188107070 پل ارتباطی میان مشاورین و کارشناسان آفا با شما عزیزان است. چنانچه شما هم برای رفع موهای زائد خود از لیزر استفاده کرده‌اید، تجربیات خود را با ما و خوانندگان دیگر در میان بگذارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha