اگر همواره احساس خستگی می کنید، سرگیجه دارید، دچار ضعف عضلانی هستید و یا گاهی احساس سردرگمی ذهنی و فراموشی می کنید، به احتمال بسیار بالا دچار مشکل کم خونی هستید. اگر به اندازه کافی غذاهای حاوی ویتامین B12 و فولات مصرف نکنید یا اگر بدن شما در جذب یا پردازش این ویتامین ها مشکل داشته باشد، ممکن است علائم کم خونی را تجربه کنید. اما اینکه چگونه می توان این کمبود را جبران کرد و آیا مکمل های کم خونی که حاوی آهن هستند، از پس رفع مشکل کم خونی و علائم آن برمی آیند یا نه؟ سوالاتی است که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد.

 بهترین قرص های آهن برای درمان کم خونی

کم خونی ناشی از کمبود ویتامین، معمولاً به آرامی طی چند ماه تا چند سال ایجاد می شود. علائم و نشانه‌ها ممکن است در ابتدا خفیف باشند، اما معمولاً با افزایش میزان کمبود، علائم شدت می یابند. می توان گفت یکی از بهترین راهها جهت کاهش علائم کم خونی، استفاده از مکمل هایی است که کمبود ویتامین هایی را که منجر به ایجاد این مشکل شده اند، جبران نمایند. در ادامه، بهترین مکمل های کم خونی را به شما معرفی نموده و به شما خواهیم گفت که این مکمل ها را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت، از کجا می توانید تهیه نمایید.

علائم کم خونی چیست؟

علائم و نشانه های کم خونی بسته به علت و شدت کم خونی متفاوت است. بسته به دلایل کم خونی، ممکن است هیچ علامتی نداشته باشید. علائم و نشانه ها، در صورت بروز، ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • خستگی
  • ضعف
  • پوست رنگ پریده یا مایل به زرد
  • ضربان قلب نامنظم
  • تنگی نفس
  • سرگیجه یا سبکی سر
  • درد قفسه سینه
  • سردی دست و پا
  • سردرد

در ابتدا، کم خونی می تواند آنقدر خفیف باشد که متوجه آن نشوید. اما علائم با بدتر شدن کم خونی تشدید می شوند.

درمان کم خونی با مصرف قرص آهن

آهن یک ماده معدنی است که گلبول های قرمز را تولید می کند و به حمل اکسیژن در سراسر بدن کمک می نماید. هنگامی که سطح آهن شما کم باشد، می تواند منجر به کم خونی فقر آهن شود که جریان اکسیژن به اندام ها و بافت های شما را کاهش می دهد. کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از شایع ترین اختلالات تغذیه ای در جهان است که 25 درصد از مردم در سراسر جهان به آن مبتلا هستند. مصرف روزانه مکمل‌های آهن می‌تواند از عهده بخش مهمی از مدیریت کم ‌خونی ناشی از فقر آهن برآید.

اکثر مردم تمام آهن مورد نیاز خود را از غذا دریافت می کنند. اما زمانی که دچار کم خونی فقر آهن هستید، سطح بدن شما برای تامین نیازهای تغذیه ای شما بسیار پایین است. برای اکثر افرادی که ذخایر آهن بسیار پایینی دارند، دریافت آهن از غذا کافی نیست و در چنین شرایطی، می توانند آهن مورد نیاز بدن خود را با یک قرص یا شربت با دوز بالا تامین نمایند. برای خرید انواع قرص آهن با بهترین قیمت و بهترین کیفیت، می توانید به سایت داروهوم با آدرس https://daroohome.com مراجعه نمایید.

 بهترین قرص های آهن برای درمان کم خونی

بهترین مکمل های کم خونی

بیماری کم خونی علل گوناگونی می تواند داشته باشد که نداشتن رژیم غذایی مناسب، از مهم ترین آنها است. این مشکل فارغ از جنسیت و گروه سنی، می تواند کودکان و مردان و زنان را درگیر نماید. بیماری های خاص در کودکان، بیماری هموروئید در مردان و عادت ماهانه در زنان، از مهم ترین علل کم خونی می باشند. مکمل های کم خونی در شکل قرص و شربت که اغلب آنها حاوی آهن هستند، بهترین درمان این بیماری محسوب می شوند. با این حال، توجه داشته باشید که قبل از شروع مصرف هر نوع مکملی، ابتدا با پزشک متخصص مشورت نمایید. شما می توانید انواع قرص کم خونی را از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید.

قرص آهن آیزن پلاس یوروویتال

قرص آهن آیزن پلاس یوروویتال حاوی ترکیبی متعادل از آهن، ویتامین ب12، ب6، ویتامین ث و اسید فولیک است. آهن به تشکیل طبیعی گلبول های قرمز و هموگلوبین، انتقال طبیعی اکسیژن در بدن، کاهش خستگی و متابولیسم طبیعی انرژی کمک می کند. ویتامین C باعث افزایش جذب آهن می شود. ویتامین های B6 و B12 به تشکیل طبیعی گلبول های قرمز خون کمک می کنند. اسید فولیک در خون سازی طبیعی و رشد بافت مادر در دوران بارداری موثر است و ویتامین های B6، B12 و C منجر به کاهش خستگی و متابولیسم طبیعی انرژی می شوند.

 بهترین قرص های آهن برای درمان کم خونی

فواید قرص آهن آیزن پلاس یوروویتال

  • کمک به بهبود کم خونی های ناشی از فقر آهن
  • اکسیژن رسانی به بدن
  • کمک به تشکیل کلاژن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حفظ سلامت عمومی بدن
  • انرژی زا و رفع خستگی

کپسول سیدرال فورت فارمانوترا

کپسول سیدرال فورت فارمانوترا یکی از بهترین مکمل های کم خونی است که حاوی مقادیر زیادی آهن لیپوزومال و ویتامین ث است که برای رفع کمبود مواد مغذی مورد نیاز بدن و یا برطرف کردن مشکل کم خونی ناشی از فقر آهن مناسب می باشد. آهن یک ریز عنصر ضروری برای بسیاری از فرآیندهای متابولیک است که عملکردهای مهمی مانند انتقال اکسیژن به بافت ها، انتقال الکترون ها در زنجیره تنفسی و کمک به فعالیت سیستم های آنزیمی را انجام می دهد.

 بهترین قرص های آهن برای درمان کم خونی

فواید کپسول سیدرال فورت فارمانوترا

  • پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از فقر آهن
  • قابلیت جذب بالا
  • مناسب بیماران گوارشی
  • قابل استفاده در بیماران سلیاک و فاقد گلوتن

خرید بهترین قرص کم خونی از داروهوم

شما می توانید انواع مکمل های کم خونی را از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت آنلاین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است به آدرس https://daroohome.com مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha