یکی از بزرگترین دغدغه افرادی که قصد انجام دادن سونوگرافی را دارند ، یافتن بهترین سونوگرافی تهران است . ممکن است هر فردی به دلایل مختلف نیاز به انجام سونوگرافی داشته باشد ، اما این دغدغه در رابطه با مادران باردار بسیار بیشتر است ؛ زیرا این پروسه در زمان بارداری حساسیت بسیار بیشتری دارد و لازم است در یک مرکز معتبر و با سابقه انجام شود. مهر ایرانیان با دارا بودن پیشرفته ترین دستگاه سونوگرافی از جمله بهترین مرکز تصویربرداری در تهران به شمار می آید. اگر به دنبال بهترین مرکز برای انجام سونوگرافی هستید ، پیشنهاد می کنم تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از بهترین سونوگرافی های تهران

چگونه می توان بهترین سونوگرافی تهران را انتخاب کرد ؟

لازم است مرکزی که قصد انجام سونوگرافی را در آن دارید ، از ویژگی های زیر برخوردار باشد تا بتوانید با اطمینان به آن مراجعه کنید. در ادامه مهم ترین نکاتی که یک مرکز تصویربرداری باید داشته باشد ، بیان شده است :

تجهیزات پیشرفته و جدید

یکی از ویژگی های مهم در انتخاب بهترین سونوگرافی تهران ، دارا بودن تجهیزات جدید و پیشرفته می باشد. لازم است مرکز تصویربرداری انواع مختلف سونوگرافی نظیر سه بعدی ، داپلر و غیره را داشته باشد. همچنین کیفیت این دستگاه ها بر دقت و پاسخگویی نتایج تاثیرات زیادی دارد. هرچه یک مرکز ، تجهیزات پیشرفته تری داشته باشد ، قطعا سونوگرافی کیفیت و دقت بالاتری دارد که در این صورت نتایج این تست قابل اطمینان تر می باشد. در حال حاضر دستگاه های سونوگرافی متنوعی در بازار موجود می باشد که در این میان می توان جنرال الکتریک آمریکا ، فیلیپس هلند ، مدیسون چین ، سامسونگ کره جنوبی ، چیسون چین و غیره اشاره کرد. 

مجوز و مدارک پزشکی معتبر

توصیه می شود قبل از مراجعه به مرکز تصویربرداری ، حتما درباره مدارک پزشک سونوگرافی و مجوزهای کلینیک تحقیق کنید و به مرکزی مراجعه نمایید که مدارک تحصیلی بالایی داشته باشد. مهارت و تخصص پزشک و به روز بودن دانش از جمله مواردی است که در دقت نتایج سونوگرافی تاثیر گذار است. در گرایش رادیولوژی و سونوگرافی دارا بودن مدارکی در این زمینه ، الزامی است.

پرسنل حرفه‌ای و آشنا به کار

به غیر از سابقه تحصیلی و تجربه در بهترین سونوگرافی تهران ، لازم است پرسنل و کارمندان این مرکز افرادی کارآزموده باشند و در برخورد با ارباب رجوع اخلاق خوب و حرفه ای از خود نشان دهند. همچنین داشتن دانش مقدماتی در مورد انواع سونوگرافی و دستگاه ها از مواردی است که کارمندان مرکز تصویربرداری خوب در تهران باید به آن توجه داشته باشند.

تجربه پزشک سونوگرافی

تجربه پزشک در نتایج سونوگرافی که از جمله تست های تشخیصی می باشد ، تاثیر بسزایی دارد و هر فردی قادر نیست کار یک سونوگرافی متخصص و با تجربه را انجام بدهد. در صورتی که به بهترین سونوگرافی تهران مراجعه نمایید ، پزشک با دقت بیشتری به مسائل جزئی ، نگاه و توجه می کند.

سابقه مرکز سونوگرافی

برای اینکه بتوانید مرکز مناسبی را انتخاب نمایید ، نیاز است تا از نظرات مردم درباره مرکز سونوگرافی اطلاع داشته باشید و سابقه این مرکز را در انتخاب بهترین سونوگرافی تهران مدنظر قرار دهید. کیفیت خدمات ، سابقه تصویربرداری و سونوگرافی در شبکه های اجتماعی و وبسایت های مربوطه با مطالعه نظرات مردم قابل دستیابی می باشد. دارا بودن جایگاه معتبر در بین سایر رقبا به دلیل استقبال مردم و کاربران از دلایل مهم خوب بودن و باسابقه بودن یک مرکز و خدمات می باشد.

حضور پزشک یا دستیار سونوگرافی خانم

برخی از خانم ها برای انجام سونوگرافی نزد پزشک آقا ، ممکن است معذب باشند. به همین دلیل برخی از مراکز سونوگرافی برای راحتی مراجعه کنندگان زن ، پزشک و یا دستیار خانم دارند تا افراد با خیال راحت تحت معاینه و آزمایش قرار بگیرند. در صورتی که از حضور پزشک و یا دستیار زن در یک مرکز اطلاع ندارید ، می توانید قبل از مراجعه ، با مرکز سونوگرافی تماس بگیرید.

انجام کلیه آزمایش‌ها و عکس برداری‌ها علاوه بر سونوگرافی در یک کلینیک

در صورتی که یک مرکز علاوه بر انجام سونوگرافی ، تست های دیگری مانند رادیولوژی ، ماموگرافی و غیره را انجام دهد ، دیگر نیازی به مراجعه به مرکزهای مختلف ندارید و می توانید کلی بررسی های پزشکی را زیر نظر یک پزشک و مرکز انجام دهید. ممکن است برخی از کلینیک های تصویربرداری تنها سونوگرافی های گران قیمت مانند سونوگرافی چند بعدی ، آنومالی و داپلر را انجام دهند و سایر سونوگرافی ها با هزینه کمتر پذیرش نشود ، که در این رابطه باید گفت این امر کاملا غیر علمی و غیر اخلاقی می باشد و بهترین مرکز تصویربرداری در تهران موظف است تا تمام سونوگرافی ها را انجام دهد.

امکان رزرو نوبت و عدم معطلی

این ویژگی به خصوص در زنان باردار اهمیت ویژه ای دارد. همه افراد از انتظار و معطل شدن بیزار هستند ، اما معطل شدن برای خانم های باردار و بیماران خاص بسیار اذیت کننده می باشد. به همین علت بسیاری از افراد تمایل دارند تا به مرکزی مراجعه نمایند که امکان رزرو و نوبت دهی داشته باشد تا زمانی که برای انجام سونوگرافی مراجعه می کنند ، این پروسه را بدون معطلی انجام دهند.

مرکز سونوگرافی انتخاب کنید که طرف قرارداد با بیمه‌های مختلف باشد

هزینه های انجام سونوگرافی به ویژه در دوران بارداری بسیار بالا می باشد و ممکن است برخی خانواده ها نتوانند از پس هزینه های آن بر بیایند. به همین منظور می توان گفت یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین سونوگرافی تهران ، طرف قرارداد بودن آن ، با بیمه های مختلف است تا بیمار بتواند بخشی از هزینه های خود را از بیمه دریافت کند.

دسترسی آسان به مرکز سونوگرافی

قرار گرفتن در بخش مرکزی شهر و دسترسی آسان به مرکز تصویربرداری از جمله مواردی است که باید در انتخاب مرکز سونوگرافی به آن توجه شود.

مرکز تصویربرداری مهر ایرانیان با سال ها سابقه در امر سونوگرافی از جمله بهترین مراکز تخصصی و معتبر در غرب تهران است . این مرکز در انجام سونوگرافی های آندوسکوپیک ، تعیین جنسیت ، NT ، رحم ، کلیه ، سینه ، پانکراس ، بیوپسی سینه و غیره زبانزد مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha