چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 339302

پزشکی جزو مشاغل بسیار حساس و حیاتی محسوب می‌شود که فعالین این عرصه در لحظه از شبانه روز باید آماده خدمت‌رسانی باشند و با تجهیزات کامل به محل مورد نظر مراجعه کنند. از آنجا که حرفه‌ی پزشکی با جان و سلامتی انسان‌ها سروکار دارد، تجهیزات پزشکی نیز بسیار حساس هستند، بنابراین لازم است در یک کیف پزشکی مخصوص قرار بگیرند تا در شرایطی کاملاً بهداشتی و امن، نگهداری و جابجا شوند.

کیف آلومینیومی پزشکی؛ دستیار همیشه همراه پزشکان

اگر در یکی از شاخه‌های پزشکی مشغول به فعالیت هستید و نیاز دارید ابزار کارتان در لحظه و در هر جا همراه شما باشد، کیف آلومینیومی پزشکی، برای نگهداری تجهیزات گران قیمت و حساس پزشکی شما مناسب است. کیف آلومینیوم پزشکی وسیله‌ای مناسب و مقاوم است که از وسایل حساس پزشکی در برابر ضربه، گرد و غبار و آب محافظت می‌کند.

مزایا و ویژگی‌های کیف آلومینیومی پزشکی

متخصصان پاورکیس، یک کیف آلومینیومی پزشکی مقاوم و حرفه‌ای را طراحی و تولید کرده‌اند که علاوه بر زیبایی و کارایی، ویژگی‌های منحصربفرد دیگری دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

  • مقاوم در برابر ضربه

کیف آلومینیومی پزشکی مقاومت بالایی دارد و طول عمر آن طولانی است. این کیف از ورقه‌های فلزی مرغوبی ساخته شده که در برابر ضربات احتمالی مقاوم هستند و مانع رسیدن آسیب به تجهیزات حساس داخل کیف می‌شوند. علی‌رغم کیف‌های چرمی که پس از مدت کوتاهی دوام اولیه خود را از دست می‌دهند، کیف آلومینیومی پزشکی تا مدت‌ بسیار طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

  • مقاوم در برابر آب

تجهیزات پزشکی حساس هستند و در معرض آب ممکن است آسیب ببیند. مواد اولیه بکار رفته در کیف‌ آلومینیومی پزشکی از ورود آب به داخل جعبه جلوگیری می‌کند و مانع پوسیدگی و زنگ زدگی کیف و ابزار داخل آن می‌شود.

  • ضد گرد و غبار

تجهیزات پزشکی باید در یک محیط بهداشتی و ایزوله نگهداری شوند تا آلوده نشوند. کیف آلومینیومی پزشکی مانع از ورود گرد و غبار و آلودگی به درون کیف می‌شود تا بیمار دچار عفونت‌های میکروبی نشود.

  • طراحی منحصربفرد فضای داخلی

فضای داخلی کیف آلومینیومی پزشکی به‌گونه‌ای طراحی شده است که تمامی ابزارها در سر جای خود قرار بگیرند و در هنگام جابجایی به یکدیگر برخورد نکنند. شرکت پاورکیس با طراحی منحصر بفرد کیس سفارشی پزشکی، به شما این اطمینان را می‌دهد که تجهیزات خود را با خاطری آسوده حمل کنید. همچنین در صورت خالی ماندن یک قسمت از کیف آلومینیومی، متوجه جا ماندن و یا گم شدن ابزار خود خواهید شد.

  • کیفیت بالا

کیف‌های آلومینیومی پزشکی پاورکیس از مواد درجه یک و بسیار با کیفیتی ساخته شده‌اند. پاورکیس همچنین این امتیاز را برای مشتریان خود قائل می‌شود که با ارائه یک طرح دو بعدی قبل از ساخت هاردکیس، مطابق با نظر شما شکل محصول موردنظر را ابتدا طراحی و سپس تولید کند.

کیف آلومینیومی پزشکی؛ دستیار همیشه همراه پزشکان

پرفروش‌ترین کیف‌های آلومینیومی پزشکی

در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از پرفروش‌ترین کیف‌های آلومینیومی پزشکی و کاربردشان آشنا کنیم.

  • میکروکیس تجهیزات چشم پزشکی

کیف آلومینیومی تجهیزات چشم پزشکی یکی از کیف‌هاِی پرکاربرد است که برای نگهداری از تجهیزات حساس چشم پزشکی بسیار مناسب است و از آن‌ها در برابر ضربه، گردوغبار، رطوبت و … محافظت می‌کند. حمل این جعبه‌های آلومینیومی بسیار راحت بوده و میزان آسیب را به حداقل می‌رساند.

  • N-Case تجهیزات لیزر پزشکی

این مدل برای پزشکانی برای کار دائم در سفر و رفت و آمد هستند بسیار مناسب است چرا حمل این جعبه‌های آلومینیومی بسیار راحت است و میزان آسیب تجهیزات درون جعبه را تا جای ممکن کاهش می‌دهد.

  • مینی کیس تجهیزات دندان پزشکی

در بدنه‌ی این کیف از چوب چندلایی mm/9mm6 استفاده شده که باعث می‌شود این محصول نسبت به محصولات مشابه از مقاومت بیشتر و وزن کمتری برخوردار باشد. همچنین طراحی فضای داخلی آن به گونه‌ای است که جهت نگهداری و قابل دسترس بودن تجهیزات دندان پزشکی، به‌خوبی تقسیم بندی شده و هر کدام از اقلام در جای مخصوص خود قرار می‌گیرند.

  • هاردکیس دستگاه شوک پزشکی

هاردکیس دستگاه شوک پزشکی، یک هاردکیس برای محافظت دستگاه‎‌های شوک و احیا در محیط بیمارستان است. حداکثر وزن قابل تحمل این هاردکیس حدود 150 کیلوگرم بوده و به همین دلیل برای سهولت در جابجایی این محصول از چرخ های مقاوم و کف گرد استفاده می‌گردد.

کیف آلومینیومی پزشکی؛ دستیار همیشه همراه پزشکان

کلام آخر

برای تهیه کیف‌های آلومینیومی پزشکی حتماً از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید، زیرا محصولات تقلبی و نامرغوب نیز در بازار وجود دارند که به هیچ عنوان کیفیت لازم برای نگهداری وسایل حساس پزشکی را ندارند. استفاده از آن‌ها باعث آسیب رسیدن به تجهیزات گران قیمت و حساس شما خواهد شد.

پاورکیس در زمینه طراحی و تولید انواع هاردکیس، کیف آلومینیومی پزشکی، کیف آلومینیومی ابزار، کیف ابزار سامسونتی و ... فعالیت می‌کند و با مجموعه‌ای متنوع از کیس‌های کاربردی در صنایع مختلف، تجربه‌ای متفاوت از زیبایی، استحکام و کارایی را به مشتریان خود عرضه می‎‌کند. یکی از خدمات متمایز پاورکیس در مقایسه با رقبا، ارائه طرح‌های سه بعدی است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا قبل از ساخت آن، سفارش خاص خود را تجسم کنند و تغییرات موردنظر خود را قبل از تولید بر روی محصول اعمال کنند.

کارشناسان پاورکیس همچنین در زمینه خرید انواع کیف آلومینیومی پزشکی متناسب با حرفه‌ی شما و نحوه نگهداری صحیح از آن، بصورت رایگان مشاوره‌ می‌دهند و در اسرع وقت پاسخگوی تمام سؤالات و نیازهای شما هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha