پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 339342

زیبایی و سلامت از جمله باارزش‌ترین دارایی‌های انسان هستند. تلاش برای حفظ و یا احیای زیبایی و سلامت باعث می‌شود افراد بتوانند زندگی شادتر و باکیفیت‌تری را تجربه کنند و همچنین از اعتماد به نفس بالاتری هم برخوردار باشند. به همین دلیل است که این روزها همه ما به دریافت خدمات زیبایی بیشتر از پیش علاقمند شده‌ایم. پشت سر گذاشتن دوران سخت کرونا و آسیب‌های مختلفی که بسیاری از افراد بخصوص در بخش پوست و مو  خود با آن مواجه شدند مزید بر علت شده تا افراد هرچه بیشتر به دنبال دریافت خدمات زیبایی باشند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی پرطرفدارترین خدمات زیبایی که در حال حاضر در ایران ارائه می‌شود بپردازیم. با ما همراه باشید.

پرطرفدارترین خدمات زیبایی در ایران کدامند؟

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی است که این روزها در ایران ارائه می‌شود. در میکروبلیدینگ فرم ابروها اصلاح خواهد شد. بنابراین کسانی که از فرم ابروهای خود ناراضی هستند می‌توانند بدون نیاز به کاشت ابرو و تلاش هر روزه برای کشیدن مداد به سراغ این کار بروند. میکروبلیدینگ یک عمل زیبایی بسیار سریع و راحت است که ماندگاری طولانی دارد.

پرطرفدارترین خدمات زیبایی در ایران کدامند؟

 برای انجام این کار، فرد می‌تواند ابتدا از متخصصین مشاوره‌های لازم را دریافت کند و سپس برای انجام یک عمل چند دقیقه‌ای و ساده در مراکز خدمات زیبایی حاضر شود. در آنجا متخصصان ابتدا خراش‌هایی سطحی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و سپس آن‌ها را با رنگی دقیقا شبیه به رنگ ابرو پر می‌کنند. به این ترتیب ابرو ظاهری مرتب، پر و جذاب پیدا خواهد کرد. 

جراحی بینی

جراحی بینی از سال‌ها پیش در ایران جز پرطرفدارترین خدمات زیبایی بوده است و متخصصان ایرانی در این زمینه از جمله بهترین متخصصان در جهان محسوب می‌شوند. جراحی بینی می‌تواند در مرحله نخست با دریافت مشاوره از پزشک آغاز شود. اگر پزشک تشخیص داد که بینی شما به عمل جراحی نیاز دارد، مشاوره درمورد فرم مناسب و سپس آمادگی برای انجام جراحی آغاز می‌شود. جراحی بینی چنانچه توسط متخصصین حرفه‌ای و باتجربه انجام شود تا حد زیادی می‌تواند باعث ایجاد تغییرات مثبت در زیبایی ظاهری افراد شود. 

اکستنشن مو

از جمله پرطرفدارترین خدمات زیبایی در ایران اکستنشن مو است. این خدمات توسط افرادی دریافت می‌شود که به هر دلیل تمایل دارند موهای خود را پرتر نشان دهند یا تغییراتی در رنگ مو خود ایجاد کنند. اکستنشن مو در تهران و سایر شهرها به دو صورت کلی انجام می‌شود.

 فرد نیاز دارد حجم موهایش اضافه شوند که در این صورت اکستنشن‌های طبیعی یا مصنوعی هم‌رنگ با موهای مشتری برای او کار می‌شود یا فرد تمایل دارد تغییری در رنگ موهای خود ایجاد کند. به طور معمول زمانی که افراد به دنبال رنگ موهای فانتزی باشند می‌توانند از اکستنشن مو استفاده کنند.

پرطرفدارترین خدمات زیبایی در ایران کدامند؟

 در این صورت نیازی به انجام دکلره‌های سنگین و همچنین صرف هزینه گزاف برای خرید رنگ‌های فانتزی نیست. برای انجام اکستنشن مو، دسته‌های کوچک مو با استفاده از یک گیره به زیر موها، نزدیک به ریشه موهای طبیعی وصل می‌شود.  

عمل زاویه فک

اصولا فک‌های زاویه‌دار بسیار جذاب هستند و به همین دلیل عمل زاویه فک به یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در ایران تبدیل شده است. این عمل با تشخیص پزشک می‌تواند به سه روش مختلف انجام شود. تزریق چربی روشی است که در آن از چربی بدن خود فرد برای ایجاد زاویه فک استفاده می‌شود.

 در روش تزریق ژل، ماده‌ای که حاوی کلسیم و هیالورونیک اسید است به ناحیه فک تزریق می‌شود و باعث تغییر فرم در این ناحیه صورت خواهد شد. همچنین استفاده از نخ‌های سیلوئت یکی دیگر از روش‌هایی است که از طریق آن می‌توان عمل زاویه فک در تهران را انجام داد.

فیلر

فیلر به دلیل کاربرد گسترده‌ای که در جوانسازی چهره دارد این روزها به یکی از پرطرفداراترین خدمات زیبایی بین زنان و مردان تبدیل شده است. در عمل فیلر با تزریق ژلی مخصوص که عمدتا حاوی هیالورونیک اسید است تلاش می‌شود تا خطوط صورت تا حد ممکن از بین بروند.

 بنابراین انجام فیلر در بخش‌های مختلف صورت که خطوط ممکن است به دلیل بالا رفتن سن یا حتی به صورت طبیعی وجود داشته باشند، باعث صاف‌تر شدن پوست و جوان شدن حالت چهره می‌شوند. عمل فیلر می‌تواند در ناحیه خط لبخند، بین ابروها و همچنین لب و زیر چشم انجام شود.

بوتاکس

بوتاکس سال‌ها است که یکی از محبوب‌ترین خدمات زیبایی در ایران محسوب می‌شود. بوتاکس می‌تواند در نواحی مختلف بدن مثل بین دو ابرو، گونه، سینه و باسن انجام شود. در این عمل از سم نوعی باکتری به نام کلستریدیوم تتانی استفاده می‌شود. سم این باکتری که بوتولونیوم نام دارد موجب فلج شدن عضلات ناحیه تزریق می‌شود. بنابراین عضله در این ناحیه حالتی سفت به خود می‌گیرد. به این ترتیب نواحی از بدن که حالت افتاده دارند با عمل بوتاکس شکل بهتری پیدا می‌کنند.

لیزر موهای زائد

اینطور که به نظر می‌رسد حالا لیزر بهترین و موثرترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن است. لیزر موها روشی ساده اما پایدار است که انجام آن تا حد زیادی می‌تواند زنان و مردان را از شر موهای زائد رها کند. به این ترتیب افراد دیگر نیازی به صرف دائمی پول و زمان برای مراجعه کلینیک های لیزر جهت برداشتن موقت موهای زائد بدن خود ندارند.

مزوتراپی مو

در دنیای خدمات زیبایی انواع مختلفی از مزوتراپی می‌تواند انجام شود که همگی دارای خاصیت‌های درمانی و زیبایی با حداقل آثار تهاجمی هستند. مزوتراپی مو این روزها یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی در ایران محسوب می‌شود.

در این روش درمانی که به منظور تقویت موها و توقف ریزش آن‌ها انجام می‌شود ابتدا در پوست سر روزنه‌های کوچکی ایجاد می‌شود و سپس داروی درمانی به پوست سر تزریق خواهد شد. این دارو می‌تواند شامل ترکیبات گیاهی،  ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و هورمون‌ها و هر فاکتور تقویت‌کننده دیگر باشد.

جمع بندی

خدمات زیبایی این روزها بیش از هر زمان دیگر در ایران محبوب و متداول شده است. تنوع وسیع این خدمات، داشتن قیمت‌های متنوع و بعضا مناسب و همچنین مناسب بودن این خدمات برای بیشتر افراد، از زن و مرد تا پیر و جوان باعث محبوبیت خدمات زیبایی دائم و موقت در ایران شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha