آیا کسی است که از دندان‌های سفید و درخشان و لبخندی زیبا بدش بیاید؟ پاسخ به این سوال مطمئنا خیر خواهد بود، چرا که هیچ چیزی قشنگ‌تر و زیباتر از لبخند دلنشین و دندان‌های مرتب، افراد را خوشحال نخواهد کرد. سفید کردن دندان‌ها همیشه یکی از محبوب‌ترین کارهایی است افراد برای زیبایی انجام می‌دهند و معمولا برای این کار سراغ بهترین محصولات می‌روند.

بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده موجود در بازار ایران کدام‌اند؟

بهترین خمیر دندان های سفید کننده

خمیر دندان‌های سفیدکننده یا با از بین بردن لکه‌های سطحی به صورت مکانیکی یا سفید کردن دندان‌ها از داخل و با کمک مواد سفیدکننده (پراکسید معمولا محبوب‌ترین گزینه برای سفید کردن دندان‌ها است)، این کار را انجام می‌دهند. خوشبختانه در چند سال اخیر تولید محصولات مراقبت از دهان و دندان بیشتر شده و در میان محصولاتی که در حال حاضر در بازار مشاهده می‌شود، محصولاتی وجود دارند که کیفیت آنها در سطح بسیار بالایی هستند و دندان‌ها را به صورت کاملا اصولی سفید می‌کنند.

به همین خاطر و برای کمک به شما در تصمیم‌گیری در زمان خرید خمیر دندان سفیدکننده، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده دندان موجود در بازار ایران را نام ببریم تا با کمک آنها بتوانید در عرض چند دقیقه (گاهی اوقات، به معنای واقعی کلمه چند ثانیه) به لبخندی جذاب‌تر و دندان‌هایی سفیدتر برسید.

خمیر دندان میسویک

بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده موجود در بازار ایران کدام‌اند؟

میسویک نیز از برندهای باکیفیت حال حاضر بازار ایران است که به طور خاص روی تولید محصولات مراقبت از دهان و دندان تمرکز دارد. محصولات این برند شامل خمیر دندان، نخ دندان و دهان شویه می‌شود که هر کدام از آنها را می‌توان را برای استفاده‌ها و نیازهای متفاوت تهیه کرد. خمیر دندان‌های سفیدکننده میسویک در میان محبوب‌های این برند است که به دندان‌ها درخشش می‌بخشد و به حفظ سلامت دهان و دندان کمک می‌کند. در واقع هدف اصلی این برند نیز هدیه لبخندی زیبا و سالم نگه داشتن دندان‌ها می‌باشد.

خمیر دندان‌های میسویک خاصیت سفید کنندگی بسیار بالایی دارند و در کمتر از ۵ دقیقه دندان‌ها را بدون هیچ آسیبی سفید می‌کنند. علاوه بر سفیدکنندگی، خمیر دندان سفیدکننده این برند به پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت پوسیدگی‌های سطح دندان کمک می‌کند. این خمیر دندان به گونه‌ای طراحی و تولید شده که از آن می‌توان به صورت روزانه استفاده کرد و نگرانی بابت آسیب دیدن دندان‌ها نداشت.

خمیر دندان‌های میسویک در دو مدل پمپمی و تیوپی در بازار موجود هستند. شاید تا به امروز انواع کرم‌ها و لوسیون‌ها را در بسته‌بندی‌های پمپی دیده باشید، اما میسویک برای اولین بار در جهان این خلاقیت را در تولید محصولات خود به خرج داد و خمیر دندان‌های خود را به صورت پمپی نیز روانه بازار کرد. از این رو، استفاده تا ذره‌ی آخر خمیر دندان پمپی میسویک راحت است و البته میزان حجم آن نیز از مدل‌های تیوپی بیشتر است.

خمیر دندان سنسوداین

بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده موجود در بازار ایران کدام‌اند؟

سنسوداین به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در این ایران به شمار می‌آید که محصولات آن از دیرباز به عنوان همراه همیشگی دندان‌های حساس شناخته می‌شوند. خمیر دندان سفیدکننده این برند نیز یک انتخاب عالی برای دندان‌های حساس است زیرا حاوی پراکسید نیست. پراکسید یک عامل سفید کننده است که "منافذ میان مینای دندان را باز می‌کند و رنگ دندان را از داخل تغییر می‌دهد و آن را سفیدتر می‌کند." در عوض، این خمیر دندان سفیدکننده حاوی سیلیس است که برای از بین بردن لکه‌های سطحی، به ویژه آنهایی که از نوشیدن و خوردن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها ناشی می‌شوند، عالی است. به همین خاطر می‌توانید بدون نگرانی، چای و قهوه بنوشید.

با کمک این خمیر دندان سنسوداین، هم می‌توانید دندان‌های سفیدتری داشته باشید و هم می‌توانید از آنها در برابر آسیب محافظت کنید. خمیر دندان سفیدکننده سنسوداین مملو از فلوراید است که برای دندان‌ها و لثه‌ها بسیار مفید است و در صورت استفاده روزانه حساسیت را کاهش می‌دهد.

خمیر دندان سفید کننده اورال- بی

بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده موجود در بازار ایران کدام‌اند؟

اورال-بی نیز از برندهای مطرح در حوزه تولید محصولات مراقبت از دهان و دندان است و تا به امروز انواع محصولات مراقبتی را برای انواع نیازها تولید کرده است. یکی از بهترین محصولات این برند نیز خمیر دندان سفیدکننده آن است. خمیر دندان سفیدکننده اورال‌-بی که برند مورد علاقه دندانپزشکان است، حاوی موادی مانند فلوراید محلول، قلع تثبیت شده و پلی فسفات برای تقویت دندان‌ها و در عین حال سفید کردن آنها است.

این خمیر دندان آزمایش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است و از میان تمام آنها سربلند بیرون آمده است و دلیل موفقیت و محبوبیت آن، فرمول پیشرفته‌ای است که دارد. با استفاده‌ی تنها یک ماه از این مدل خمیر دندان متوجه تغییر در زنگ دندان‌های خود خواهید شد و می‌توانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید تا لبخندی زیباتر و دندان‌های درخشان‌تری داشته باشید.

خمیر دندان سیگنال

بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده موجود در بازار ایران کدام‌اند؟

محصولات برند سیگنال برای انواع دندان‌ها و همچنین انواع نیازهای مراقبتی در افراد طراحی شده‌اند و تمام آنها در بازار ایران موجود می‌باشند. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، خمیر دندان سفیدکننده آن است که به از بین بردن لک‌های زرد روی دندان‌ها بسیار کمک می‌کند و باعث می‌شود تا دندان‌های درخشان و زیبایی داشته باشید. با استفاده از این خمیر دندان و آن هم تنها در مدت کوتاهی (2 هفته)،‌ متوجه تغییر در رنگ دندان‌های خود خواهید شد و پس از آن می‌توانید با اعتماد به نفس بالا در جمع‌ها لبخند بزنید و شادی خود را نشان دهید.

خمیر دندان سفید کننده سیگنال حاوی فلوراید است که مینای دندان را تقویت و محکم می‌کند که باعث می‌شود که از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری کنید.

خمیر دندان کرست

بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده موجود در بازار ایران کدام‌اند؟

کرست یکی از بهترین برندهای تولیدکننده خمیر دندان در ایران است و می‌توان گفت که خمیر دندان سفیدکننده آن یکی از پرفروش‌ترین خمیر دندان‌ها و با فرمول بسیار پیشرفته است. خمیر دندان سفیدکننده کرست به گونه‌ای طراحی و تولید شده که ادعای لبخند زیبا و همچنین دندان‌های درخشان را واقعا می‌تواند عملی کند. خمیر دندان سفید کننده کرست تا 80 درصد قابلیت از بین بردن لک‌های روی دندان را دارد و علاوه بر سفیدکنندگی، قابلیت جرم‌گیری، تقویت و افزایش استحکام دندان‌ها را نیز دارد. علاوه بر این، این برند ادعا می‌کند که این نوع خمیر دندان آنها لکه‌های سطحی دندان را در پنج روز از بین می‌برد و از دندان‌ها تا 12 ساعت از هر گونه پدید آمدن لکه محافظت می‌کند. به همین خاطر، خمیر دندان سفیدکننده کرست می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که عاشق قهوه یا چای سیاه هستند.

این خمیر دندان، همچنین سرشار از فلوراید برای محافظت در برابر پوسیدگی دندان است. علاوه بر این، استفاده روزانه از آن باعث تقویت لثه‌ها و جلوگیری از بروز بیماری‌های دندان و لثه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha