لیزر یکی از روش های کارامد و مفید در از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. شما می توانید با انجام لیزر کل بدن کلینیک  توسط یک پزشک که در استفاده از لیزر بسیار ماهر است و دانش عمیقی از پوست دارد، خطر عوارض جانبی احتمالی را تا حد زیادی کاهش دهید. توصیه ما این است که یک متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره را برای انجام لیزر درمانی انتخاب کنید. توجه کنید که لیزر موهای زائد توسط افراد بی تجربه می تواند خطرناک باشد.

لیزر زیر بغل در مرکز لیزر غرب تهران + نکات و مزایای لیزر موهای زائد

لیزر یکی از روش های کارامد و مفید در از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. شما می توانید با انجام لیزر کل بدن توسط یک پزشک که در استفاده از لیزر بسیار ماهر است و دانش عمیقی از پوست دارد، خطر عوارض جانبی احتمالی را تا حد زیادی کاهش دهید. توصیه ما این است که یک متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره را برای انجام لیزر درمانی انتخاب کنید. توجه کنید که لیزر موهای زائد توسط افراد بی تجربه می تواند خطرناک باشد.

داشتن یک مشاوره قبل از درمان با یک متخصص برای تعیین نوع طول موج بر اساس رنگ و نوع پوست بیمار مهم است. اگر رنگ پوست و تنظیمات لیزر به طور دقیق در نظر گرفته نشود (یعنی به اندازه کافی هدفمند نباشد)، پوست ممکن است بسوزد. شما می توانید برای انجام خدمات بهتر لیزر موهای زائد به کلینیک مهراز واقع در تهرانسر سر بزنید و یا با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت است. دکتر میمن می گوید: "لیزر موهای زائد با ارسال نور در طول موج خاصی که ملانین، رنگدانه ای که مو را رنگ می کند، در عمق کافی برای اثرگذاری روی پیاز مو، هدف قرار می دهد.

لیزر موهای زائد

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

نور لیزر هر چیزی که تیره‌ رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره ‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد و لیزر زیر بغل ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

انواع لیزر شامل چه مواردی است

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران  کجاست؟

بهترین کلینیک لیزر در غرب  تهران چند دستگاه مختلف دارد. تنوع دستگاه یعنی تنوع فناوری لیزر و این بسیار مهم است چرا که نمی‌توانیم همه افراد را با یک نوع لیزر (مثلاً لیزر الکساندریت) درمان کنیم. کسانی که پوست‌های تیره ‌تری دارند، با دایود پاسخ بهتری می‌دهند. بهترین مرکز لیزر زیر نظر پزشک متخصص اداره می‌شود. نظارت پزشک بر فرآیند لیزر درمانی بسیار مهم است. برای همین اکیداً توصیه می‌کنیم که لیزر موهای زائد را در آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی و اسپاها انجام ندهید.

ارزیابی رنگ پوست، انتخاب لیزر متناسب با شرایط شما، ارائه تنظیمات مناسب به اپراتور و اقدامات درمانی در صورت رخداد عوارض جانبی از جمله کارهای مهمی است که پزشک ناظر انجام می‌دهد.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد بهترین اپراتورها را دارد. در حضور دستگاه خوب و پزشک ناظر، مهم‌ترین عامل موفقیت لیزر موهای زائد، یک اپراتور ماهر و حرفه‌ای است. هرچه دانش و تجربه‌ی اپراتور بیشتر باشد، سرعت و اثرگذاری لیزر درمانی بیشتر می‌شود و احتمال رخداد عوارض و آسیب‌های لیزر به صفر می‌رسد.

بهترین مرکز لیزر قیمت‌های مناسبی دارد؛ نه کم و نه زیاد. از قیمت‌های بسیار پایین برحذر باشید چرا که با توجه به نوسانات ارزی و با در نظر گرفتن این که دستگاه‌های لیزر اجزای مصرفی زیادی دارند، نمی‌توان قیمت را از حدی پایین‌تر آورد؛ مگر این که مشکلی وجود داشته باشد.

قیمت‌های بسیار بالا هم غیراستاندارد و غیراخلاقی هستند. لزوماً هم به این معنی نیستند که دستگاه بهتری برای شما استفاده می‌شود یا نتایج بهتری می‌گیرید.

انواع لیزر شامل چه مواردی است؟

لیزر انواع مختلفی دارد سه نوع آن بیشتر از همه موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد که به شرح زیر می‌باشد:

  • لیزر دایود یک دستگاه بسیار موثر برای رفع موهای زائد است و فرآیند درمان با آن طی مدت کوتاهی انجام می‌شود این نوع لیزر برای انواع پوست‌ها مناسب است.
  • لیزر الکساندرایت نیز لیزر پرقدرتی است که برای درمان نقاط بزرگی از قبیل کمر و قفسه سینه مناسب است افرادی که رنگ پوست آنها روشن تا سبزه است می‌توانند از مزایای این نوع لیزر بهره مند شوند.
  • لیزر ان دی باگ برای اکثر پوست‌ها مناسب است و می‌توان از این نوع لیزر برای پوست که برنزه شده است استفاده کرد. بهتر است در این رابطه با پزشک خود صحبت کنید.

 به طور کلی اکثر دستگاه‌های لیزر برای اکثر نقاط بدن کاربرد دارد و برای رفع موهای زائد از قبیل خط بیکینی، پشت لب، چانه و زیر بغل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع لیزر موهای زائد

انواع لیزر موهای زائد

عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد تاثیر گذار هستن که با تشخیص پزشک متخصص برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود . بسته به رنگ مو , نوع پوست , ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • لیزر تور پالسی بالا
  • لیزر موهای زائد با لیزر روبی
  • لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود
  • لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

چه افرادی برای انجام لیزر مناسب نیستند؟

  • برنزه بودن
  • افراد باردار
  • سابقه تبخال مکرر
  • وجود بعضی بیماریها
  • مصرف ایزوترتینویین
  • وجود اختلالات هورمونی
  • مصرف دارو های خاص
  • مصرف داروهای حاوی طلا
  • سابقه بیماریهایی مثل لوپوس
  • سابقه گوشت اضافه در محل عمل
  • سابقه عفونت فعال مثل جوشهای چرکی
  • وجود تاتو یا خال یا کک و مک در محل لیزر

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران

لیزر موهای زائد زیر بغل چگونه انجام می‌شود؟

لیزر موهای زائد زیر بغل به آن گونه که احساس می‌کنید کار سختی نیست در لیزر  و آی پی ال  از نور استفاده می‌شود تا ریشه موها گرم شود و از بین برود. در فناوری لیزر از انرژی نور لیزر استفاده می‌شود و به سمت فولیکول‌های مو ارسال می‌شود تا آنها را از بین ببرد و پس از آن که فولیکول‌ها از بین رفتند  قابلیت رشد نخواهد داشت.  موهای بدن در سه مرحله رشد می‌کند که عبارتند از فاز فعال،  فاز استراحت و فاز ریزش،  لیزر فقط می‌تواند آن دسته از موهایی را هدف قرار دهد که در فاز فعال هستند و هیچ تاثیری بر روی موهای که در فاز استراحت هستند ندارد.

برای آنکه همه موهای زائد هدف قرار داده شود شما به چند مرحله درمان نیاز خواهید داشت، باید به بدن خود فرصت بدهید تا در طول برنامه درمان استراحت کند، در اکثر برنامه‌های درمان حدود یک یا چند هفته فاصله بین جلسات درمان وجود دارد تا لیزر اثرگذاری بالایی داشته باشد.

شما می توانید برای انجام خدمات بهتر لیزر موهای زائد به کلینیک مهراز واقع در تهرانسر سر بزنید و یا با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha