در این محتوا قصد داریم به بررسی مسئله استعلام سلامت کالا از طریق برچسب اصالت بپردازیم و مزیت های استفاده از آن را برای شما شرح دهیم. پس تا انتهای محتوای پیش رو ما را همراهی کنید.

برچسب اصالت و نحوه تشخیص سلامت کالا ؛ دیگر محصول تقلبی نخرید!

در این محتوا قصد داریم به بررسی مسئله استعلام سلامت کالا از طریق برچسب اصالت بپردازیم و مزیت های استفاده از آن را برای شما شرح دهیم. پس تا انتهای محتوای پیش رو ما را همراهی کنید.

استعلام برچسب اصالت به چه منظوری صورت می گیرد؟

حتما تا به کنون با بارکدهای درج شده روی انواع محصولات داخلی و خارجی مواجه شده اید. اما شاید این مطلب را ندانید که با استعلام برچسب اصالت می توان به بررسی کیفیت محصول و اصالت آن پرداخت. احتمالا بارها این سوال به ذهن شما خطور کرده که درج بارکد، روی محصولات داخلی و خارجی به چه منظوری انجام می شود؟ در این مورد باید بگوییم که بارکد، یک روش رمزگذاری است که از سالها پیش مورد استاده قرار می گرفت. امروزه محصولات مختلف به وسیله بارکدها رمز گذاری می شوند. در واقع هر محصول، بارکدی یکتا و منحصر به فرد دارد. بنابراین شما مصرف کننده عزیز با استعلام برچسب اصالت می توانید اطلاعاتی دقیق در مورد آن محصول به دست آورید.

سلامت کالا

این روزها و با وجود افزایش نرخ تورم در بازار، قیمت محصولات داخلی و خارجی تا حد چشمگیری افزایش پیدا کرده است. این مسئله سبب شده تا خریدار، هنگام صرف هزینه برای خرید محصولات گران قیمت احساس نگرانی کند. چرا که این افزایش قیمت محصول، باعث زیاد شدن تعداد کالاهای فیک در بازار شده است. متاسفانه این محصولات با چنان ظرافتی طراحی می شوند که تشخیص اصل یا تقلبی بودن آنها برای یک فرد عادی و غیر متخصص کاری به شدت دشوار و تقریبا غیر ممکن است. استعلام برچسب اصالت یک روش امن و مطمئن برای آگاهی از اصالت و کیفیت محصول می باشد.

استعلام برچسب اصالت این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی و در کمترین زمان ممکن فرآیند استعلام اصالت محصول مورد نظر خود را انجام داده و آن را با اطمینان کامل خریداری کنید. لازم به ذکر است فرآیند استعلام برچسب اصالت فرآیند پیچیده ای نیست و نیاز به آموزش خاصی ندارد. بنابراین تمامی افراد می توانند به راحتی و از طریق راه های مختلف این عملیات را انجام دهند.

بررسی راه های استعلام سلامت کالا های داخلی و خارجی

حال که با کاربرد استعلام برچسب اصالت آشنا شدیم، بهتر است با روش های مختلف استعلام نیز آشنا شویم. نحوه استعلام لیبل اصالت به این ترتیب است که شما می توانید از طریق نرم افزارهای لازم، سامانه استعلام برچسب اصالت و... برای آن اقدام کنید. برای استعلام برچسب اصالت از طریق سامانه های مربوطه، می توانید به سایت معتبر TTAC مراجعه کنید.

 از دیگر راه های استعلام بارکد اصالت کالا می توان به دستگاه های بارکد خوان اشاره کرد. دستگاه های بارکد خوان با بررسی بارکد محصول مورد نظر می توانند به راحتی اطلاعات آن محصول را برای شما نمایش دهند. بنابراین شما می توانید به راحتی اصالت کالای مورد نظر خود را چک کنید.

بارکد خوان و استعلام بارکد

شاید این تصور برای شما پیش بیاید که برای بررسی اصالت کالاهای خارجی باید چه عملیاتی انجام دهیم؟ لازم است بدانید، بارکد یک محصول خارجی نیز مثل بارکد محصولات ایرانی، قابلیت استعلام دارد. در واقع شما بدون توجه به ایرانی یا خارجی بودن محصول می توانید به راحتی و تنها به وسیله استعلام لیبل اصالت عملیات بررسی اصالت آن را انجام دهید. برای استعلام اصالت محصولات خارجی می توانید از نرم افزار استعلام برچسب اصالتهای خارجی استفاده کنید. بنابراین استعلام برچسب سلامت خارجی نیز می تواند به وسیله نرم افزار و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

بررسی کامل مزیت های استعلام برچسب اصالت

استعلام برچسب اصالت می تواند مزیت های بیشماری برای خریدار، تولید کننده و وارد کننده داشته باشد. در واقع این بارکدهای ساده، می توانند از جهت های مختلف به تمامی افراد دخیل در معامله کمک کنند. همانطور که در بخش های ابتدایی محتوا ذکر شد، یکی از مهم ترین مشکلاتی که خریداران با آن مواجه هستند، عدم آگاهی از کیفیت و اصالت محصول می باشد. استعلام برچسب اصالت می تواند به راحتی و در زمانی کوتاه، خیال خریدار را از اصالت و کیفیت کالا مطمئن کند.

از طرف دیگر، تولید کننده و وارد کننده نیز با مشکلاتی مواجه اند. برای مثال، مسئله قاچاق کالا مبحثی است که همواره به عنوان چالشی بزرگ برای تولید کننده و وارد کننده محسوب می شود. ورود کالاهای قاچاق به کشور، بدون هزینه های مالیاتی و گمرکی صورت می گیرد. بنابراین کالای قاچاق با قیمت بسیار کمتری نسبت به محصول قانونی به فروش می رسد. لازم به ذکر است، امروزه کالاهای قاچاق حق دریافت بارکد کالا را ندارند. بنابراین توزیع کالای قاچاق در کشور به سختی صورت می گیرد. در واقع می توان گفت که بارکد کالا، تنها به محصولات وارد شده از طریق گمرک تعلق می گیرد. بنابراین استعلام برچسب اصالت می تواند به تولید کننده و وارد کننده نیز کمک های بسیاری کند.

استعلام برچسب سلامت کالا

استعلام برچسب سلامت کالا علاوه بر اطمینان بخشی به خریدار در مورد کیفیت و اصالت محصول، می تواند خیال تولید کننده و وارد کننده را نیز از فروش محصولات خود راحت کند. همچنین، این روزها افرادی که کالاهای قاچاق وارد کشور می کنند، برای فروش راحت تر محصولات خود اقدام به درج بارکدهای تقلبی روی محصولات خود می کنند. این مسئله نیز می تواند باعث ایجاد نگرانی شود. بنابراین باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که تنها مشاهده کالا برای اطمینان از اصالت و کیفیت یک محصول کافی نیست. بلکه حتما باید فرآیند استعلام برچسب اصالت را انجام دهید تا به طور کامل از خرید آن مطمئن شوید.

در صورت مشاهده درج بارکد تقلبی باید چه اقدامی انجام داد؟

در صورتی که فرآیند استعلام برچسب اصالت را انجام دادید و متوجه شدید که بارکد کالا تقلبی است، باید حتما مراتب را به سازمان های مورد نظر اطلاع دهید. در این صورت رسیدگی های لازم انجام شده و با فروشنده برخورد خواهد شد. همچنین از توزیع و پخش بیشتر آن محصول جلوگیری خواهد شد. بنابراین استعلام لیبل اصالت باعث ایجاد نظارت مردم روی فرآیند خرید و فروش محصول خواهد شد. از این طریق مردم می توانند به مبارزه با قاچاق نیز کمک ویژه ای کنند.

بیشتر بخوانید: uid چیست

معرفی شرکت سلامت دارو ایرانیان | قدیمی ترین مجری طرح برچسب اصالت کالا

شرکت سلامت داور ایرانیان پارس مهر, ضمن عرضه ی یک بسته کامل از خدمات و سرویس های مرتبط با چاپ و الصاق انواع لیبل اصالت و برچسب های مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو , پا به عرصه خدمات مرتبط با برچسب اصالت کالا گذاشت.

این شرکت با در اختیار داشتن نیرو و کارشناسان جوان و مجرب ، به کارگیری دستگاههای چاپ و الصاق پیشرفته ، استفاده از ملزومات و متریال با کیفیت و مورد تایید سازمان غذا و دارو و نیز علم کافی و به روز نسبت به پروتکل اجرایی چاپ برچسب اصالت ، توانسته سهم عظیمی از بازار چاپ لیبل اصالت را به خود اختصاص دهد.

چاپ انواع لیبل اصالت

شرکت سلامت دارو ایرانیان مفتخر است که تا کنون چاپ لیبل اصالت بیش از۸۵۰ شخصیت حقیقی و حقوقی را به نحو احسن انجام داده و نسبت به بسیاری از شرکت های مجری، گوی سبقت را حتی از شرکت های قدیمی تر ربوده و در ایفای نقش خود به خوبی انجام وظیفه نموده است.

کارشناسان زبده شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر با آگاهی کامل نسبت به آخرین تغییرات پروتکل اجرایی و در اخیتار داشتن اطلاعات کافی و علم به روز نسبت به قوانین و مقررات نظام ردیابی و رهیگری فراورده های سلامت محور، توانایی ارائه مشاوره و راه حل های موثر در جهت رفع کلیه مشکلات احتمالی شرکت های وارد کننده یا تولیدکننده را دارا می باشند.

برخی از خدمات قابل ارائه توسط شرکت سلامت دارو ایرانیان به شرح زیر میباشد:

  • چاپ انواع لیبل اصالت
  • چاپ لیبل قرعه کشی
  • چاپ برچسب تلفیقی
  • چاپ لیبل دیجی کالا
  • اعزام تیم الصاق
  • فروش نرم افرار اصالت
  • فروش انواع لیبل و ریبون
  • تولید کدهای یونیک و غیر تکراری
  • رفع خطاهای احتمالی در زمان بارگذاری XML
  • اصلاح یا ویرایش اظهارنامه و آپلود سریع فایل ها

شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر با شناسایی نیاز مشتریان, ارائه بهترین راهکارها در کوتاهترین زمان و با پشتیبانی ۲۴ ساعته , ارائه پایین ترین تعرفه خدمات در میان سایر شرکت های همکار و نیز استفاده از مرغوب ترین متریال ، توانسته با در اولویت قراردادن رضایت مشتریان , خود را به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های عرضه کننده خدمات لیبل اصالت معرفی نماید.

امید است مطالب ارائه شده زمینه آشنایی شما با استعلام برچسب اصالت و مزیت های استفاده از آن را فراهم کرده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha