یکی از دانشجویان خوابگاه دانشجویی خیابان ولی‌عصر (عج) پس از استعمال سیگار در کنار پنجره خوابگاه دانشجویی به طرز مشکوکی سقوط کرد؛ تحقیقات درباره مرگ وی در شعبه یکم دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

جزئیات مرگ مشکوک یک دانشجو در خوابگاه دانشجویی خیابان ولی‌عصر (عج)

​​​​به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم؛ یکشنبه هشتم خرداد ماه، سقوط مرگبار یک جوان توسط ساکنان خوابگاه دانشجویی در خیابان ولی‌عصر (عج) به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد. 

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری 107 فلسطین و  محمد زارعی؛ بازپرس ویژه قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 

تیم جنایی با جسد پسر 21 ساله‌ای به نام حمید مواجه شدند که بر اثر سقوط از پنجره اتاق خوابگاه به کام مرگ فرو رفته بود. 

بدین ترتیب تحقیقات پلیسی آغاز شد و بررسی‌های ابتدایی نشان داد، متوفی دقایقی قبل از حادثه در حال سیگار کشیدن بوده که پس از گفت‌وگو چند ثانیه‌ای با یکی از دوستانش سقوط کرده است. 

در تحقیقات مشخص شد این دانشجو دچار مشکلات روحی و روانی بوده و تحت درمان و مشاوره قرار داشته است. 

بررسی‌ها مشخص کرد پسر جوان چندین بار اقدام به خودکشی داشته و آخرین جلسه درمانی وی پنجشنبه هفته گذشته برگذار شده است. 

دوست متوفی در تحقیقات به بازپرس پرونده گفت:  هنگامی که حمید را کنار پنجره در حال سیگار کشیدن  مشاهده کردم به او هشدار دادم مواظب باشد اما او با بی‌اعتنایی گفت حواسم هست! دقایقی نگذشته بود که متوجه شدم حمید از پنجره به پایین سقوط کرده است. 

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مشاوران به پسرجوان توصیه کرده بودند به دلیل بیماری روحی بستری شود و تحت درمان قرار بگیرد. 

بنابر این گزارش، با دستور محمد زارعی؛ بازپرس ویژه شعبه یکم دادسرای جنایی جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره علت مرگ وی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha