نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تزریق ۱۵۰ میلیون دز واکسن در کشور نشان دهنده عزم جدی مسئولین دولت برای مهار کرونا است.

میرتاج‌الدینی: تزریق ۱۵۰ میلیون دز واکسن نشان دهنده عزم دولت برای مهار کرونا بود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،حجت الاسلام میرتاج‌الدینی به صفر رساندن آمار فوتی کرونا را اقدام بسیار ارزشمند وزارت بهداشت و دولت سیزدهم دانست و افزود: موفقیت دولت سیزدهم و وزارت بهداشت را به همه مسئولین دولت و همچنین به ملت ایران تبریک عرض می کنم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در ابتدای کار خود وعده هایی داده بود، اظهار داشت: یکی از این وعده‌ها مهار کرونا و به صفر رساندن آمار فوتی بود که خوشبختانه امروز این وعده محقق شد.

 میرتاج الدینی تاکید کرد: وقتی خبر به صفر رسیدن آمار فوتی کرونا را شنیدم، بسیار خوشحال شدم و دوست داریم که هیچ یک از هموطنانمان به خاطر کرونا فوت نکند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: آنهایی که عملکرد دولت سیزدهم در مقابله با کرونا را زیر سوال می بردند، امروز وقتی خبر به صفر رسیدن فوتی کرونا را شنیدند، غیرت داشته باشند و در تقدیر و تشکر از دولت حداقل یک توئیت بزنند.

به گزارش ایرنا، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۲ خرداد پس از اعلام روز بدون فوتی کرونا در پیامی گفت: امروز روز بدون فوتی ناشی از کرونا در کشور ثبت شد نباید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراموش شود.

وی افزود: پس از دو سال و ۱۰۰ روز مقابله ملت قدرتمند ایران با کرونا و درحالی‌که در آمریکا و اروپا آمار تلفات بالایی گزارش می‌شود، ایران نخستین روز بدون فوت کرونا را تجربه کرد.

عین‌اللهی خاطرنشان کرد: توصیه‌ها و دستور العمل های بهداشتی را تا جشن پایان کرونا رعایت کنیم.

طبق اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۳۹۳ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۳۳۷ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۵۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۳۱۱ دُز رسید.

۴۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha