در گفتگو با سلامت نیوز : شاهد ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان در ایام کرونا بودیم. نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در ایام کرونا شاهد ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان برای مقابله با بیماری کرونا و درمان مبتلایان بودیم.

ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان در مواجهه با کرونا

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سلامت نیوز، با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور گفت: به کار درمان به خاطر تلاش شبانه روزی برای مهار بیماری کرونا در کشور خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: اقدام کادر درمان در مواجهه با بیماری کرونا، حکایت از ایثار و از خودگذشتگی آنها بود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت در ابتدای کار و شیوع ویروس کرونا در کشور ما در تامین ماسک هم با محدودیت مواجه بودیم و دشمنان ما جلوی واردات ماسک به کشور را هم می گرفتند.

منتظری خاطرنشان کرد: با وجود همه این تحریم ها و فشارهای ما نه تنها توانستم ماسک و نیازهای اولیه را تامین کنیم بلکه با تکیه بر توان داخلی و متخصصین خود توانستیم واکسن کرونا را تولید کنیم و به خاطر موفقیت در تولید واکسن بود که تحریم ها در این حوزه برداشته شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از یک کشور در ابتدای کرونا که با محدودیت های زیادی برای تامین نیازهای دارویی خود مواجه بود پس از دو سال به جایگاهی رسیده که واکسن این بیماری را برای نیاز خود تولید کرده و حتی قادر به تامین نیاز دیگر کشورهاست.

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha