تجهیزات پزشکی طیف گسترده ای از لوازم را شامل می‌شود که مورد استفاده کلیه پزشکان و پرستاران در درمانگاه ها، مطب ها و بیمارستان ها است. البته هستند تجهیزاتی که شما در خانه و یا محل کار خود می توانید داشته و در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید مانند دستگاه اندازه گیری فشار و یا قند خون و یا درجه اندازه گیری تب. بنابراین باید برای خرید به وب سایتی مراجعه نمایید که قیمت مناسبی داشته و هم بتوانید به صورت تک و هم به صورت عمده این لوازم را تهیه کنید. در این مقاله راهنمای کاملی داریم تا شما با خرید و فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی آشنا شوید.

راهنمای خرید و فروش تجهیزات پزشکی در اینترنت

فروش تجهیزات پزشکی در تهران

خرید و فروش لوازم  تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مصرفی در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است و می توان گفت فروش این محصولات به یکی از مشاغل بسیار حساس و بسیار مهمی تبدیل شده است که برای فعالیت و موفقیت در این زمینه کاری به تخصص و توان فنی نیاز است تا بتوان نیازهای تمامی کادرهای پزشکی از جمله بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، مطب‌ها و کلینیک‌ها را به بهترین شکل ممکن پوشش داده و برطرف کرد.

 از این رو مسئولیت فروش انواع تجهیزات و لوازم پزشکی از حساسیت بسیاری برخوردار بوده و باید طبق استانداردهای ذکر شده در کیفیت و کارایی ایده آل محصولات را طراحی، تولید و عرضه نمود و جدا از سود و کسب منفعت شخصی، توجه به ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم را باید در اولویت های خود قرار داد که این موضوع در سرلوحه فعالیت تمامی شرکت های فعال در این حوزه بایستی واقع شود.

خرید تجهیزات پزشکی در تهران و دیگر شهرستان‌ها از راه‌های مختلف امکان پذیر است. بسیاری از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های تجهیزات این وسایل را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. شما می‌توانید تمام وسایل درمانی و تشخیصی پزشکی را از این فروشگاه‌ها خریداری کنید. البته این این نکته را در نظر داشته باشید که پیدا کردن بعضی از وسایل در تهران بزرگ کاری مشکل و دردسر ساز است  بنابراین خرید از یک بازار اینترنتی جامع که به شما امکان مقایسه محصول و قیمت را بدهد در وقت و هزینه شما صرفه جویی می‌کند.

انواع تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی بر اساس تأثیری که روی سلامتی و بدن افراد دارد به سه کلاس دسته‌بندی می‌شوند.

دسته اول یا کلاس A تجهیزاتی قرار دارند که کمترین خطر را بر روی افراد دارد و طراحی آن ساده است؛ مانند تخت بیمارستانی که تنها کنترل عمومی بر روی آن صورت می‌گیرد.

کلاس B  علاوه بر کنترل کردن عمومی تجهیزات باید کنترل ویژه نیز روی تجهیزات پزشکی انجام شود. مثل دستگاه بخور؛

دسته کلاس C  اقلام پرخطری هستند که جان بیمار به آن وابسته است مثل دستگاه فشارخون و دستگاه اکسیژن ساز و... که انواع کنترل و تست‌ها بر روی آن صورت می‌گیرد.

برخی از پر مصرف ترین تجهیزات پزشکی به این شرح است:

پخش عمده لوازم پزشکی

خرید تجهیزات پزشکی

پخش عمده لوازم پزشکی، خرید داروهای دامپزشکی و فروش و تهیه این تجهیزات در تهران و همچنین سایر شهرستان‌ها کاری بسیار دقیق و حساس است که نیاز به مهارت فراوان دارد. محصولاتی که با سلامت مردم سر و کار دارد باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و از یک تامین کننده معتبر و به صورت اصل خریداری شوند.

خرید و فروش عمده تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی همان طور که در بالا به آن اشاره شد می تواند امری دشوار باشد. زیرا پیدا کردن تامین کنندگان مورد اعتماد این محصولات بسیار زمان بر است و نیاز به تخصص دارد. شما می توانید با استفاده از پلتفرم های آنلاین B2B چون ویترین نت به عنوان خریدار و یا تامین کنندگان محصولات خود را خریداری و یا به فروش برسانید.

وضعیت واردات و صادرات تجهیزات پزشکی

صادرات و صادرات  تجهیزات پزشکی به سرعت در حال گسترش است. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که فرصت های ارائه شده توسط بیمارستان های دولتی و خصوصی سهم بازار را تا سال 2022 به 132 میلیارد دلار می رساند. طبق آمارها، بازار بهداشت و درمان آمریکا با 3 تریلیون دلار بزرگترین سهام دار این بازار در بین کشورها است. چین و ژاپن به ترتیب با 574 میلیارد و 469 میلیارد دلار کشورهای بعدی در این فهرست هستند. ازین رو بازار فروش آنلاین تجهیزات پزشکی نیز به بازاری پر رونق تبدیل شده است.

اما یکی از چالش‌های تولیدکنندگان و وارد کننده‌های تجهیزات پزشکی دسترسی به بازار هدف و فروش عمده محصولات پزشکی خود است. 

بهترین سایت خرید تجهیزات پزشکی

خرید لوازم پزشکی

لوازم پزشکی از جمله تجهیزاتی می باشد که با توجه به تنوع برندهای بسیار انتخاب را برای کاربران و مخاطبان بسیار سخت و دشوار ساخته است و این موضوع در سال های اخیر که شاهد تولید انواع برندها و مدل های مختلف لوازم پزشکی در شرکت های سازنده متفاوت می باشیم پیچیده تر واقع شده است. از طرف دیگر می‌توان گفت افزایش برند سبب افزایش رقابت بین شرکت ها و در نتیجه سبب بهبود کیفیت محصولات شده است. خریداران بایستی در هنگام خرید محصولات مدنظر به چند نکته توجه داشته باشند تا بتوانند مناسب ترین گزینه را در اولویت های خود قرار دهند. فراموش نشود که کیفیت لوازم و محصولات پزشکی به دلیل کاربرد آنها در سلامت بیماران و افراد از اهمیت بسیاری برخوردار بوده در نتیجه بایستی از قابل اطمینان ترین و قابل اعتماد ترین شرکت های تولیدی جهت خرید لوازم پزشکی مورد نیاز خود اقدام کنید.

بنابراین بهترین سایت خرید و فروش تجیهزات پزشکی سایتی است که امکان خرید از تامین کننده تایید شده را برای شما فراهم کند. بتوانید خرید امن با تحویل درب مقصد داشته باشید و با کیفیت ترین محصولات و قیمت ها را با هم مقایسه کنید. تمامی این موارد با خرید از سایت ویترین نت در دسترس است.

لیست قیمت تجهیزات پزشکی

تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند که از جمله این دسته بندی ها می توان به لوازم پزشکی،  خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی، مکمل ها و ویتامین ها، داروهای دامپزشکی، مواد و تجهیزات آزمایشگاهی و اقدام داروخانه ای و عطاری ها اشاره کرد. شما از طریق ویترین می توانید مواد و تجهیزات و داروهای آزمایشگاهی رو دندانپزشکی را به صورت عمده خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت VITRINNET.COM مراجعه کنید و یا با شماره 02191001170 تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha