دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین وضعیت امداد رسانی به مناطق زلزله زده هرمزگان از توزیع بسته‌های غذایی 72 ساعته خبر داد.

آخرین وضعیت زلزله زدگان استان هرمزگان/توزیع بسته‌های غذایی 72 ساعته

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین وضعیت زلزله در استان هرمزگان، بیان داشت: از دقایق اولیه تیم‌های امدادی این جمعیت حضور داشته و موضوع جست‌وجوی مصدومان و عملیات نجات اکنون به پایان رسیده، ضمن اینکه دو فروند بالگرد در منطقه مستقر است و 27 تیم امدادی نیز در منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به اقلام امدادی رسیده به منطقه زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: قریب به 600 دستگاه چادر گروهی، 400 تخته موکت و 5 هزار تخته پتو در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفته، ضمن اینکه بسته‌های غذایی 72 ساعته تا یکی دو ساعته آینده به منطقه می‌رسد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اظهار داشت: با توجه به گرمای 44 درجه منطقه زلزله‌زده افزود: چادرها نصب شده و در تلاش هستند تا آب و برق منطقه را برقرار کنند تا کولرهایی برای زلزله‌زدگان نصب شود.

سلیمانی با بیان اینکه هیچ کمبودی از نظر اقلام وجود ندارد، ابراز کرد: هزار بسته مواد غذایی در مسیر منطقه زلزله‌زده قرار دارد؛ ضمن اینکه 9 تیم واکنش سریع از شیراز به منطقه اعزام شده و استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان و درواقع همه هلال‌احمرهای کشور برای خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha