دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 341650

برای انجام آزمایش دیگر نیازی نیست به آزمایشگاه بروید! با "هومکا" تمامی آزمایش‌های خود را در خانه، با هر نوع بیمه‌ی پایه و تکمیلی که دارید، می‌توانید انجام دهید و از تفسیر آن به صورت آنلاین مطلع شوید.مجموعه "هومکا" با بهره‌گیری از متخصصانی که در حوزه علوم آزمایشگاهی دارد و ارتباطی که با آزمایشگاه‌های معتبر کشور گرفته است، توانسته آزمایش‌هایی را که امکان نمونه‌گیری در محل دارند، با اعزام نمونه‌گیر به منزل یا محل‌کار شما انجام دهد. این نمونه‌ها با حفظ زنجیره‌ی سرد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط استاندارد به دست آزمایشگاه می‌رسند تا خیال شما از صحت نمونه‌گیری و نتایج راحت باشد.در ادامه قصد داریم نگاهی دقیق‌تر به مجموعه "هومکا" بیندازیم تا بیشتر با خدمات، آزمایشگاه‌ها، پرستاران، همکاران و سیستم نظارتی که دارند، آشنا شویم.

هومکا؛ بدون نگرانی در خانه آزمایش دهید!

مجموعه "هومکا"؛ مراقبت از سالمندان تا انجام آزمایش در محل

اواخر سال ۹۸ بود که احمد طاهرخانی، محمد علائی‌زاده و محمدعلی عبدالعلی‌زاده، استارتاپ‌ "هومکا" را با هدف فعالیت در حوزه مراقبت از سالمندان راه‌اندازی کردند. اما ویروس کرونا، تمام دنیا را فرا گرفت و به یک بحران تبدیل شد. این ویروس خطرناک باعث شد حضور افراد در فضاهای بسته، اجتماعات و حتی رفت‌وآمد، به امری خطرناک و پر ریسک و خانه به امن‌ترین مکان تبدیل شود.

این فرصتی بود تا استارتاپی مانند "هومکا" که در حوزه سلامت فعالیت می‌کرد و زیرساخت‌های مناسب برای خدمات‌رسانی به افراد در منزل را داشت، وارد میدان شود. از این رو "هومکا" توانست با راه‌اندازی خدمت تست کرونا در منزل، با کاهش رفت‌وآمدهای غیر ضروری به آزمایشگاه‌ها، از انتشار هر چه بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کند. این موضوع گامی بلند در تغییر مسیر "هومکا" بود تا با فروکش کردن پاندمی کرونا، این استارتاپ در حوزه خدمات آزمایشگاهی در محل به فعالیت خود ادامه دهد.

خدمات "هومکا" بعد از کرونا

"هومکا" با تجربه‌ زیادی که از زمان کرونا در حوزه آزمایش در محل به‌دست آورده بود، سعی کرد تا تنوع خدمات آزمایش در منزل خود را بیشتر کند. "هومکا" آزمایش‌هایی مانند: چکاپ‌های روتین برای آقایان، بانوان و سالمندان، آزمایشات پیش از بارداری و حین بارداری، چکاپ‌های کبد، تیروئید، کلیه، قند و چربی، تست پاپ اسمیر، تست زردی نوزادان، تست های بیماری‌های مقاربتی مثل هپاتیت، HIV، HPV و …، آزمایش‌های مخصوص کودکان و آزمایش با نسخه یا به درخواست مشتری را، با نظارت بر فرآیندها، در منزل یا محل کار انجام می‌دهد.

این کسب‌وکار در راستای بهبود خدمات خود در حال حاضر با ۱۶ آزمایشگاه، ۲۸۰ پرستار و ۳ پزشک در ارتباط است و تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار درخواست موفق را انجام داده است.

برای انجام هر یک از این آزمایش‌ها در منزل یا محل‌کار، کافی است به سایت "هومکا" مراجعه کنید تا با پر کردن فرم مربوطه، از مرکز مشاوره‌ی هومکا با شما تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را با شما انجام دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یکی از نمونه‌گیرهای "هومکا" به محل مورد نظر شما مراجعه کند و نمونه‌گیری را انجام دهد. پس از ارسال نمونه به آزمایشگاه و تحلیل آن، نتایج آزمایش به صورت آنلاین یا فیزیکی خدمت شما ارائه می‌شود. فعالیت هومکا فقط به روزهای کاری محدود نمی‌شود و مرکز مشاوره هومکا حتی در روزهای تعطیل هم پاسخگو است.

هومکا؛ بدون نگرانی در خانه آزمایش دهید!

در کدام استان‌ها می‌توان از "هومکا" خدمات آزمایش در محل گرفت؟

"هومکا" در ابتدای فعالیت خود تنها با چند آزمایشگاه و تعداد اندکی متخصص نمونه‌گیری همکاری می‌کرد و تنها در دو شهر تهران و کرج خدمات ارائه می‌کرد. اما این مجموعه توانسته با گسترش فعالیت‌های خود، در حال حاضر با ۱۶ آزمایشگاه معتبر در سطح کشور همکاری داشته باشد و فعالیت خود را در شهرهای تبریز، رشت، شیراز و قزوین نیز شروع کند. به زودی این مجموعه در شهرهای اصفهان، مشهد، اهواز و زنجان نیز حضور پیدا می‌کند. اما "هومکا" هدف بزرگتری برای خود در نظر دارد و می‌خواهد تا سال آینده خدمات خود را در مراکز تمام استان‌ها، راه‌اندازی کند.

یکی از دغدغه‌های اصلی "هومکا" انتخاب آزمایشگاه‌های معتبر در شهرهای مختلف است، از این رو با کمک گرفتن از مشاورین و متخصصین آزمایشگاهی خود و نظارت دقیق بر نحوه خدمت‌رسانی، تنها آزمایشگاه‌های معتبر را به مجموعه خود اضافه می‌کند.

بعضی از بهترین آزمایشگاه‌هایی که " هومکا" با آنها در ارتباط است:

· آزمایشگاه "آرامش" به مدیریت آقای دکتر یعقوبی

· آزمایشگاه "فردا "به مدیریت آقای دکتر رضی

· آزمایشگاه "آریا" به مدیریت آقای دکتر قجاوند

· آزمایشگاه "پویش" به مدیریت آقای دکتر اسفندیاری

· آزمایشگاه "نیلو" رشت به مدیریت آقای دکتر رضایی

· آزمایشگاه "نیلو" شیراز به مدیریت آقای سورقالی

· آزمایشگاه "سنجش" تبریز به مدیریت آقای آشتیانی

هومکا؛ بدون نگرانی در خانه آزمایش دهید!

آموزش به پرستاران و متخصصین نمونه‌گیری

تمامی پرستاران و متخصصین نمونه‌گیری فعال در "هومکا" یا کارشناس علوم آزمایشگاهی هستند یا مدرک کارشناسی پرستاری دارندو علاوه بر این سابقه‌ی فعایت در این حوزه را دارند. تا به امروز "هومکا" با ۲۸۰ پرستار باتجربه همکاری داشته و با برگزاری دوره‌های آموزشی، سعی در بهبود مهارت‌های آن‌ها دارد.

"هومکا"؛ ضامن یک خدمت خوب

پس از انجام آزمایش توسط پرستاران، از بخش کنترل کیفیت شرکت در خصوص بررسی نحوه عملکرد آن‌ها با کاربران تماس گرفته‌ می‌شود و فرم آنلاینی جهت سنجش میزان رضایت نیز برای مشتریان ارسال می‌گردد. "هومکا" از ساعت ٨ تا ۲۳، پاسخگوی مشتریان است و آن‌ها می‌توانند از هر طریقی با هومکا ارتباط بگیرند و بازخورد خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

در خصوص نظارت بر نتایج آزمایش، پزشکان "هومکا" این وظیفه را دارند و در زمینه‌ی تضمین کیفیت، با آزمایشگاه‌ها در ارتباط و تعامل هستند.

هومکا در تلاش است تا با نظارت بر تمامی فرآیندها و بهبود آن‌ها، به عنوان واسطه‌ی بین مشتری و آزمایشگاه، تجربه‌ی خوبی برای مشتریان رقم بزند تا دغدغه‌های انجام آزمایش با آزمایشگاه را نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha