بسیاری از محصولات لیزر موهای زائد با تبلیغات بسیار زیاد سعی در محدود سازی بازار دستگاه های الکساندرایت به چند برند چینی نمایند، دلیل هزینه بالا در تبلیغات اینگونه محصولات سود بالای شرکت های وارد کننده از فروش چنین محصولاتی است. باید توجه داشته باشید یک دستگاه لیزر الکس با کیفیت را از مشخصات و شرکت مادر تولید کننده آن باید متوجه شوید.

واردات بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت کره ای با کاهش تحریم ها در سال 1401

همان طور که می دانید ما در دوران خاصی قرار گرفته ایم، با توجه به تحریم های شدید علیه ایران، واردات بسیاری از لوازم خارجی با مشکلات زیادی روبرو شده است. یکی از مواردی که نیاز به واردات محصول هست، دستگاه لیزر موهای زائد می باش، دستگاه لیزر الکساندرایت با کیفیت با طی مراحل سختی توسط شرکت های معتبر بازرگانی وارد ایران می شوند.

لیزر موهای زائد را در بهترین کلینیک های زیبایی انجام دهید

بسیاری از محصولات لیزر موهای زائد با تبلیغات بسیار زیاد سعی در محدود سازی بازار دستگاه های الکساندرایت به چند برند چینی نمایند، دلیل هزینه بالا در تبلیغات اینگونه محصولات سود بالای شرکت های وارد کننده از فروش چنین محصولاتی است. باید توجه داشته باشید یک دستگاه لیزر الکس با کیفیت را از مشخصات و شرکت مادر تولید کننده آن باید متوجه شوید.

خرید لیزر الکساندرایت از شرکت های معتبر و مطمئن

بطور کلی در هنگام خرید لیزر الکس باید دقت داشته باشیم که به کدام شرکت اعتماد نماییم، شما قبل از خرید حتما توجه نمایید که خرید تان را از شرکت معتبری انجام دهید. دستگاه های اصل و معتبر دارای این ویژگی ها می باشند:

  • مجوز واردات معتبر جهت واردات دستگاه لیزر Alexandrite

    اولین مورد باید به مجوز دستگاه توجه نمایید، لوازمی که به صورت قانونی وارد کشور می شوند دارای مجوز ورود تجهیزات پزشکی بوده و کاملا قانونی و مطمئن وارد ایران شده اند. باید توجه کنید که اگر از مراکز معتبر محصول را تهیه نکنید، جنس چینی و بی کیفیت را به شما قالب خواهند کرد.

  • دریافت مجوز های کیفی لازم و شناسنهمه دار بودن دستگاه لیزر

    حتما توجه نمایید که دستگاه مورد نظر شما از رجیستری وزارت بهداشت، اتاق بازرگانی، اداره کل تجهیزات پزشکی برخوردار باشد. این مورد نشان از اعتبار و شناسنامه دار بودن دستگاه شما است.

  • تطابق دستگاه لیزر با مجوز های اخذ شده

    حتما به مجوزهای قانونی محصول مورد نظرتان توجه نمایید، همچنین از طریق استعلام مجوزها از وزارت بهداشت به مطابقت مجوزها با اطلاعات دستگاه مورد نظرتان خرید خود را نهایی کنید.

بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه بدون توجه به کیفیت دستگاه فقط در پی فروش و سود حداکثری هستند، این دیدگاه خصوصا در حوزه زیبایی و پوست بسیار خطرناک است. شرکت بازرگانی ام بی با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در حوزه واردات تجهیزات زیبایی و کلینیکال، جزو قدیمی ترین شرکت های فعال این حوزه بوده و یکی از معتمد ترین برند های موجود در این بازار است. در ادامه به معرفی بهترین لیزر الکساندرایت موجود در ایران خواهیم پرداخت که تمامی گواهینامه های کیفیت سنجی بین المللی و مجوز های لازم داخلی را دریافت نموده است.

ویژگی های دستگاه های لیزر الکساندرایت با کیفیت در بازار

قبل از هر توضیحی باید بدانید که نمی توان هیچ دستگاهی را بی نقص و بی ایراد دانست. هیچ محصولی صد در صد عالی و بی نقص نیست. شما بر اساس ویژگی های پوست و مو باید بهترین دستگاه سازگار را انتخاب نمایید. دستگاه لیزر الکس، سریع و کارآمد بوده و برای پوست های روشن و موهای تیره یک انتخاب بسیار عالی است.

دستگاه لیزر الکساندرایت بهترین روش رفع موهای زائد

این لیزر دارای طول موج 755 نانومتر بوده و اثر گذاری خوبی دارد. از طرفی سیستم خنک کننده، قطر پرتوی مناسب دستگاه و ... در بهبود نتایج دستگاه لیزر تاثیر دارد. درمان با این دستگاه به خاطر جذب پرتوهای نوری توسط ملانین موهای زائد، به خوبی صورت می گیرد، همچنین جلسات درمانی با این دستگاه کوتاه ولی ماندگار خواهد بود.

مشخصات و ویژگی های دستگاه لیزر الکساندرایت المنت، ساخت شرکت المنیک کره جنوبی

کمپانی کره جنوبی جدیدترین محصول خود به نام دستگاه لیزر الکساندرایت مدل المنت ، که محصول کمپانی المنیک کره جنوبی است را وارد بازار نموده است، در این محصول از سورس ان دیاگ(ND:YAG) و کا تی پی(KTP) هم استفاده می شود.

دستگاه لیزر الکساندرایت المنت کره جنوبی

از ویژگی های مهم این مدل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • وجود 3 سورس لیزری مجزا KTP – ALEXANDRITE – ND:YAG
  • دو مدل سیستم کولینگ AIR COOLING – CRYO GAS
  • توان خروجی بسیار بالا تا 100 ژول خروجی خالص
  • اسپات سایز بسیار بزرگ برای سهولت در درمان 24MM
  • سرعت بسیار بالا تا 10HZ
  • گواهی های متعدد بین المللی FDA – KFDA – CE – ISO13485 – GMP
  • محصول برند شناخته شده المنیک از بزرگترین تولید کنندگان لیزر در جهان

در واقع دستگاه المنت یک ابزار جامع و کامل برای از بین بردن موهای زائد و مشکلات پوستی می باشد که چندین تکنولوژی کاربردی را در قالب یک دستگاه امکان پذیر می کند.

چرا باید لیزر الکس المنت را بخریم

ما برای خرید هر وسیله ای که اقدام می کنیم ابتدا به خدمات پس از فروش و ضمانت ها توجه می کنیم، در مورد این محصول باید بگوییم مواردی مثل: اعتبار شرکت مادر که برندی کره ای است، سه طول موج بودن دستگاه، ضمانت کیفیت و تامین قطعات مادام العمر از شرکت مادر توسط بازرگانی ام بی و بسیاری موارد دیگر باعث می شود که خریدار با خیال راحت و اطمینان محصول را تهیه نماید.

سخن پایانی

باید قبل از خرید دستگاه لیزر الکساندرایت، در مورد محصول مورد نظر خود تحقیق نمایید، حتما از شرکت های معتبر خرید خود را انجام دهید و سعی کنید با نتخصصین این حوزه مشورت کنید تا شما را به درستی راهنمایی کنند، با توجه به پایین بودن قیمت لیزر الکس چینی موجود در بازار، این موضوع که کیفیت دستگاه در رفع موهای زائد و خرابی های آن همچنین تامین قطعات پس از خرابی لیزر استفاده از آنها را به شما پیشنهاد نمیکنیم.

کیفیت بالای لیزر الکساندرایت المنت بازرگانی ام بی و دارا بودن نمایندگی انحصاری این برند در ایران باعث میشود بهترین انتخاب برای شما باشد، جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت ام بی میتوانید به وبسایت شرکت به آدرس (https://lasermb.com/) مراجعه و از اطلاعات و مقالات تخصصی نیز استفاده نمایید.

آدرس : تهران – اشرفی اصفهانی – خیابان پیامبر شرقی – خیابان حاجی زاده – مجتمع تجاری اداری گلشن واحد 410 اداری بازرگانی ام بی

شماره تماس : 02146140105

آدرس ایمیل : info@lasermb.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha