شب گذشته، دوم مرداد ماه، کنسرت‌نمایش «سی‌صد»، میزبان حدود چهار هزار نفر از اعضای کادر درمان بود.  این اجرا به صورت اختصاصی و رایگان برای اعضای جامعه‌ پزشکان و پرستاران به روی صحنه رفت، کسانی که از آغاز پاندمی کرونا، برای مردم ایران از جان خود مایه گذاشتند، به دیدن این کنسرت‌نمایش رفتند و از «ایران» شنیدند.

اجرای اختصاصی کنسرت‌نمایش سی‌صد برای کادر درمان با حمایت داریا همراه

«کنسرت نمایش سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری با کارگردانی امیرجدیدی، موسیقی تهمورس پورناظری و با صدای رضا بهرام، بیش از 30 شب است که در فضای باز کاخ سعدآباد و با همراهی گروهی از هنرمندان مطرح تئاتر و موسیقی نظیر جواد عزتی، طناز طباطبایی، مهران غفوریان، امیرجدیدی، دلنیا آرام و هنرمندان دیگر با موضوعی مرتبط با فرهنگ ایرانی اجرا شده است. علی نصیریان و رضای کیانیان نیز در بخش مربوط به ویدیو مپینگ در «سی‌صد» حضور دارند. شرکت داریا همراه، واردکننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، هم به عنوان اسپانسر در کنار این تیم است. بی‌شک اهمیت بالای فرهنگ و هنر ایرانی برای این شرکت، از دلایل اصلی حضورش به عنوان حامی در این پروژه بزرگ است تا کاری با بالاترین استاندارد برای مخاطب بتواند به روی صحنه برود.

این اجرا که حال و هوای متفاوتی نسبت به اجراهای قبلی داشت، ادای دین کوچکی به افرادی بود که با کم‌ترین امکانات به مقابله با ویروس کرونا پرداخته‌اند. هماهنگی و آماده‌سازی شرایط برای این اجرای ویژه با همکاری تیم سی‌صد و مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.

این اولین بار است که یک کنسرت نمایش با این ظرفیت، به صورت اختصاصی برای کادر درمان و پرستاران و پزشکان به روی صحنه می‌رود. قطعا حضور اسپانسر در کنار پروژه‌هایی از این دست باعث می‌شود که گروه در شرایط بهتری فعالیت کنند و امکان اجراهای مشابه بیشتر شود. داریا همراه نیز که یکی از فعالیت‌های اصلی‌اش، خدمات پس از فروش است، با رویکرد همراهی و حمایتی در زمینه‌های مختلف مانند فرهنگ و هنر سعی دارد که به مردم کشورش خدمات‌رسانی کند.

تا امروز، بیش از نود هزار مخاطب از کنسرت-نمایش «سی‌صد» دیدار کرده‌اند.

اجرای اختصاصی کنسرت‌نمایش سی‌صد برای کادر درمان با حمایت داریا همراه

اجرای اختصاصی کنسرت‌نمایش سی‌صد برای کادر درمان با حمایت داریا همراه

اجرای اختصاصی کنسرت‌نمایش سی‌صد برای کادر درمان با حمایت داریا همراهاجرای اختصاصی کنسرت‌نمایش سی‌صد برای کادر درمان با حمایت داریا همراه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha