کلاژن؛ معجزه ای برای سلامت بدن، رفع چین و چروک پوست و کاهش درد و التهاب با افزایش سن متوجه تغییراتی در پوست خود بویژه صورت می شویم از جمله شل شدن پوست و چین و چروک های ریز دور چشم و لب و عمیق شدن آنها به مرور زمان که قطعا دیدن آن برای هیچ شخصی خوشایند نیست .

مراسم 5 سالگی کلاژینو و کلاژینو بیوتی


دلیل این شل شدگی و افتادگی این است که بدن با کمبود کلاژن از سنین 21 سالگی به بعد مواجه میشود، از همین رو است که با کم شدن خاصیت این چسب طبیعی شاهد خشکی وعدم کشسانی پوست هستیم .

نکته خوب ماجرا این است که با متوجه شدن منشا اصلی این پروتئین ( کلاژن ) توسط پژوهشگران و پزشکان از منابع طبیعی که از بافت جانوران استخراج می شود ، کلاژینو به عنوان برندی که محصولی از کشور فرانسه است به بهترین ترکیب (کلاژن پپتاید) دست یافته و این ترکیب به گفته اشخاصی که آن را استفاده کرده اند نتیجه شگفت انگیزی پس ازچند هفته داشته است. خوشبختانه این محصول 5 سال است که به ایران وارد شده و در جشن پنجمین سالگرد حضور و فروش محصول “کلاژینو" مدیران ارشد شرکت، پزشکان متخصص حوزه پوست و زیبایی و ارتوپدی و همچنین متخصصن داروخانه های مطرح سطح کشور نیز حضور داشتند. این مراسم در هتل استقلال تهران برگزار شد و به گفته مدیران ارشد شرکت ، این برند فرانسوی طی 5 سال موفق شده که ضمن اینکه هر سال به رکورد جدیدی دست یافته یابد ، توانسته طی این پنج سال بیش از 50 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد .

مراسم 5 سالگی کلاژینو و کلاژینو بیوتی

دکتر سهراب کارگر عضو هیات مدیره شرکت، در مراسم جشن پنجمین سالگرد این برند، اعلام نمودند که، فروش و حضور موفق محصول کلاژینو طی این چند سال، علاوه بر اینکه توانسته کمک بسیاری به متقاضیان این محصول در سطح کشور بنماید ، بلکه با حضور گسترده ، مداوم و یکپارچه در سطح کل کشور، سهم مناسبی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد و امید بسیاری است که در سال جدید هم شرکت به اهداف کمی و کیفی تعیین شده خود دست یابد.

وی در این مراسم تصریح کرد: کلاژینو همواره بر اساس نقطه نظرات مصرف کنندگان ، متخصصین و پزشکان در حال توسعه ، تولید و عرضه محصولات جدید این برند می باشد و ایشان در این مراسم نوید عرضه محصولات جدید این برند را طی سال جدید اعلام نمودند.

ایشان خاطرنشان کردند: این محصول که به صورت پودر و قابل حل شوندگی در انواع مایعات قابل استفاده است علاوه بر جلوگیری از چین و چروک پوست و حفظ طراوت آن باعث کاهش درد مفاصل شده و همچنین به کاهش وزن نیز کمک می کند.

کلاژن پروتئینی است که مثل چسب عمل می کند

همچنین دکترعسل شاهرخشاهی؛ مدیر فروش و برندینگ کلاژینو در مراسم این محصول در ایران با اشاره به اینکه کلاژن فعال ترین پروتیین بدن است که 30درصد از کل پروتئین بدن و 70درصد از پروتیین پوست را تشکیل می دهد گفت: به طور کلی کلاژن پروتئین اصلی پوست، مفاصل و استخوان ،ماهیچه ها ،تاندون ها و بافت های پیوندی است که مثل چسب عمل می کنند.

وی افزود: کلاژن انواع مختلفی دارد اما معمول ترین آن در کلاژن دریایی است که باعث کشسانی و آبرسانی پوست و همچنین سلامت قلب و استخوان ها می شود.

وی در خصوص فرایند تولید کلاژن در بدن توضیح داد: فیبروبلاست ها سلول های مسئول ساخت کلاژن در بدن هستند که از اسیدآمینه ها برای ساختن کلاژن استفاده می کنند و مکمل کلاژینو دقیقا همین کار را نجام می دهد.

دکتر شاهرخشاهی همچنین درباره نیاز بدن به کلاژن با اشاره به اینکه از سن ۲۱سالگی به بعد ساخت کلاژن در بدن کم می شود وبر همین اساس به ازای هریک سال یک درصد از کلاژن بدن کاسته می شود گفت: این کاهش کلاژن در بدن پس از ۴۰سالگی خود را در چین و چروک پوست،گودی چشم ها ،از دست رفتن موها ،مشکلات ناخن و دندان و افزایش وزن نشان می دهد.

÷مراسم 5 سالگی کلاژینو و کلاژینو بیوتی

تولید کلاژن دریایی از پوست ،استخوان و فلس ماهی

وی با تاکید بر اینکه ساخت کلاژن پروسه ای زمانبر بین ۷۵تا۹۰روز است اضافه کرد: با مصرف ۸ تا۱۲ هفته از محصول "کلاژینو" و "کلاژینو بیوتی "می توان اثرات آن را در بدن دریافت کرد.

وی در همین زمینه افزود: تحقیقات نشان داده که پس از مصرف ۱۲هفته "کلاژینو" نشانه های آرتروز در بیماران کاهش داشته به طوری که ۴۸درصد فعالیت های بدنی مصرف کنندگان افزایش و ۴۶درصد از درد مفاصل ان ها کاهش یافته است.

دکتر شاهرخشاهی در ادامه با اشاره به اینکه کلاژن از منابع زیاد جانوری می تواند تامین شود اما بهترین نوع آن کلاژن دریایی و متعلق به ماهی است تصریح کرد: کلاژن دریایی از پوست، استخوان و فلس ماهی تولید می شود که به دلیل سایز کوچک جذب و توزیع بیشتر دارد و از اندام های دور ریز ماهی به صورت پودراستخراج می شود که از این بابت سازگار با محیط زیست است.

وی ادامه داد "کلاژینو "نیز از بقایای ماهی تهیه شده و به دلیل بایواکتیو بودن به صورت مستقیم از طریق روده کوچک جذب می شود.

کاهش 30 درصدی چین و چروک با مصرف 5 گرم کلاژینو به صورت روزانه

به گفته وی تحقیقاتی در فرانسه نشان داده که با مصرف روزانه ۵گرم کلاژن، آبرسانی پوست 28% افزایش و چین و چروک ها به میزان 30% کاهش یافته است.

دکتر شاهرخشاهی با اشاره به انواع قرص های کلاژن گفت: در نوع پودر کلاژینو برخلاف قرص ها 5 گرم کامل کلاژن وجود دارد که به اندازه مصرف روزانه است.

وی اضافه کرد : پودر کلاژینو با انواع مایعات حتی مایعات بسیار گرم قابل استفاده است.

وی در ادامه بهبود درد مفاصل، افزایش کشسانی پوست، حفظ سلامت پوست و مو و ناخن، کاهش سلولیت، بهبود خلق و خو و کاهش وزن را از ویژگی های این محصول دانست.

به گفته وی این محصول در دو نوع " کلاژینو"و کلاژینو بیوتی " به بازار عرضه می شود که ویژگی های مشترک دارند اما کلاژینو بیوتی به دلیل داشتن ویتامین ث و زینک و هیالورونیک اسید و بیوتین علاوه بر 5 گرم کلاژن در هر ساشه، علاوه بر کلاژن سازی به جوانسازی و زیبایی پوست و مو کمک شایانی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha