سابقه تاسیس داروخانه شبانه روزی به گذشته های بسیار دور باز می گردد. خرید دارو در ساعاتی غیر از ساعات ادارای معمول ایده اصلی برای شروع فعالیت داروخانه های شبانه روزی بود به گونه ای که افراد بدون دغدغه زمانی برای خرید مایحتاج دارویی خود به داروخانه مراجعه کنند.داروخانه های شبانه روزی با وجود اینکه از ویژگی های مثبت بسیاری برخوردارند اما یک نکته منفی هم دارند؛ دسترسی به آن ها فقط از طریق مراجعه حضوری امکان پذیر می باشد. به بیان ساده داروخانه شبانه روزی شاید توانسته باشد محدودیت زمان را مرتفع سازد اما برای محدودیت مکانی چاره ای نیاندیشیده است.از همین روی در سال های اخیر راه اندازی داروخانه آنلاین شبانه روزی رونق گرفته و قابلیت هایی فراتر از داروخانه های شبانه روزی پیش پای مردم قرار داده است.

داروخانه آنلاین شبانه روزی چیست؟

داروخانه شبانه روزی چیست؟

همه ما با داروخانه آشنایی داریم و حداقل در طول دوران زندگی چندین بار به داروخانه مراجعه کرده ایم. اصولا ساعت کاری داروخانه ها از 9 صبح و حداکثر تا 9 شب است. البته برخی از داروخانه ها این ساعت را به 10 صبح تا 10 شب تغییر داده اند.

این مورد هم برای همه ما پیش آمده که در برخی موارد در ساعاتی از شب که ساعت کاری داروخانه به اتمام رسیده و یا حتی مهم تر از آن رد روزهای تعطیل نیاز مبرمی به دارو و لوازم بهداشتی داشته ایم. در اینجا داروخانه شبانه روزی به کمک ما می آیند. این داروخانه ها با داشتن مجوز از دانشگاه مربوطه و سازمان غذا و دارو همانطور که از نامشان مشخص است به صورت شبانه روزی و 24 ساعته باز هستند و خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهند.

البته تعدا آنها زیاد نیست و می توان گفت به نسبت نیاز و جمعیت منطقه مورد نظر مجوز ارائه می شود.دریافت مجوز برای داشتن داروخانه شبانه روزی شرایط خاص و ویژه ای را نیاز دارد. البته ممکن است شما در شبانه روز نیاز به دارو و مکمل خاصی داشته باشید و بخواهید آنرا برررسی و خریداری نمایید ولی امکان و شرایط حضور در داروخانه شبانه روزی را نداشته باشید در اینجا داروخانه آنلاین شبانه روزی به کمک شما می آید.

داروخانه شبانه روزی آنلاین

داروخانه شبانه روزی آنلاین سبک و سیاق جدیدی از داروخانه هاست که سفارش مشتری را در فضای اینترنت پذیرفته و اقلام دارویی و سایر محصولات داروخانه ای را به فروش می رساند. فرقی ندارد شما در تهران ساکن هستید یا در روستایی فرسنگ ها دور از پایتخت هستید؛ خدمت رسانی داروخانه آنلاین شبانه روزی تهران، کرج، مشهد و ... فقط معطوف به همان شهر نیست و به هر نقطه ای از ایران دارو می فرستند.

تفاوت داروخانه آنلاین شبانه روزی با داروخانه شبانه روزی در این است که نیازی به حضور شما در داروخانه نیست. شما می توانید در هر لحظه از شبانه روز با گوشی و یا رایانه خود با سرچ محصول مورد نظر خود و چند کلیک به راحتی مکمل یا محصول بهداشتی خود را ثبت سفارش کنید و آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

خرید اینترنتی دارو

مزایای خرید اینترنتی دارو

اگر چه تا چند سال پیش خرید اینترنتی دارو چندان مورد استقبال مردم نبود اما با شیوع کرونا به یک گزینه ایده آل و ضروری تبدیل شد. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم که خرید اینترنتی دارو چه فوایدی دارد؟

1. دسترسی در همه جا و همه وقت

همان طور که گفتیم خرید از داروخانه های شبانه روزی آنلاین هر گونه محدودیت مکانی و زمانی را از میان برداشته است. این امر به ویژه برای بیماران خاص و افراد سالخورده اولویت دارد و می توانند در سریع ترین زمان و با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کنند.

2. تنوع محصولات داروخانه

دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و هر نوع محصولی که در داروخانه به فروش می رسد در ویترین داروخانه آنلاین قابل مشاهده است، فقط کافی است صفحات و دسته بندی های هر محصول را به دقت مطالعه کنید. حتی امکان جستجو در سایت داروخانه اینترنتی فراهم شده است. شما بدون معذوریت می توانید قیمت هر محصول را در سایت ببینید و با سایر برندها مقایسه کنید.

3. خرید اینترنتی داروهای کمیاب

خرید داروهای نایاب و گاه خارجی به یک معضل جدی تبدیل شده است. حتی ممکن است بعد از تحمل دردسرهای مختلف درصورت یافتن آن با قیمت گزاف به فروش برسند. از آنجایی که بعضی داروهای کمیاب فقط در داروخانه های خاصی توزیع می شود شما می توانید به سایت اینترنتی این داروخانه های سر بزنید و داروی مدنظرتان را سفارش دهید.

مزایای خرید آنلاین دارو

4. ارسال رایگان

اگر در مراجعه به داروخانه فیزیکی باید مسیری را طی کنید در داروخانه آنلاین به راحتی می توانید اقلام دارویی دلخواه را به صورت رایگان تحویل بگیرید. در خرید اینترنتی دارو به طور محرمانه و با پیک مخصوص به دست مشتری می رسد. این امر در زمان و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی به عمل می آورد.

5. شفافیت قیمت ها

مزیت دیگر خرید دارو از داروخانه آنلاین قیمت واحد و یکسان است. شما با مقایسه سایت های متعدد می توانید از قیمت واقعی قلم دارویی آگاه شوید و در همان لحظه پرداختی آنلاین، سریع و مطمئن انجام دهید. در اغلب اوقات مزیت رقابتی داروخانه آنلاین در مقایسه با داروخانه حضوری قیمت پایین دارو و سایر محصولات است.

6. تخفیفات ویژه

یکی از مزایایی که افراد را به خرید اینترنتی دارو ترغیب می کند تخفیفاتی است که داروخانه های آنلاین روی برخی از مکمل های دارویی در نظر می گیرند. مکمل بدنسازی، مکمل تقویتی و محصولات آرایشی بهداشتی از جمله محصولاتی هستند که با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می توان در جشنواره ها خریداری کرد.

7. مشاوره آنلاین

ما هنگام خرید هر چیزی با سوالات و ابهاماتی مواجه هستیم؛ خرید دارو نیز از این امر مستثنی نیست. داروخانه های اینترنتی این قابلیت بزرگ را دارند که از راهنمایی داروساز و مشاور داروخانه بهره بگیرید. اطلاعاتی از قبیل نحوه مصرف، فواید و مضرات یا تداخل با داروهای دیگر کاملا پاسخ داده می شود و هر گونه ابهام برطرف می شود.

سخن پایانی

امروزه خدمات داروخانه آنلاین شبانه روزی محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است. در این داروخانه ها خرید انواع محصولات با مارک ها و قیمت های متنوع میسر است. با خرید از داروخانه آنلاین شبانه روزی بدون خروج از منزل و در هر ساعت از شبانه روز و ایام تعطیل می توانید محصول موردنظر خود را سفارش دهید و با پیک در محل دریافت کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر سوالات خود را از مشاور داروخانه یا داروساز به صورت اینترنتی یا تلفنی بپرسید. بخش نظرات سایت داروخانه آنلاین نیز برای خرید بهتر و دقیق تر راهنمای شماست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha