وقتی صحبت از مراقبت‌های پوستی و زیبایی آن در میان باشد خانم‌ها به دنبال برندهای مطرحی هستند که بتوانند به‌راحتی به آن اطمینان کنند. در کنار کیفیت، قیمت مناسب نیز برای تهیه محصولات آرایشی و  بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه شما را با برند ایرانی گاتیو و محصولات آن آشنا می‌کنیم. محصولات این شرکت توسط یکی از شرکت‌های بازاریابی و فروش به نام بیز در سطح کشور توزیع می‌شود.

برند گاتیو ساخت کجاست و چه محصولاتی دارد؟

برند گاتیو ساخت کدام کشور است؟

شاید اولین سؤال و مهم‌ترین درباره برند گاتیو این باشد که این برند ساخت کدام کشور است. خوب است بدانید گاتیو برندی کاملاً ایرانی است. ازآنجایی‌که برند گاتیو توانسته است رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کند برخی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند این برند خارجی بوده و ساخت کشورهای آلمان، سوئد یا سوئیس است. محصولات این برند ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارند علاوه بر جلب رضایت مشتری توانسته‌اند رقیب خوبی برای محصولات خارجی باشند. در ادامه با محصولات این برند ایرانی آشنا می‌شویم.

برند گاتیو کلیه محصولات مراقبت از پوست و زیبایی خود را تحت لیسانس ایتالیا تولید می‌کند. تمامی محصولات این شرکت دارای نشان اصالت کالا و شماره بهداشتی بوده و این نکته‌ای است که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید. محصولات گاتیو با همکاری شرکت کارن لیان و دکتر بیز در منطقه اقتصادی ویژه‌ای در ۴۰ کیلومتری استان البرز تولید می‌شوند. شرکت کارن لیان تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در عرصه‌های داخلی و خارجی اخذ کرده است و تمامی محصولات این شرکت با بهره‌گیری از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا ساخت و بسته‌بندی می‌شوند.

محصولات گاتیو را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه محصولات گاتیو به‌صورت عمده و برای فروش در فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی و مراقبت از مو و یا در داروخانه‌ها می‌توان با بازاریان شرکت دکتر بیز تماس گرفت. شرکت بازاریابان ایران زمین با نام اختصاری دکتر بیز انحصار فروش محصولات این برند را دارد.

خرید از بازاریابان رسمی دکتر بیز به شما این امکان را می‌دهد که محصولات اصل گاتیو را با قیمت مناسب تهیه کنید. تأکید برای خرید از بازاریابان شرکت بیز با کد تجاری معتبر به‌این‌علت است که برخی از بازاریابان با توجه به بازار مصرف خوبی که محصولات گاتیو دارند با پورسانت بیشتری اقدام به فروش محصولات این برند می‌کنند.

آشنایی با انواع محصولات گاتیو

محصولات گاتیو شامل مجموعه کاملی از انواع کرم‌های آرایشی و مراقبت از پوست هستند که در ادامه با انواع این محصولات و ویژگی و کاربردهای آن‌ها آشنا می‌شویم.

برند گاتیو ساخت کجاست و چه محصولاتی دارد؟

  1. کرم روشن کننده بدن گاتیو: این محصول با خاصیت روشن کنندگی پوست برای از بین بردن هرگونه تیرگی روی پوست که براثر اپیلاسیون، آفتاب‌سوختگی یا افزایش سن به وجود آمده است کاربرد دارد. کرم روشن کننده بدن گاتیو دارای خاصیت رطوبت رسانی نیز بوده و تسکین دهنده و التیام بخش نیز است. برای تأثیر بیشتر کرم روشن کننده بدن گاتیو باید این محصول را به مدت 2 تا 3 ماه به صورت مرتب روی ناحیه مورد نظر استفاده کنید.
  2. کرم دور چشم گاتیو: این کرم دور چشم تأثیر زیادی در برطرف کردن چین‌وچروک، تیرگی و آثار خستگی از دور چشم دارد. کرم دور چشم گاتیو برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و توانسته است رضایت مصرف‌کنندگان را جلب نماید. این محصول با خاصیت آب‌رسانی خوبی که دارد آثار خستگی و بیماری را از چشم‌ها برطرف کرده و زیبایی و طراوت را به چشم‌ها برمی‌گرداند. افراد با هر نوع پوست حتی پوست‌های حساس می‌توانند از کرم دور چشم گاتیو استفاده کنند.
  3. کرم‌ترمیم کننده گاتیو: کرم‌ترمیم کننده گاتیو همان‌طور که از نامش پیداست برای برطرف کردن جای هر نوع زخم کاربرد دارد. این کرم با خاصیت ترمیم‌کنندگی بالایی که دارد هر نوع زخم نو یا کهنه را ترمیم کرد و جای آن را تا حد زیادی از روی بدن شما محو می‌کند.

کرم‌ترمیم کننده گاتیو با تقویت سد دفاعی پوست و تغذیه آن اثرترمیم کنندگی خود را دوچندان می‌کند. افرادی که روی پوست خود آثار جراحی آکنه زخم یا بریدگی دارند، با استفاده از این محصول استفاده از آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد کرده‌اند.

  1. سرم لیفتینگ صورت گاتیو: سرم لیفتینگ صورت گاتیو دارای اثرات بسیار مفیدی بر روی پوست صورت برای از بین چین‌وچروک و آثار بالا رفتن سن دارد. علاوه بر آن افتادگی‌هایی که بر اثر بالا و پایین رفتن وزن و استفاده از دخانیات روی پوست به وجود می‌آید را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

ماده اصلی این سرم هیالورونیک اسید است که به‌طور طبیعی در بدن ما تولید می‌شود اما گاهی اوقات به دلایل مختلف تولید آن با مشکل مواجه شده و این مسئله باعث ایجاد چین‌وچروک پوست می‌شود. استفاده از سرم لیفتینگ صورت گاتیو علاوه بر رطوبت رسانی بالا باعث کاهش عمق چین‌وچروک‌های عمیق و تعداد چین‌وچروک‌های سطحی می‌شود. سرم لیفتینگ به راحتی جذب پوست شده و بعد از مدتی اثر مثبتی بر روی پوست صورت دارد.

  1. کرم ضد چین‌وچروک گاتیو: کرم ضد چروک گاتیو یکی از محصولات این برند است که توانسته است ازلحاظ قیمت و کیفیت گوی سبقت را از رقبای دیگر برباید. این محصول ایرانی با قیمت مناسب و اثرگذاری بالایی که دارد جای خود را در سبد محصولات مراقبت از پوست خانم‌ها باز کرده است.

کرم ضد چروک گاتیو با داشتن اسیدهای هیدروسکی، ویتامین‌های ای و سی، ویتامین رتینول و کو آنزیم‌ها علاوه بر رطوبت رسانی به پوست تیرگی‌های ایجادشده روی پوست ازجمله دور چشم را نیز برطرف می‌کند. روشن‌کنندگی و استحکام‌بخشی به پوست از دیگر خواص کرم ضد چین‌وچروک گاتیو است.

  1. کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو: با گذشت زمان و به‌مرور پوست شادابی و طراوت خود را از دست داده و بر اثر افزایش سن ،چاقی یا لاغری و بارداری پوست دچار چین‌وچروک می‌شود. کرم سفت کننده پوست گاتیو با داشتن فرمولاسیون پیشرفته و به روز و تولید با بهترین خط تولید، استحکام خوبی به پوست بخشیده و مانع از پیشرفت افتادگی و چین‌وچروک می‌شود.

سخن آخر

محصولات مراقبت از پوست در حفظ زیبایی خانم‌ها بسیار مؤثر هستند. انتخاب و استفاده از محصولات گاتیو با قیمت مناسبی که دارند می‌توانند زیبایی و شادابی را برای پوست شما به ارمغان بیاورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha