سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 343799

احتمالا این اتفاق برای شما نیز رخ داده است که روی پوست صورت خود دچار مشکل خاصی شده باشید اما ندانید که برای حل آن باید چه اقدامی انجام دهید و یا از چه محصولی استفاده کنید. آگاهی از خواص محصولات مختلف و یا مواد طبیعی موجود سبب می‌شود که در صورت بروز مشکل بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن واکنش نشان داد و سپس به حل مشکل پرداخت.

تأثیر ماسک بر پوست صورت

تأثیر ماسک بر پوست صورت

حفظ زیبایی و سلامت پوست به عنوان یکی از بیرونی‌ترین اعضای بدن و نمایان‌ترین آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در میان اهمیت پوست صورت از بقیه نقاط آن پررنگ‌تر است. پس باید به همان میزان نیز، میزان رسیدگی به این بخش از پوست بیشتر از سایر نواحی آن باشد. البته این بدان معنی نیست که از بقیه قسمت‌های پوست بدن غافل شد. در این میان استفاده از ماسک صورت یکی از آسان‌ترین و مؤثرترین روش‌ها برای شادابی و طراوت پوست صورت است. امروزه ماسک‌های بسیاری در بازار موجود است که هرکدام خواص و بسته‌بندی متفاوتی دارند. رایج‌ترین ماسک‌های موجود دارای خصوصیات لایه برداری، آبرسانی، روشن کنندگی و پاک کنندگی هستند. ماسک صورت‌های ورقه ای یا ماسک‌های پیل آف از محبوب‌ترین انواع ماسک هستند. البته توجه داشته باشید که در برخی مواقع می‌توان به سادگی و با داشتن چند قلم از مواد طبیعی و در خانه ماسک‌های خانگی ساخت و از آن‌ها استفاده کرد.

معجزه ماسک زغال

هر زمان که حرف از ماسک صورت در میان باشد، ماسک سیاه یا بلک ماسک در صدر ماسک‌های شناخته شده و محبوب قرار می‌گیرد. محبوبیت این ماسک از آن جایی شکل گرفت که افراد متوجه شدند تأثیرگذارترین ماسکی که برای رفع جوش‌های سرسیاه بینی وجود دارد، این ماسک است و به دلیل این‌که اغلب افراد با این جوش‌ها مشکل دارند و در فکر رهایی از آن هستند پس به مرور استفاده از این نوع ماسک رواج پیدا کرد و محبوب شد.

این ماسک در دو نوع خانگی و کارخانه‌ای وجود دارد. یعنی هم می‌توان آن را به شکل آماده و با ترکیبات و بسته‌بندی متفاوت تهیه کرد و هم می‌توان با چند قلم مواد ساده و در دسترس آن را در منزل تهیه و استفاده کرد. پایه و اساس این ماسک کربن فعال یا زغال است. از آن جایی که زغال فعال دارای ساختاری پوک و اسفنجی است، منافذ و فضای خالی بسیاری در سطح خود دارد، پس به راحتی می‌تواند مواد دیگری را نیز جذب خود کرده و در این منافذ جای دهد. به همین دلیل است که هنگام تماس با سطح پوست و چسبیدن به آن، مواد روغنی، آلودگی، سلول‌های مرده و موارد مشابه را جذب خود کرده و از پوست جدا می‌کند و از این طریق سبب پاکسازی منافذ موجود در پوست ما می‌شود. به همین دلیل است که از زغال در ساختار ماسک‌های سیاه استفاده می‌شود.

اگر شما نیز جز افرادی هستید که دارای منافذ باز هستید، روی برخی نقاط پوست خود جوش سرسیاه دارید و یا به دنبال محصولی برای جذب چربی اضافه پوست خود هستید، می‌توانید به راحتی و بدون صرف هزینه زیادی و با ترکیب پودر زغال فعال و چند ماده دیگر، یک بلک ماسک خانگی داشته باشید. در ادامه طرز تهیه چند مورد از این ماسک‌ها را دوره خواهیم کرد:
معروف‌ترین بلک ماسک خانگی با ترکیب پودر زغال فعال و ژلاتین تهیه می‌شود. برای تهیه ابتدا ژلاتین و آب را با هم مخلوط کرده و روی حرارت قرار دهید تا به خوبی ترکیب شوند و سپس پودر زغال را اضافه کنید. پس از یک‌دست شدن مواد، ماسک زغال شما آماده است و می‌توانید از آن روی پوست خود استفاده کنید.

images_1661070782.jpg

لایه برداری و پاک‌سازی پوست با ترکیب کربن فعال و خاک رس. برای این منظور، زغال فعال، خاک رس، روغن‌ها یا اسانس‌های مفید مدنظر خود را مخلوط کرده و سپس روی پوست قرار دهید.

ترکیب کپسول زغال فعال و زردچوبه و یا بنتونیت نیز از جمله روش‌های دیگری است که می‌توان برای داشتن بلک ماسک از آن‌ها استفاده کرد.
البته افرادی که به دنبال دردسر کم‌تر، هزینه پایین و کیفیت بالا هستند توجه داشته باشند که محصولاتی در بازار هستند که به این نیاز شما پاسخ می‌دهند. ماسک صورت رینوزیت یکی از این موارد است که در کنار داشتن بالاترین کیفیت و محبوبیت در میان مصرف‌کنندگان، دارای هزینه‌ای به شدت با صرفه برای شماست و دردسر ساخت ماسک‌های خانگی را نیز ندارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به فکر سلامت پوست خود هستند.

خرید راحت با شاواز

اگر شما نیز جز افرادی هستید که به تازگی با ماسک زغال رینوزیت آشنا شده‌اید، با این دغدغه مواجه هستید که باید این محصول را از کجا و به چه شکل تهیه کنید. علاوه بر مراکز خرید حضوری که در سراسر کشور برای تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارند، فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری نیز هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن محصول مودرنظر را به دست شما می‌رسانند. فروشگاه اینترنتی شاواز یکی از این فروشگاه‌ها است که دارای محصولات متنوع زیبایی و مراقبتی از برندهای مختلف ایرانی و خارجی است که با کمک آن می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک خرید خود را انجام دهید. یکی از مزیت‌های این فروشگاه نسبت به مراکز مشابه، ایجاد حس خوب خرید اینترنتی برای کاربر است. به این معنی که انگار مخاطب احساس ناآگاهی از محصولات در خرید خود نداشته باشد و به مانند خرید حضوری، محصولات خود را انتخاب و خرید کند.

محتوای محصولات در این سایت به گونه‌ای نوشته شده است که با یک نگاه اجمالی به صفحه محصول می‌توان اطلاعات لازم راجع به محصول را دریافت و با داشتن آگاهی کامل نسبت به محصول، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرد.

پس از انتخاب محصول موردنظر، می‌توانید از تخفیف‌های متنوع این فروشگاه بهره ببرید و با مناسب‌ترین قیمت، اقلام موردنظرتان را سفارش دهید و مطمئن باشید که سفارش موردنظرتان در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

یکی از نقاط قوت این فروشگاه پشتیبانی قوی از خریدار است که می‌توان پیش از خرید و یا پس از آن، از این گزینه استفاده کرد و مشکلات خود را با آن‌ در میان گذاشت تا با صبوری به آن‌ها پاسخ داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha