یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش باران در برخی استان‌های نیمه شمالی/وزش باد شدید در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل و ارتفاعات غربی البرز بارش، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و طی روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه مجددا روز پنجشنبه استان‌های مازندران، گیلان و روز جمعه، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، بارش‌های خفیف و پراکنده را تجربه می‌کنند، ادامه داد: امروز در مناطق شرق، شمال‌شرق، مرکز، غرب و جنوب‌غرب و دامنه‌های جنوبی البرز و فردا در بخش‌هایی از شرق و شمال‌شرق کشور وزش باد شدید موقتی و گردوخاک رخ می‌دهد که این شرایط طی روز جمعه در بخش‌هایی از شرق و شمال‌شرق کشور تداوم دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز بخش‌هایی از شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای‌خزر و شمال‌شرق کشور با کاهش دما مواجه اند که در بخش‌هایی از شمال‌شرق کاهش دما محسوس است، افز.د: مجددا از سه‌شنبه تا پایان هفته در این مناطق روند افزایش دما انتظار می‌رود.

رفیعی با اشاره به اینکه آب‌های دریای خزر امروز و طی ۲ روز آینده نیمه غربی خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خلیج‌فارس و شرق دریای عمان مواج و متلاطم است، در مورد آخرین شرایط آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است و در برخی از ساعات علاوه بر وزش باد، غبار محلی دارد. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۳۱ درجه و کمینه دما نیز به ۱۸ درجه می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha