به انواع کرم‌، لوسیون و روغن که باعث مرطوب نگه داشتن و کاهش خشکی پوست می‌شوند، مرطوب کننده گفته می‌شود و استفاده از آن‌ها در طول روز برای همه به ویژه کسانی که پوست خشک و حساس دارند، نیاز است؛ چرا که مرطوب کننده‌های مرغوب و مناسب علاوه بر کاهش خشکی پوست به جلوگیری از خشکی پوست نیز کمک می کنند.

گزینه های خرید کرم مرطوب کننده صورت ایرانی

از آنجایی که مرطوب کننده‌ها از مهم‌ترین و کابردی‌ترین محصولات مراقبتی هستند همیشه انتخاب و خرید آن‌ها برای افرادی که طراوت و شادابی پوست برایشان اولویت است، دغدغه محسوب می‌شود؛ اگر شما جزو این دسته از افراد هستند، در ادامه این مقاله شما می‌توانید بر اساس نظرات و تجربیات سایرین نسبت به خرید کرم مرطوب کننده ایرانی متناسب با پوست خودتان تصمیم بگیرید.

همه افراد با انواع پوست نیاز است تا در طول روز از مرطوب کننده استفاده کنند؛ اما قبل از خرید هر گونه کرم،روغن و لوسیون شما باید جنس پوستتان را به خوبی بشناسید و با توجه به آن، انتخاب مناسبی را از میان گزینه‌های موجود برای خرید بهترین کرم مرطوب کننده صورت ایرانی، داشته باشید.

با یک روش ساده و خانگی می‌توانید نوع پوست خود را تشخیص دهید، به این صورت که صورتتان را به خوبی شستشو دهید و با حوصله خشک کنید؛ پس از یک ساعت اگر شما احساس کشیدگی و پوسته‌پوسته شدن روی صورت داشتید پوست شما خشک است، چنانچه پوست شما چرب باشد احساس چربی و درخشش علی الخصوص در ناحیه T صورت می‌کنید همچنین اگر پوست شما در ناحیه T چرب و گونه‌های خشکی داشته باشید این از نشانه نوع پوستی مختلط است و در نهایت شما پوستی حساس دارید اگر پس از یک ساعت صورت شما دچار خارش و التهاب شده باشد.

گزینه های خرید کرم مرطوب کننده صورت ایرانی

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک

شما ممکن است به صورت ژنتیکی پوستی خشک داشته باشید و یا عوامل طبیعی مانند آب و هوا، سن، میزان نوشیدن آب در روز و ... باعث تغییر در نوع پوست شما شده باشد. اما مسئله‌ای که اهمیت دارد، جلوگیری از روند پیشرفت خشکی پوست و کاهش آن به مرور زمان است. شما می توانید با انتخاب و خرید یک کرم مناسب به‌ راحتی خشکی پوست خود را کنترل کنید.

برای خرید بهترین کرم مرطوب کننده حتما نیاز نیست از میان برندهای گران قیمت انتخاب کنید؛ بلکه در حال حاضر برندهای ایرانی با بهترین کیفیت‌ها و انواع بودجه‌ها محصولات مختلفی را تولید می‌کنند. برای مثال از گزینه‌های انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک می توان به کرم‌های مرطوب کننده زیر اشاره کرد.

  • کرم مرطوب کننده سوپکس
  • کرم مرطوب کننده کامان oil pluse
  • کرم مرطوب کننده آلوئه‌ورا شون
  • کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense

بهترین کرم مرطوب کننده صورت برای پوست چرب

یکی از اشتباه‌ترین باورهای متداول در مورد پوست‌های چرب این است که برخی افراد تصور می‌کنند این نوع از پوست به مرطوب کننده و یا آبرسانی نیاز ندارد، در صورتی که همه انواع پوست حتی پوست‌های چرب برای تنظیم رطوبت صورت و جلوگیری از بروز چین و چروک به کرم‌های مرطوب کننده احتیاج دارند.، اما باید آن را متناسب با پوست خودشان انتخاب کنند.

کسانی که نوع پوست آن‌ها چرب است بیشتر از سایر افراد در خطر آکنه و بسته شدن منافذ پوستی قرار دارند و برای کنترل این معضل و هیدراته کردن پوست صورتشان بهتر است از کرم‌های بدون روغن استفاده کنند. اگر قصد انتخاب از میان بهترین کرم مرطوب کننده صورت برای پوست چرب ایرانی را دارید گزینه‌های زیر می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.

  • کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره
  • کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil Free
  • کرم مرطوب کننده مدیلن مناسب پوست چرب
  • کرم مرطوب کننده پوست چرب درمالیفت مدل Hydralift AC Cream

گزینه های خرید کرم مرطوب کننده صورت ایرانی

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست مختلط

افراد با پوست‌ مختلط احتیاج به کرم‌های مرطوب کننده‌ای دارند که علاوه بر آبرسانی به پوست ، چربی پوست صورت را کنترل و از خشکی آن بکاهد؛ اگر پوست صورت شما اینگونه است باید بدانید حتی اگر بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست مختلط را نیز در اختیار داشته باشید، این روش استفاده از آن است که تاثیر گذار است.

به این صورت که افراد با پوست مختلط، بهتر است تا مرطوب کننده را بیشتر به قسمت‌های خشک صورت بزنند و مقداری کمی از آن را برای ناحیه T خود استفاده کنند. شما با استفاده از محصولات مرغوب و روش استفاده صحیح می‌توانید از خشکی و چین و چروک صورت خود جلوگیری کنید.

در این قسمت نمونه‌هایی از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست مختلط ایرانی جهت استفاده شما پیشنهاد شده‌است.

  • کرم مرطوب‌کننده ایرانی جوجوبای مای
  • کرم مرطوب‌کننده آردن با عصاره چای سبز و سبوس برنج
  • کرم مرطوب کننده کلاژن دکتر ژیلا
  • کرم مرطوب کننده و آبرسان Q10 کامان

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست حساس

استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست‌های حساس یکی از دشوارترین اقدامات مراقبتی پوست است، زیرا خرید محصولی که بتواند علاوه بر آبرسانی و مرطوب نگه‌داشتن این نوع از پوست، باعث تحریک آن نیز نشود بسیار مشکل است.

مهمترین ویژگی‌هایی که در انتخاب و خرید بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست حساس باید در نظر داشته باشید این است که عاری از هر رنگ، عطر و مواد ضد حساسیت باشد و همچنین علاوه بر تسکین دهنده بودن، محرک‌های الکی نیز نداشته باشند. موارد زیر از بهترین کرم‌های مرطوب کننده ایرانی هستند که می‌توانید آن‌ها را از اینجا خرید کنید.

  • کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS
  • کرم مرطوب کننده آووکادو کامان
  • کرم مرطوب کننده مخصوص افراد حساس افراد بالای 40 سال سینره
  • کرم صورت آبرسان و مرطوب کننده مورینگا امو مخصوص پوست های خشک و حساس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha