امروزه محصولات تولید شده بازارهای جهانی نظیر کتونی‌های نایک به دلیل تورم زیاد و قیمت‌های سرسام‌آور این محصولات برای خریداران ایرانی مناسب خرید نیستند و آنها به راحتی نمی‌توانند به خرید این محصولات بپردازند. کالاهایی همچون کفش نایک دخترانه و پسرانه به دلیل کیفیت زیادی که دارند، نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال و نحوه تشخیص این تفاوت‌ها

امروزه محصولات تولید شده بازارهای جهانی نظیر کتونی‌های نایک به دلیل تورم زیاد و قیمت‌های سرسام‌آور این محصولات برای خریداران ایرانی مناسب خرید نیستند و آنها به راحتی نمی‌توانند به خرید این محصولات بپردازند. کالاهایی همچون کفش نایک دخترانه و پسرانه به دلیل کیفیت زیادی که دارند، نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. همین موضوع ما را ترغیب کرد در این مطلب به صورت مفصل و جامع ۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال را بررسی کنیم.

تشخیص تفاوت‌های موجود بین کفش اورجینال و کپی

به دلیل کیفیت بالا، زیبایی محصولات اورجینال همچون کفش و کتونی و محبوب بودن برندهای لوکس بین اغلب مردم اشخاص زیادی خواهان خرید کالاهای اورجینال هستند. در سال‌های اخیر استفاده از برندهای لوکس و تمایل به خرید کتونی‌های برند باعث افزایش تولید محصولات فیک و کپی شده است. هر چند که نمی‌توان به دلیل این افزایش تولید کلیه محصولات کپی موجود در بازار را نامرغوب دانست. چه بسا بسیاری از محصولات فیک تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند و خریدار به راحتی می‌تواند اقدام به تهیه آنها با قیمتی مناسب کند. یکی از این محصولات فیک کتونی‌ها و کفش‌های برند هستند که در ادامه به راه‌های تشخیص محصولات اورجینال و کپی حین خرید اشاره خواهیم کرد.

از فروشنده معتبر خرید کنید!

اغلب کتونی‌ها و کفش‌های اورجینال توسط فروشنده‌های معتبر خود به فروش می‌رسند. به همین علت، زمانی که شما اقدام به تهیه محصول از فروشگاه معتبر می‌کنید دیگر نگرانی‌ای بابت کپی بودن آن محصول ندارید. هر چند که اغلب برندهای مطرح جهانی داخل کشور ما قابل خرید نیستند، این در حالی است که می‌توان از طریق آنلاین شاپ‌ها و فروشگاه‌های معتبر محصول اورجینال خریداری کرد.

نظرات و رتبه‌بندی خریداران قبلی کتونی را به دقت مطالعه کنید.

حتما قبل از تهیه محصول مناسب اورجینال نظرات بقیه خریداران را به دقت مطال

عه کنید. اگر محصولی رتبه منفی دارد، تصمیمی در رابطه با خرید آن کالا اتخاذ نکنید. پیشنهاد می‌شود جزئیات کتونی و کفش‌ها را به دقت در سایت‌ها بررسی کنید. این جزئیات شامل عکس‌هایی از محصول یا سوالات شما در رابطه با جزئیات کتونی است. مقاله ۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال در ادامه به نکات بیشتری در این رابطه اشاره می‌کند.

اقدام به خرید کتونی‌هایی که تخفیف بالا دارند، نکنید.

بعضا به قدری طرفدار یک برند می‌شویم که تنها خواهان به دست آوردن محصولات آن برند هستیم. این رویا به قدری برایمان شیرین می‌شود که فقط به فکر خرید کتونی مدنظرمان هستیم. باید گوشزد کرد در صورتی که محصول مدنظر شما بیش از ۵۰ درصد تخفیف خورده باشد احتمال فیک و کپی بودن آن بیش از اصل و اورجینال بودنش است. پس این مسئله را همچون یک فرصت نبینید و کمی منطقی در این رابطه بیندیشید.

به بسته‌بندی محصول توجه داشته باشید!

معمولا اغلب کتونی‌ها و کفش‌های کپی و فیک در بسته‌بندی اصلی محصولات عرضه نمی‌شوند. این موضوع در کنار توجه به بندهای کفش کتونی، یا دوخت محصول می‌تواند به شما اطلاعات خوبی در رابطه با کالا دهد. اگر بندهای کفش به محکمی بسته شده باشند، این نوع بستن بند نشانگر کپی بودن کالا است. همچنین، اگر دوخت کتونی به صورت دقیق با استفاده از مواد بادوام همراه نباشد هم این موضوع نشانگر کپی بودن کالا است.

images_1667830459.jpg

۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال

بعضا ممکن است در یک مهمانی عصرگاهی با دوستانتان آنها به این موضوع که کفش شما فیک است، اشاره کنند. احتمالا در این وضعیت شما بسیار عصبانی و ناراحت می‌شوید. اما اگر کمی بیندیشید متوجه می‌شوید شرایط اقتصادی شما و قدرت خریدتان به حدی نیست که بتوانید کفشی از برند مورد علاقه‌یتان خریداری کنید. حالا باید چه کرد؟ شما می‌توانید از طریق افزایش اطلاعاتتان در رابطه با ۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال و تحقیق بسیار در این حوزه به خرید کتونی محبوب‌تان بپردازید.

به مجموعه‌ عواملی که باید قبل از تهیه کتونی در نظر داشته باشید، دقت کنید.

عواملی نظیر مارک روی محصول، قیمت، دوام و کیفیت بین دو محصول کپی و اورجینال به صورت متفاوت لحاظ می‌شوند. دوام و کیفیت محصول اورجینال بیش از کیفیت‌ کتونی فیک است. البته، این به معنای آن نیست که محصول کپی شده بی‌کیفیت و بد است، بلکه به معنای محصولی با کیفیت پایین‌تر از کیفیت اصلی کالا است.

تفاوت دوم، عدم وجود گارانتی یا ضمانت‌نامه برای محصول است.

اغلب کالاهای اصیل و اورجینال گارانتی لازم پس از خرید کتونی ارائه می‌کنند. این مسئله نشانگر اطمینان آنها نسبت به کالای خود در بازارهای فروش است. این در حالی است که محصولات کپی این گارانتی را ارائه نمی‌دهند.

ساخت کفش‌های مرغوب بسیار اصولی و متناسب با در نظر داشتن جزئیات است.

اغلب کفش‌های اصیل با توجه به جزئیات نمونه اولیه خود ساخته می‌شوند. به همین علت، شما پس از مشاهده ۱۰۰ عدد کفش اورجینال نمی‌توانید کوچک‌ترین تفاوتی میان این صد کتونی مشاهده کنید. این در حالی است که کفش‌های کپی بدون توجه به جزئیات تولید شده و در دسترس خریدار قرار می‌گیرند.

به لوگو و برچسب قیمت کتونی توجه داشته باشید.

برندهای معروف و شناخته شده جهانی نظیر نایک اقدام به دوخت و قرار دادن لوگو در داخل یا خارج کفش‌های خود می‌کنند. به همین خاطر، یکی از راه‌های تشخیص راحت اصیل و کپی بودن کتونی توجه به لوگوی محصول است. برچسب قیمت نیز همچون لوگو جزو عوامل ۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال است. حتما حین خرید کتونی به این دو مورد توجه داشته باشید.

آیا می‌توانید کتونی را پس از خرید پس دهید؟

اگر محصول خریداری شده از این مزیت برخوردار است، می‌توان گفت در حال خرید کتونی اورجینال هستید. اما اگر فروشنده یا فروشگاه این قابلیت را برای شما در نظر نگرفته است، احتمالا در حال تهیه یک محصول کپی هستید. هر چه فروشنده کفش و کتونی اورجینال خدمات پس از فروش بهتری به خریدار خود ارائه دهد، احتمال اینکه شما از خریدتان راضی باشید و محصولتان صد درصد اصل باشد، افزایش می‌یابد.

۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال نایک زنانه

زنان و دختران بیش از گذشته علاقه‌مند به استفاده از کتونی‌ها و کفش‌های اصیل و اورجینال هستند. علت را می‌توان در کیفیت بالا و ارزشی که این محصولات به خریداران خود القا می‌کنند، یافت. البته این توجه و علاقه زیاد نسبت به خرید کفش نایک دخترانه توسط بانوان منجر شده کپی این محصولات در بازارهای فروش داخلی بیش از گذشته یافت شود. به همین علت، ما در این بخش شما را با روش‌های کاربردی و ساده‌ای برای تشخیص اورجینال و کپی کتونی‌های نایک زنانه آشنا می‌کنیم.

images_1667830544.jpg

به فروشنده و فروشگاه توجه داشته باشید.

قبل از اینکه به خرید کتونی‌های نایک زنانه بپردازید، به دقت در رابطه با فروشنده یا فروشگاه تحقیق کنید. زمانی که تحقیقات لازم را انجام دادید می‌توانید با خیالی راحت محصول مدنظرتان را خریداری کنید. در ضمن، پیشنهاد می‌شود کفش و کتونی مدنظرتان را از مراکز معتبر و بزرگ خریداری کنید.

قیمت را به عنوان یکی از ۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال در نظر بگیرید!

یکی از ساده‌ترین راه‌های تشخیص کفش و کتونی معتبر و اصل توجه به قیمت این محصولات است. اگر کفش کتونی مدنظر شما قیمت پایینی داشته باشد، احتمال اینکه کپی باشد بیش از اصل بودن آن است. این نکته یکی از راه‌های تشخیص ۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال است.

به جعبه کتونی که جزو ۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال است، توجه داشته باشید!

حتما قبل از تهیه کتونی مناسب نایک زنانه خود به جعبه کتونی توجه کنید. شما می‌توانید روی جعبه کتونی اطلاعاتی نظیر رنگ، نوع، سایز و غیره کفش را پیدا کنید. هر چه اطلاعات با جزئیات بیشتری روی جعبه لحاظ شده باشند، نشانگر اصل بودن محصول هستند.

بدانید کفش چه نوع و استایلی دارد!

حتما قبل از خرید کتونی و کفش در رابطه با استایل مدنظرتان به تحقیقات اینترنتی بپردازید. حتما اطلاعاتی نظیر عکس و جزئیات محصول همچون رنگ یا ویژگی‌های کفش را به دست آورده و آنها را در نظر داشته باشید. معمولا اغلب کفش‌های کپی در بردارنده جزئیات نیستند.

رویه کتونی نایک زنانه را بررسی کنید.

رویه کفش‌های نایک به صورت باکیفیت و مرغوب تولید می‌شوند. رویه کفش‌های اصیل نایک با کیفیت و همراه با جزئیات دقیق تولید و به خریدار عرضه می‌شوند. رویه این کتونی‌ها با محصولاتی با دوام و مقاوم تولید شده و از انعطاف‌پذیری زیادی هم برخوردار است. اگر کتونی مدنظرتان نرم بود و هیچ مشکلی در رویه کتونی حین استفاده از محصول نداشتید، بدانید این کتونی اصیل و اورجینال است.

جمع بندی۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال و نحوه تشخیص این تفاوت‌ها

با توجه به گرون بودن کتونی اورجینال و کیفیت قابل قبول کتونی های کپی خرید این محصولات را به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید بهترین محصولات نظیر کفش و کتونی زنانه نایک را به دو صورت آنلاین و حضوری از طریق فروشگاه کفش و کتونی استور تهیه کرده و با خیالی راحت از آنها استفاده کنید. مقاله ۵ تفاوت کتونی های کپی با کتونی اورجینال به جزئیات ظریف و دقیقی در رابطه با کتونی‌ها و کفش‌های اصیل و کپی اشاره کرده که می‌توانند برایتان کاربردی باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha