رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: روز جمعه در ۸ استان کشور سامانه بارشی سبب بارندگی ، رعدو برق و وزش باد شدید موقت می شود.

بارش باران در ۸ استان کشور/وزش باد شدید در تهران

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر صادق ضیاییان در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوا در هفته جاری گفت: روز جمعه سامانه بارشی در خراسان رضوی برخی نقاط استان‌های سمنان، یزد، خراسان جنوبی، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس و شمال کرمان سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مرتفع و سردسیر سبب بارش برف شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی گفت: در این روز در استان‌های تهران، البرز، قزوین و قم وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، همچنین در روز شنبه در اغلب مناطق کشور جو آرام است.

ضیاییان تاکید کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط استان تهران رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین روز سه شنبه نیز جوی آرام در کشور پیش بینی می‌شود و شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج است.

وی گفت: آسمان تهران در روز شنبه صاف همراه با غبار محلی گاهی وزش باد و در شب نیز صاف همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. کمینه و بیشینه دمای هوا نیز به ۱۵ و ۷ درجه سانتیگراد می‌رسد که یک درجه در روز دما نسبت به روز جمعه افزایش پیدا خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha