سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 347625

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که از طریق یکی از سایت‌های آگهی‌محور اقدام به کلاهبرداری 500 میلیون ریالی کرده بود. سرهنگ امیرحسین سلیمانی اظهارداشت: مردی میانسال به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت: «مدتی قبل جهت فروش محصولات غذایی اقدام به درج آگهی در یکی از سایت‌های آگهی‌محور کردم که از آن طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفتم.»، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

کلاهبردار 500میلیونی دستگیر شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ملی ،وی ادامه داد: شاکی بیان داشت که پس از درج آگهی فروش محصولات غذایی در یکی از سایت‌های آگهی‌محور، فردی ضمن برقراری تماس درخواست ارسال محصولات و سپس واریز وجه نموده ولیکن پس از اینکه محصولات غذایی را دریافت کرده است، دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نبود. رئیس پلیس فتا گفت: باتوجه به حساسیت پرونده کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه با همین شگرد تاکنون به 500 میلیون ریال کلاهبرداری از 9 شهروند اقرار کرد، تصریح کرد: وی در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان داشت و در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که قربانیان از روی اعتماد نابه‌جا، اقدام به ارسال محصولات غذایی برای وی می‌کردند.

این مقام سایبری از هموطنان خواست: در خصوص خرید و معاملات در فضای مجازی دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وبسایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha