استارتاپ استودیو و شتاب دهنده هلثیو با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و مجموعه پیشگامان سلامت شفا در نظر دارد بوتکمپ کارآفرینی در صنعت سلامت را به منظور فراهم کردن بستر آموزش اصول اولیه راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار، شبکه‌سازی، تیم‌سازی، آشنایی با افراد تأثیرگذار این حوزه و همچنین آشنایی با اکوسیستم استارتاپی کشور در 32 ساعت و طی 8 کارگاه در 4 حوزه تخصصی در تاریخ 17 الی 9 دی ماه به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار نماید.

بوتکمپ کارآفرینی در صنعت سلامت برگزار می‌شود

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد روزافزون فناوری‌های نوین، نیاز است تا کسب و کارها در حوزه‌های مختلف با این سرعت همراه و همگام شوند تا بتوانند نیازهای افراد را برطرف کنند این توسعه، فضا را برای راه‌انداز کسب و کارهای جدید فراهم کرده و افراد زیادی که برای ورود به صنعت مورد نظرشان ایده دارند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

صنعت سلامت یکی از مهم‌ترین صنایعی است که همواره در جهان پیشرو بوده. این صنعت با توجه به تأثیری که می‌تواند روی جوامع و خصوصا آینده آن‌ها داشته باشد از اهمیتی بالایی میان افراد برخوردار است. طی چند سال گذشته، خصوصا در ایام همه‌گیری کرونا، کسب و کارهای زیادی توانستند با استفاده ایده‌های ناب قدم‌های مهمی را در حوزه سلامت کشور بردارند.

استارتاپ استودیو و شتابدهنده هلثیو با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و مجموعه پیشگامان سلامت شفا در نظر دارد بوتکمپ کارآفرینی در صنعت سلامت را به منظور فراهم کردن بستر آموزش اصول اولیه راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار، شبکه‌سازی، تیم‌سازی، آشنایی با افراد تأثیرگذار این حوزه و همچنین آشنایی با اکوسیستم استارتاپی کشور در 32 ساعت و طی 8 کارگاه برگزار می‌شود.دانشجویان بعد از حضور در این بوتکمپ، علاوه بر آشنایی با موارد ذکر شده، فرصت جذب سرمایه، ورود به استارتاپ استودیوهای تخصصی و ورود به برنامه شتابدهی را دریافت خواهند کرد.

بوتکمپ کارآفرینی در صنعت سلامت برگزار می‌شود

اساتید بوتکمپ کارآفرینی در صنعت سلامت جزو افراد باسابقه، شناخته‌شده و باتجربه اکوسیستم هستند و طی این دوره در کنار موضوعات آکادمیک، تجربیاتی بسیاری را نیز با دانشجویان مطرح خواهند کرد. اساتید این بوتکمپ آقایان بهروز حاجیان تهران (بنیان‌گذار سیناپس)، بهزاد سیفی (بنیان‌گذار هلثیو)، آرش برجی خانی (مدیرعامل هلثیو)، محمد گرویی (مدیر پورتفولیو هم‌آوا)، هادی ملکی (Imed)، وحید فخر (مدیر سرمایه‌گذاری دیجی‌نکست)، امیرحسین کارآگاه (مدیر عامل پرسیس ژن)، جلال جعفری (رئیس هیئت مدیره پرنیان گستر پرتو)، احمد طاهرخانی (مدیرعامل هومکا) می‌باشند.

بوتکمپ کارآفرینی در صنعت سلامت به دو صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت نام فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی بوتکمپ کارآفرینی در صنعت سلامت، از جزئیات کارگاه‌ها و هزینه برگزاری مطلع شوند.

https://healthio.landin.ir/camp/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha