آمازون یک کلینیک پزشکی مجازی جدید راه اندازی کرده است که هدف آن درمان بیماری های رایج مانند آلرژی، ریزش مو و بیماری های پوستی است.

تلاش آمازون در حوزه سلامت دیجیتال با راه اندازی کلینیک مجازی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فیرس هلث کر کلینیک آمازون با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی از راه دور شخص ثالث از جمله SteadyMD و HealthTap که توسط Wheel پشتیبانی می شود، برای ارائه خدمات مشاوره مجازی همکاری می کند. مصرف کنندگان قیمت اولیه مراقبت و زمان پاسخگویی تخمینی را خواهند دید. این سرویس با داروخانه آمازون هم افزایی ایجاد می کند تا داروهایی را که کاربران کلینیک آمازون تجویز می کنند پر و تحویل دهد.

البته کلینیک آمازون هنوز بیمه را نمی‌پذیرد.

سرویس سلامت مجازی جدید نشان‌دهنده آخرین تلاش غول خرده‌فروشی آنلاین در حوزه مراقبت‌های بهداشتی است، پس از آن که در ماه اوت اعلام کرد که سرویس بهداشتی ترکیبی Amazon Care خود را در پایان سال تعطیل می‌کند. این شرکت آمازون Care را که خدمات مراقبت های فوری مجازی و مراقبت های اولیه را برای کارکنان و خانواده هایشان در سال 2019 در منطقه سیاتل ارائه می کرد به صورت آزمایشی اجرا کرد. سپس Amazon Care با خدمات بهداشتی از راه دور در تمام 50 ایالت و خدمات حضوری در مناطق اصلی مترو به سرعت گسترش یافت. .

این شرکت همچنین با خرید داروخانه آنلاین PillPack در سال 2018 به خدمات داروسازی نیز گسترش یافت و سپس آن را به عنوان داروخانه آمازون راه اندازی کرد.

آمازون قصد دارد ارائه دهنده مراقبت های اولیه One Medical را به قیمت 3.9 میلیارد دلار خریداری کند و این معامله 188 کلینیک پزشکی را در 29 بازار اضافه خواهد کرد. One Medical خود را به عنوان پلتفرم مراقبت اولیه مبتنی بر عضویت، فناوری یکپارچه و متمرکز بر مصرف کننده به بازار عرضه می کند و این شرکت در حال حاضر 815000 عضو دارد.

کلینیک آمازون در 32 ایالت فعالیت خواهد کرد و مراقبت مجازی برای بیش از 20 بیماری رایج ارائه می دهد.

بسیاری از استارت‌آپ‌ها از جمله Ro، Hims & Hers و Thirty Madison خدمات مراقبت مجازی مشابهی را برای ارائه پیشگیری از بارداری و درمان شرایطی مانند ریزش مو، بیماری‌های پوستی و سلامت جنسی ارائه می‌دهند. از آنجایی که آمازون ردپای خود را در خدمات مراقبت های بهداشتی مستقیم به مصرف کننده گسترش می دهد، احتمالاً سایر بازیگران سلامت دیجیتال را تحت فشار قرار خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha