تناسب اندام از مهم ترین مسائلی است که فرد به آن توجه بسیاری دارد، تناسب اندام علاوه بر سلامتی می تواند در زیبایی فرد نیز تاثیر گذار باشد و اعتماد به نفس فرد را افزایش دهد. از قدیم الایام افراد به دنبال راهکارهایی بودند که از شر چربی و چاقی اندام های بدن خود راحت شوند و برای رسیدن به وزن ایده آل راه های بسیاری را انجام می دادند و گاه ناموفق بودند و یا با رژیم های سخت و سنگین به سلامت خود آسیب می رساندند، امروزه روش ها و تکنیک هایی در حوزه زیبایی اندام به وجود آمده اند که فرد در مدت زمان کم و بدون انجام ورزش های سنگین به وزن مورد نظر خود می رسند.

آیا عمل لیپوماتیک برگشت پذیر است؟

اما در این نوشتار قصد داریم اطلاعاتی در ارتباط با عمل لیپوماتیک در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم و به این سوال که آیا عمل لیپوماتیک برگشت پذیر است؟ جواب دهیم. اگر شما هم قصد دارید این عمل لاغری را انجام دهید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید و با دیدی بازعمل لیپوماتیک را انجام دهید.

آیا عمل لیپوماتیک برگشت پذیر است؟

تعریفی از عمل لیپوماتیک

لیپوماتیک نوعی جراحی لاغری است. به این ترتیب که چربی های جمع شده در قسمت های مختلف بدن مانند شکم پایین ران ها و پهلوها از بین می رود، این روش نمونه ای از جراحی های لیپوساکشن است اما تفاوت های بسیاری با هم دارند، برای نمونه درد و عوارض عمل لیپوماتیک کمتر از لیپوساکشن است، همچنین می‌توانیم چربی های موجود را به قسمت‌های دیگر از جمله صورت و بدن تزریق کنیم. به این ترتیب عمل جراحی انجام نمی‌شود و فقط بریدگی‌های کوچک روی پوست انجام می‌شود و سپس کانولا را به لایه‌های پوست تزریق می‌کنند تا با عوارض جانبی مواجه نشوید شما بعد از جراحی می توانید به زندگی معمول خود بازگردید.

عمل لیپوماتیک در تهران با بهترین کیفیت و تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود که می تواند عوارض این عمل را به حداقل برساند.

آمادگی های قبل از عمل لیپوماتیک

قبل از عمل لیپوماتیک پزشک معالج، از شما در ارتباط با بیماری زمینه ای، داروهایی که استفاده می کنید و وضعیت جسمی عمومی شما سوالاتی می پرسد که شما باید اطلاعات کاملی را در اختیار آن ها قرار دهید تا با توجه به بیماری های زمینه ایی که دارید دارویی متناسب را برای شما تجویز کند.

آیا عمل لیپوماتیک برگشت پذیر است؟

از مهم ترین کارهایی که در زمان عمل لیپوماتیک انجام می شود خارج کردن چربی های اضافی در بدن انسان است که فرد بعد از عمل لیپوماتیک و سپری کردن دوره نقاهت می تواند شاهد اندامی زیبا باشد توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت رژیم غذایی امکان بازگشت شما به وزن اولیه وجود دارد، میزان تجمع چربی در بدن به متابولیسم بدن هر فرد بستگی دارد.

آیا عمل لیپوماتیک برگشت پذیر است؟

راهکارهایی که مانع از چاقی شما بعد از عمل لیپوماتیک می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

داشتن فعالیت بدنی و پیاده روی های مداوم و ورزش مانع از چاق شدن شما می شود.

عدم پرخوری در وعده های غذایی

حذف ریزه خواری در طول روز

8 ساعت خواب در طول شبانه روز

اجتناب از مصرف غذاهای فست فودی

هیدراته نگه داشتن بدن و نوشیدن 8 لیوان در طول روز

حذف غذاهای سرخ کردنی و ناسالم و استفاده از میوه و سبزیجات

انجام عمل لیپوماتیک در نواحی مختلف بدن

با توجه به در نظر گرفتن تجربه افرادی که انواع رژیم های مختلف را برای لاغر شدن در نظر گرفتند باید گفت که حتی پس از آنکه وزن اضافی بدن به طور کامل از بین می رود، اما باز هم چربی های سرسخت در برخی قسمت ‌های مختلف بدن باقی می‌ ماند که این مورد ممکن است ناراحتی های زیادی را برای فرد به دنبال داشته باشد.

اما اگر قصد از بین بردن تمام این چربی های اضافه را دارید عمل لیپوماتیک می ‌تواند مناسب ترین پیشنهاد برای شما باشد.

آیا عمل لیپوماتیک برگشت پذیر است؟

ویژگی عمل لیپوماتیک نسبت به لیپوساکشن

همانطور که در مطالب بالا نیز گفته شد راه های بسیار زیادی برای لاغری وجود دارد که عمل های زیبایی نیز به عنوان جزئی از آن در نظر گرفته شده و جوابدهی بالاتری نیز نسبت به سایرین به دنبال دارد، اما برای آن نیز ممکن است از روش ‌های مختلفی استفاده شود و برای بسیاری این سوال به وجود آید که عمل لیپوماتیک نسبت به لیپوساکشن چه برتری هایی دارد که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.

ایمن بودن عمل لیپوماتیک:

اما با توجه به در نظر گرفتن پیشرفت چشمگیری که در زمینه پزشکی و عمل های زیبایی رخ داده می توان گفت عمل لیپوماتیک یک روش کاملاً ایمن تر با عملکرد بهتر نسبت به لیپوساکشن می باشد.

چه افرادی نباید برای انجام عمل لیپوماتیک اقدام کنند؟

‏این موضوع که چه افرادی نباید برای عمل لیپوماتیک اقدام کنند نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد چراکه با مطلع شدن از این نکات می توانید به راحتی برای انجام یا حتی عدم انجام عمل لیپوماتیک تصمیم گرفته و هیچ نوع پشیمانی پس از انجام عمل برای شما ایجاد نشود.

آن دسته از افرادی که نباید برای عمل لیپوماتیک اقدام کنند عبارتند از:

  • تمامی افرادی که با توجه به هر دلیلی از وزن بسیار زیادی برخوردار می باشند نمی توانند کاندید مناسبی جهت استفاده از روش لیپوماتیک باشند، چرا که خارج کردن حجم بالای چربی از طریق این روش به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

سخن پایانی

عمل لیپوماتیک از بهترین روش هایی است که تاکنون افراد برای کاهش وزن خود استفاده کرده اند شما با کمک این روش می توانید در همان روز بیشتر از 7 کیلو وزن کم کنید و از اندام زیبای خود لدت ببرید. برای آن که نتیجه عمل شما موفقیت آمیز باشد بهتر است مراقبت های بعد از عمل لیپوماتیک را انجام دهید.

وجود یک دکتر متخصص و حاذق می تواند ریسک عمل شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. شما با مراجعه به کلینیک vip می توانید از تجربه و مهارت پزشکان این مجموعه کمک گرفته و به وزن دلخواه خود برسید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha