سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 349873

جوش و آکنه های پوستی یکی از شایع ترین مشکلات پوست است که بسیاری از ما خصوصا افرادی که پوست های چرب و مختلطی دارند، آن را تجربه نموده اند. ایجاد جوش ها دلایل مختلفی دارد که می توان به ترشح بیش از حد چربی و سبوم، آلودگی ها، عدم رعایت بهداشت صورت، تجمع سلول های مرده، مسدود شدن منافذ پوست، تغذیه ناسالم و ... اشاره کرد. جوش ها در کنار ظاهر ناخوشایند و متورم و گاهی دردناکی که ایجاد می کنند، عوارضی مانند لک های تیره، اسکار آکنه و زخم نیز از خود بر جای می گذارند.

جوش های صورتتو از بین ببر!

یکی از اقدامات موثری که می تواند تاثیر زیادی بر روی درمان جوش ها و کاهش این مشکلات داشته باشد، شستن و تمیز نگه داشتن پوست است. پاک کردن آلودگی ها و چربی های اضافه پوست از مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش جلوگیری می نماید. اما برای درمان جوش های صورت بهتر است از شوینده های ضد جوش استفاده کنیم.

ژل شستشوی ضد جوش صورت آکنه سلوش کلینیک بهترین ژل شستشو برای پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه است. این شوینده صورت علاوه بر درمان جوش ها، به طور موثری از بروز مجدد آن ها نیز پیشگیری می کند. پس اگر شما هم از دست جوش های صورت خود خسته شده اید، توصیه می کنیم این شوینده صورت بسیار عالی و اثرگزار را امتحان کنید تا از نتایج فوق العاده آن شگفت زده شوید.

معرفی ژل شستشوی ضدجوش آکنه سلوشنز کلینیک

ژل شوینده صورت Acne Solutions کلینیک یک شوینده درمانی مخصوص پوست های چرب و جوش دار با حجم 30 میلی لیتر است. این ژل شوینده تمامی آلودگی ها، ناخالصی ها و چربی های اضافه پوست را از بین برده و منافذ پوست را عمیقا پاکسازی می کند. ژل شوینده ضد جوش آکنه سولوشن برند Clinique حاوی ترکیبات فعال و موثری مانند سالیسیلیک اسید ۲٪ و گلوکوزامین می باشد. این شوینده میزان ترشح چربی پوست را متعادل ساخته و با لایه برداری ملایم پوست، سلول های مرده را از بین می برد. از این رو با جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست توسط چربی و آلودگی ها، مانع ایجاد جوش خواهد شد. این ژل شستشوی بی نظیر خاصیت ضد جوش بسیار قوی دارد. این شوینده به درمان جوش و آکنه های صورت کمک کرده و پوستی یکدست و عاری از جوش به ارمغان می آورد.

شوینده صورت Clinique Acne Solutions Cleansing Gel تاثیر زیادی بر روی کاهش لک ها و جای جوش ها دارد. این شوینده صورت، پوست را روشن تر کرده و شفافیت و شادابی آن را افزایش می دهد. همچنین به مرور سبب کوچک تر شدن ظاهر منافذ باز و بزرگ پوست خواهد شد. ژل شست و شوی صورت ضد آکنه کلینیک حاوی ترکیبات آبرسان و نرم کننده مانند گلیسیرین بوده و موجب خشک شدن پوست نمی شود. در فرمولاسیون این شوینده کلینیک از مواد مضر شیمیایی از جمله پارابن، فتالات، سولفات، گلوتن، الکل، ترکیبات عطری و حساسیت زا استفاده نشده است. بنابراین این شوینده باعث ایجاد هیچ گونه حساسیت و تحریک پوستی نخواهد شد. ژل شستشوی آکنه سلوشنز کلینیک تا 24 ماه پس از باز شدن درب محصول نیز قابل استفاده می باشد که مدت زمان زیادی است.

جوش های صورتتو از بین ببر!

ژل شستشوی صورت ضدجوش کلینیک مدل آکنه سلوشن اصل را از کجا باید بخریم؟

ژل شستشوی ضدجوش کلینیک به جرات یکی از بهترین شوینده های ضد جوش در جهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این شوینده فوق العاده محصولی از کمپانی آمریکایی شناخته شده و محبوب کلینیک است. محصولات این برند معتبر به دلیل سالم و ایمن و تاثیر گذار بودن فرمولاسیونشان، کاملا مورد تایید متخصصان پوستی هستند. اما متاسفانه نمونه های تقلبی و فیک محصولات کلینیک به وفور مشاهده می شود که نه تنها فایده ای برای پوست ندارند بلکه به آن آسیب می رسانند. از این رو باید در هنگام خرید این محصولات به اصل بودن آن ها دقت کنید. ولی از آنجایی که محصولات اصل و فیک تشابه ظاهری زیادی دارند، تشخیص اصل یا فیک بودنشان کار آسانی نمی باشد. از این رو همواره بهترین راه برای اطمینان از اصل بودن ژل پاک کننده صورت آکنه سولوشن کلینیک، خرید آن از فروشگاه های معتبر است.

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر می باشد. این فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت های پوستی اورجینال برندهای خارجی درجه یک از جمله برند کلینیک را برای شما فراهم می سازد. فروشگاه رایامیکاپ تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های مجاز آن ها تامین کرده و اصالت تمامی محصولات را تضمین می کند. این فروشگاه به کمک واردات مستقیم محصولات خود موجب ارائه آن ها با قیمت های مناسب تری گشته است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی رایا میکاپ، به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha