دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 350172

 حمله سگ‌های ولگرد به پسری 10ساله در انزلی او را تا یک قدمی مرگ پیش برد. این حادثه در حوالی مسکن مهر انزلی اتفاق افتاد و در جریان آن پسر 10ساله که برای خرید از خانه بیرون رفته بود در منطقه‌ای خلوت طعمه چندین سگ ولگرد قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد.

حمله خونین سگ‌های ولگرد به کودک ۱۰ساله

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری، به‌دنبال این حمله خونین تعدادی از شهروندان که پسربچه را در چنگ و دندان سگ‌ها دیدند تلاش کردند او را نجات دهند اما در همین زمان کوتاهی که او در محاصره سگ‌ها بود دچار جراحات شدیدی شد و تا یک قدمی مرگ پیش رفت.اسماعیل میرزایی، پدر این کودک در این‌باره به مهر گفت: فرزندم برای خرید به مغازه نزدیک منزل در مسکن مهر انزلی رفته بود که مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفت و از ناحیه دست و پا به‌شدت آسیب دید.

او ادامه داد: بعد از این حادثه پسرم را به بیمارستان منتقل کردیم و تاکنون چندین دوره واکسن ضدهاری به فرزندم تزریق شده و مرحله درمانش همچنان ادامه دارد. آنطور که این مرد می‌گوید صدماتی که به فرزندش وارد شده محدود به آسیب‌های جسمی نیست و بعد از این اتفاق پسرش دچار مشکلات روحی زیادی شده است.

او در این‌باره گفت:‌ فرزندم بعد از این اتفاق تلخ دچار وحشت شده و مکرر گریه می‌کند و آرام و قرار ندارد. ذهنیت بدی نسبت به حیوانات در فرزندم ایجاد شده و ممکن است تا سال‌ها در خاطرش بماند. به همین دلیل از دستگاه قضایی می‌خواهم که مسببین تعلل در ساماندهی سگ‌های ولگرد در انزلی تحت پیگرد قانونی و قضایی قرار بگیرند. و من از مقصران این اتفاق شکایت دارم.


او در ادامه گفت: اکثر شهروندان موافق جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد هستند و این موضوع به‌عنوان یک مطالبه جدی مطرح است و شهرداری نباید به‌خاطر مخالفت چند شهروند، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد را متوقف کند. شهروندان انزلی از دست سگ‌های ولگرد آرامش ندارند.تاکنون چندین مرحله اتفاق تلخ حمله سگ‌های ولگرد به شهروندان در انزلی به‌ویژه در منطقه مسکن مهر این شهر رخ داده و کسی در این خصوص پاسخگو نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha