لیپوماتیک ساق پا، مچ پا و ران روشی در میان چندین روش زیبایی است که پرطرفدار بوده و سال‌هاست در کشور ایران توسط متخصصان و جراحان مجرب ایرانی در حال انجام است.

جراحی زیبایی لاغری ران، ساق پا و مچ پا به روش لیپوماتیک

وجود چربی در پاها به‌ویژه قسمت‌هایی چون ران‌، ساق و مچ برای بسیاری از خانم‌ها آزاردهنده‌ است، به‌طوری‌که حتی با ورزش و یا رژیم غذایی سالم نیز به راحتی نمی‌توان از شر این چربی‌ها خلاص شد. همین ناامیدی به بسیاری از خانم‌ها انگیزه می‌دهد تا به دنبال راه‌حل‌های مختلف برای از بین بردن چربی‌های سرسخت پاهای خود باشند. خوشبختانه، چندین عمل زیبایی وجود دارد که چربی‌های ناخواسته را هدف قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین جراحی زیبایی لاغری، روش لیپوماتیک است که علاوه‌بر سایر نقاط بدن برای پاها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. جراحی لیپوماتیک ساق پا و یا لیپوماتیک مچ پا و ران برای از بین بردن سلول‌های چربی ناخواسته بوده و برای کسانی که از برش‌های جراحی و عوارض بخیه اجتناب می‌کنند، مناسب است؛ زیرا این روش بدون برش و بخیه انجام می‌شود.

لیپوماتیک با یک ابزاری به نام کانولا که یک میله فلزی بسیار نازک و حساس است، صورت می‌گیرد. این روش با مزایایی چون نتایج طبیعی‌تر، دوره نقاهت کوتاه‌تر، ساده‌تر، ایمن‌تر، زمان جراحی کوتاه‌تر، تحت بی‌حسی موضعی و بدون جای زخم و تورم همراه است.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه پاهای لاغری داشته باشید، این مطلب را که درباره روش لیپوماتیک ساق پا، ران و مچ پا هست، مطالعه کنید؛ چرا که این مقالع، تمام چیزی است که بدان نیاز دارید.

لاغری پاها به روش لیپوماتیک

بدیهی است که تناسب اندام از عوامل زیبایی یک فرد به‌شمار می‌آید. یکی از اندام‌های متناسب با بدن، پاهاست که جمع شدن چربی‌های زیاد در قسمت‌های مختلف آن‌ها باعث می‌شود، این نواحی، بسیار بزرگتر از سایر نقاط بدن به‌نظر برسند و نهایتا بدن تناسب اندام خود را از دست بدهد. لازم به ذکر است که علت بزرگی پا در برخی از افراد به دلیل تغییرات هورمونی و در بعضی دیگر به صورت ژنتیکی است.

در واقع، چاقی می‌تواند در هر نقطه‌ای از بدن رخ دهد که پاها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. همانطور که ذکر شد، یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد به‌خصوص خانم‌ها، داشتن پاهای چاق یا نامتعادل است؛ چرا که چربی موضعی در این افراد به صورت توده‌های برجسته تشکیل می‌شود و بر زیبایی ظاهر پاهای آنان تأثیرات منفی می‌گذارد.

افرادی که دارای پاهای چاق هستند یا از جمع شدن چربی‌های زیاد در قسمت‌های مختلف پا رنج می‌برند، می‌توانند از روش لیپوماتیک ساق پا، ران و مچ پا بهره‌مند شوند و به ظاهر بهتری برسند. علاوه‌بر این، روش مذکور به پیشگیری از مشکلات جدی و همچنین، به بهبود گردش خون در پاها نیز کمک می‌کند.

شاید بپرسید چرا برای رسیدن به این هدف از روش کاهش وزن به وسیله رژیم غذایی و ورزش استفاده نمی‌شود؟ در پاسخ باید بگوییم که معمولا با کمک رژیم غذایی و ورزش نمی‌توان چربی اضافی این نواحی را از بین برد. همانطور که از عبارت قبل متوجه شدید، صد درصد نمی‌توان گفت رژیم غذایی و ورزش در لاغری و کوچک کردن پاها بی‌تأثیر است؛ اما تحقق این امر علاوه‌بر سخت بودن، نیازمند زمان زیادی است.

امروزه، روش لیپوماتیک پا به‌ویژه در قسمت‌های ساق، ران و مچ به روشی بسیار پرطرفدار تبدیل شده است؛ چرا که تکنیک‌های بسیار پیشرفته این روش توانسته‌اند میزان خطرات و عوارض آن را کاهش دهند و پاهای تراشیده و زیبایی را برای این چنین افراد به ارمغان آورند. حتی باید ذکر کنیم که این روش جراحی لاغری برای افرادی که چربی اضافی در کنار یا داخل ران خود دارند، بسیار محسوس است و فرد بعد از عمل تغییرات زیادی را مشاهده می‌کند.

این روش جراحی زیبایی نه تنها چربی‌های داخل پا را از بین می‌برد، بلکه اثرات ماندگاری را برای زمان طولانی به همراه دارد. این تأثیرات حتی می‌توانند دائمی باشند! از آنجا که مقداری از حجم کاهش‌یافته، ممکن است بازگردد، برای به دست آوردن نتایج دائمی از روش لیپوماتیک و جلوگیری از این اتفاق، رعایت یک سری نکات توسط بیمار، مهم تلقی می‌شود. پس به جرأت می‌توان گفت این روش زیبایی نتایج بسیار مطلوب و محسوسی را ایجاد می‌کند؛ به‌طوری‌که فرد بعد از عمل، شاهد تغییرات زیادی در این نواحی است. این روش توسط دکتر آرش نجف بیگی فوق تخصص جراحی زیبایی انجام میشود.

images_1674319217.png

مراحل مشاوره پزشکی

  1. مرحله اول لیپوماتیک ساق پا، مچ پا و ران با مشاوره پزشکی آغاز و در حین آن به تمام سوالات بیمار پاسخ داده می‌شود. انتظارات وی شنیده و جراحی بر اساس خواسته‌های او برنامه‌ریزی می‌گردد.
  2. مناطق موردنظر، کیفیت و بافت‌های چربی موجود بررسی می‌شود.
  3. پس از ارزیابی، عکس‌های بیمار برای آرشیو پزشکی ثبت می‌گردد.

معاینه پاها قبل از جراحی لیپوماتیک

پاها به‌خصوص ران‌ها در زیبایی بدن بسیار مهم هستند و تناسب آن‌ها تأثیر زیادی در زیبایی و تناسب اندام دارد. پس اگر به دلایل ژنتیکی یا عدم تحرک در این ناحیه دارای چربی زیادی هستید، خالی از لطف نیست که بدانید قبل از لیپوماتیک و لاغری ران، جراحان پلاستیک، پاها را از نواحی چون پشت ران، پشت پا، مچ پا، خارج از ران، روی ران، داخل ران و دور زانو معاینه می‌کنند. جای دارد که متذکر شویم لیپوماتیک ران در چهار قسمت یعنی قسمت بیرونی، داخلی، جلو و پشت ران قابل انجام است.

مزایای لیپوماتیک ساق پا، مچ پا و ران

  • انجام جراحی در یک جلسه و به صورت سرپایی
  • بسیار کم خطر
  • بدون بیهوشی و از طریق بی‌حسی موضعی
  • خونریزی، کبودی و تورم کمتر نسبت به روش‌های سنتی
  • از بین رفتن کامل سلولیت‌های پاها
  • عدم نیاز به بخیه و تنها با ایجاد برش‌های کوچک در نواحی خاص
  • زمان ماندگاری بیشتر و اثربخشی با کیفیت‌تر نسبت روش‌های سنتی
  • زمان ریکاوری کمتر

images_1674319358.png

روش لیپوماتیک در کشور ایران چگونه انجام می‌شود؟

اگر بخواهید پاهایی زیبا داشته باشید، باید صبور باشید، تمرینات سخت و دشوار زیادی را انجام دهید و رژیم‌های سنگین بگیرید! اما همانطور که گفتیم این کارها برای زمانی است که نخواهید از روش‌های مختلف جراحی زیبایی استفاده کنید. امروزه برای داشتن پاهای زیبا و خوش فرم، دیگر نیازی به صرف زمان، تمرینات سخت و رژیم‌های سنگین نیست؛ چرا که می‌توانید از روش‌های ارائه شده مانند روش لیپوماتیک که در کشور ایران نیز انجام می‌شود، بهره‌مند شوید.

جالب است بدانید جراحی لاغری پا در کشور ایران یکی از بهترین جراحی‌های لاغری زیبایی برای از بین بردن چربی این ناحیه به‌شمار می‌آید. لیپوماتیک در ایران از نظر متخصصان و جراحان ماهر در صدر خاورمیانه قرار دارد. سالانه بیش از هفتصد هزار عمل زیبایی در کشور ما انجام می‌شود. پزشکان مجرب ایرانی با سابقه عالی، سال‌هاست که در حال فعالیت در این زمینه هستند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب یک جراح خوب برای روش لیپوماتیک در ایران، این است که جراحی‌های فراوانی در این زمینه توسط آن پزشک صورت گرفته باشد. از این‌رو می‌توانید با دنبال کردن تجربیات پزشکان مختلف و بازدید از گالری‌های قبل و بعد کارهای آن‌ها، بهترین پزشکان جراحی لیپوماتیک در این کشور را بیابید.

حتی جالب است بدانید بسیاری از بیماران از اقصی نقاط جهان برای جراحی لیپوماتیک به ایران سفر می‌کنند. یکی از دلایل این موضوع، مجرب بودن پزشکان و درصد بالای موفقیت متخصصان و جراحان ایرانی در این زمینه است؛ البته نباید از هزینه پایین لیپوماتیک در ایران نسبت به سایر کشورها نیز غافل شد. انجام عمل در مراکز جراحی لیپوماتیک مطابق با استانداردهای روز اروپا آن هم با بالاترین کیفیت در ایران، از دلایل دیگری است که بیماران را برای انجام این کار به کشور ما جذب می‌کند.

هزینه لیپوماتیک در ایران چقدر است؟

تفاوت قابل‌توجهی بین هزینه جراحی لیپوماتیک در ایران و سایر کشورها وجود دارد. مهم‌ترین عوامل کاهش قیمت این روش جراحی زیبایی در ایران، عبارتند از:

  • وجود تعداد زیادی از مراکز جراحی لیپوماتیک در ایران
  • وجود تعداد زیادی کاندید جراحی لیپوماتیک در ایران
  • تفاوت هزینه جراحی لیپوماتیک در ایران بسته به میزان تخصص پزشک و نوع بیمارستان نسبت به سایر کشورها

علل کلی تفاوت هزینه لیپوماتیک

قیمت‌ جراحی زیبایی پا به روش لیپوماتیک بسته به بیمارستانی (دولتی - خصوصی) که عمل در آنجا صورت می‌گیرد و پزشکی که این عمل را انجام می‌دهد، متفاوت است. تعیین قیمت در بیمارستان‌های دولتی از طریق اینترنت و وب‌سایت‌های خاص امکان‌پذیر است؛ اما اگر ترجیح می‌دهید این عمل را در بیمارستان‌های خصوصی یا مراکز زیبایی انجام دهید، این شرایط تغییر می‌کند؛ چرا که دانش و مهارت پزشکان و تجهیزات مراکز زیبایی خصوصی و دولتی با یکدیگر متفاوت است. بنابراین، اگر می‌خواهید جراحی زیبایی خوبی داشته باشید، باید به این متغیرها توجه کرده و تحقیقات خوبی را در این زمینه انجام دهید.

آیا نتایج درمان در همه افراد یکسان است؟

بسیاری از افراد پس از انجام لیپوماتیک ساق پا به نتایج عالی می‌رسند؛ اما ممکن است در برخی از اشخاص اینگونه نباشد چرا که واکنش‌های بدن افراد مختلف به این روش متفاوت است. به همین دلیل است که نتایج درمان در همه افراد یکسان نیست؛ برخی از افراد شاهد نتایج شگفت‌انگیز و عالی هستند؛ اما بعضی دیگر تنها تغییرات جزئی را می‌بینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha