یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور/ تداوم بارش‌ها تا پایان هفته

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، کرمان، لرستان، غرب و جنوب غرب اصفهان، بوشهر، یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بارش پیش‌بینی می‌شود که در نواحی گرمسیر همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و در نواحی مرتفع و کوهستانی به شکل برف رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های حاشیه دریای خزر و بخش‌هایی از مرکز،غرب، شمال و شرق شاهد ادامه بارش هستیم، افزود: بارش ها تا روز جمعه با شدت و ضعف در کشور تداوم دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی چند روز آینده در مرکز، جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش بادهای شدید و برای مناطق مستعد، خیزش و وزش باد و گرد و خاک را انتظار داریم، ادامه داد: وزش باد در نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان و یزد تشدید می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه دریای خزر و دریای عمان تا پایان هفته متلاطم است، در رابطه با آرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: امروز برای تهران بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر بارش برف کاهش می‌یابد و امروز صبح دمای کمینه در فرودگاه مهرآباد ۱ درجه زیر صفر اعلام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha