آب شهری با وجود تصفیه خانه های وسیع شهری، همچنان دارای میکروب و آلاینده های آلوده ای هستند که از سطح استاندارد جهانی بهداشت برای سلامت بدن انسا بالاتر بوده و میتوانند خطرات جبران ناپذیری را در پی داشته باشند. ضمن این که این آلاینده ها و مواد شیمیایی محلول در آب، امکان حذف شدن با جوشاندن آب لوله کشی را نداشته و نمیتوان به جوشاندن و سپس نوشیدن آب اکتفا کرد زیرا با جوشاندن تنها، برخی از میکروب های آب از بین رفته و مواد محلول مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک و بسیاری املاح ریز دیگر حذف نخواهند شد. به همین منظور برای حذف آلاینده های آلوده آب، استفاده از دستگاه تصفه آب خانگی استاندارد بهترین گزینه است.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت تصفیه آسا مرکز خرید انواع دستگاه آب تصفیه کن اورجینال تایوانی است که توانایی حذف و تصفیه هر گونه آلودگی و آلاینده مضر را دارد. شما میتوانید جهت مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا و اطلاع از قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا با شماره 02177167717 تماس برقرار نمایید.


عوارض مصرف آب آلوده

مهم ترین دلیل های آلودگی آب لوله کشی شهری که برای آشامیدن روزانه از آن استفاده میکنیم، فاضلاب های صنعتی و مواد شیمیایی کارخانه ها، انسانی و خانگی و باران های اسیدی هستند که موجب محلول شدن در آب های زیر زمینی میشوند و حذف آنها هزینه های بسیار بالایی دارند به همین جهت تصفیه خانه های شهری تنها به صافی و فیلتر کردن آب و کلرزنی آن بسنده میکنند. با این وجود ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی Minerva روز به روز در حال افزایش است.

منابع آلودگی که در آب های شهری محلول هستند نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، فلزات سنگین و ویروس ها هستند. موارد ذکر شده بیش از 2000 نوع آلودگی موجود در آب آشامیدنی هستند که میتوانند هر کدام به قسمتی از بدن انسان آسیب برسانند و سلامت انسان را به خطر بیاندازند. این موضوع فقط برای بزرگسالان نبوده و افزایش میانسال و کودکان و حتی نوزادان بیشتر از آن متاثر میشوند به طوری که برای مثال نیترات و نیتریت بیش از اندازه در آب آشامیدنی در دراز مدت باعث کاهش اکسیژن خون در بدن انسان شده و منجر به سرطان و مرگ و میر میگردد.

فلزات سنگین موجود در آب لوله کشی شهری نیز از جمله آرسنیک، منیزیم، کلسیم، فلوراید و... با محلول بودن بیش از اندازه در آب، باعث تاثیر منفی بر هوش کودکان شده و ضریب هوشی را کاهش میدهد.

رسوباتی همچون شن و ماسه و گل و لای و زنگ لوله موجود در آب باعث سنگ کلیه در بدن انسان شده که در کودکان بیشتر دیده میشود و میبایست از کودکی جلوگیری شود.

کلر یکی دیگر از مواد خطرناک آب است که در هنگام عملیات تصفیه آب شهری انجام می شود. این ماده سمی موجب آسیب رساندن به کلیه، پوست و مو می شود. سختی آب که به دلیل وجود مواد معدنی زیاد است نیز یکی از اساسی ترین مشکلات آب های شهری می باشد. علاوه بر این میکروب ها و ویروس های آب نیز به دستگاه گوارش کودکان آسیب می رساند و بیماری های عفونی را در آن ها به وجود می آورد. به همین علت تصفیه آب بسیار اهمیت دارد و کودکان به خصوص باید از آب سالم استفاده کنند تا از عوارض آب آلوده در امان باشند و به رشد کودک آسیبی وارد نشود.

آب سالم و سلامتی

ارتباط بسیار نزدیکی میان آب سالم و سلامتی است. آب ناسالم کودکان را بیشتر در معرض بیماری قرار می دهد و سلامت آن ها را خطر می اندازد. بسیاری از بیماری های عروقی، کلیوی و سرطان ها را می توان ناشی از مصرف آب آلوده دانست. مواد شیمیایی، رسوبات، فلزات سینگین موجود در آب و ... در جریان کلرزنی از بین نمی روند. به همین دلیل نیازمند به دستگاه آب تصفیه کن داریم تا از آب سالم و همراه با خواص مفید استفاده کنیم.

آب تصفیه شده و سالم بر رشد کودک و ضریب هوشی آن ها موثر است. از بیماری سنگ کلیه در کودکان جلوگیری می کند. کودکان و بزرگسالانی که آب سالم می نوشند انرژی بیشتری دریافت می کنند و سیستم گوارشی را نیز تقویت کرده و سموم بدن را بهتر دفع می کند. آب تصفیه شده حاوی مواد معدنی، در رشد و تکامل کودک تاثیر زیادی دارد. به تشکیل عضلات و استخوان آن ها کمک می کند و باعث می شود ماهیچه های قوی تری داشته باشند و مفاصل آن ها نیز انعطاف پذیر تر شوند.

نوشیدن آب سالم هن چنین دمای بدن را تنظیم می کند و احساس ضعف و خستی را از بین می برد. نوزادان و کودکان اگر آب آلوده بنوشند به دلیل ضعف سیستم ایمنی آن ها، احتمالا دچار مسمومیت و اسهال و حالت تهوع خواهند شد. به همین سبب مصرف آب تصفیه شده بسیار اهمیت دارد و تهیه یک دستگاه تصفیه آب نیاز افراد یک خانواده از کودک تا مسن ترین عضو به آب سالم را برطرف می کند.


فواید تصفیه آب قلیایی

یکی از انواع آب تصفیه کن ها، تصفیه آب قلیایی است. آب یونیزه قلیایی آبی است که سختی یا همان ph بالاتر از 7.5 داشته باشد. این آب اسیدی نیست و برای بدن بسیار مفید است. آب اسیدی برای دستگاه گوارش مناسب نمی باشد و بسیار خطرناک است. در دستگاه های تصفیه آب به دلیل آن که املاح از بین می روند با استفاده از فیلتر قلیایی می توان آب را از حالت اسیدیته خارج و آن را یونیزه کرد.

آب قلیایی آنتی اکسیدان فراوانی دارد که ضد سرطان است. یعنی به دلیل آن که خون را قلیایی می کند اجازه رشد به سلول های سرطانی را نمی دهد. چرا که این سلول ها تنها در محیط های اسیدی رشد می کنند. نوشیدن آب قلیایی به شادابی پوست و مو کمک می کند. کسانی که قصد کاهش وزن دارند می توانند از این آب استفاده نمایند چون متابولیسم بدن را افزایش می دهد.

هم چنین باعث کاهش قند خون و خطر ابتلا به دیابت می شود. فواید اصفیه آب قلیایی برای کودکان بسیار است و توصیه می شوند که حتما از آن استفاده نمایید. شرکت تصفیه آسا بهترین دستگاه های تصفیه آب قلیایی را ارائه می دهد که کاملا استاندارد و اورجینال می باشند. برای اطلاع از مشخصات این دستگاه می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

فروشگاه آب تصفیه کن خانگی تصفیه آسا

دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva که توسط نمایندگی رسمی و انحصار تصفیه آسا عرضه میگردد رابطه نزدیکی با سلامتی ما دارد و لازم است تا بهترین کیفیت آن را تهیه نماییم. خرید آب تصفیه کن خانگی تصفیه آسا بهترین گزینه برای تهیه یک دستگاه کاملا استاندارد و اورجینال می باشد. این شرکت انواع آب تصفیه کن های تایوانی معتبر مینروا را همراه با ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش عرضه می نماید و نمایندگی انحصاری بهترین مارک تصفیه آب یعنی مینروا می باشد.

مدل های 6 مرحله ای ، 7 مرحله ای قلیایی، 8 مرحله ای لامپ یو وی دار فرابنفش و 8 مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز از محصولات این مجموعه می باشد. برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و مشخصات محصولات را مطالعه نمایید. هم چنین خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب نیز از این طریق برای خریداران محترم امکان پذیر است تا به راحتی بتوانند دستگاه تصفیه منزلشان را در سریع ترین زمان انجام دهند.

پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا، مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز است که یک پک کامل فیلتر تصفیه آب تصفیه آسا می باشد و از سیستم اسمز معکوس جدیدترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا بهره گیری میکند. همچنین تصفیه آب اکسیژن ساز مینروا، دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار بسیار قوی و درجه یک میباشد که در زمان قطع برق و آب میتواند آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار در اختیار شما قرار دهد.

همچنین فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا، ممبران اسمز معکوس فیلمتک Filmtec سیزده لایه ریزبافت است که توانایی حذف املاح مضر بسیار ریز آب لوله کشی شهری تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست و میتواند نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم و فلوراید را به کمترین سطح صفر در آب آشامیدنی برساند و سختی tds آب تصفیه شده را تا زیر 100 که استاندارد جهانی بهداشت برای سلامت بدن تایید میکند کاهش دهد.

آب تصفیه کن های تصفیه آسا اصل می باشند و استاندارد های جهانی را دارا و از بهترین برند های تایوانی موجود در دنیا هستند. ارسال و نصب دستگاه ها برای استان تهران و البرز رایگان است و خدمات تعویض فیلتر ها نیز با قیمت مناسبی برای شما انجام می شود. جهت مشاوره خرید آب تصفیه کن می توانید با مشاوران مجرب شرکت تصفیه آسا تماس حاصل نمایید. با خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال سلامت کودکان و خانواده خود را تضمین می کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha