یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

وزش باد شدید در شرق کشور/ روند افزایش دما در نیمه شمالی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال اصفهان، ارتفاعات قزوین، لرستان، همدان و شرق کرمانشاه بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا این بارش‌های پراکنده را در بوشهر، فارس، کرمان، غرب یزد، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب خوزستان و ارتفاعات البرز شاهد هستیم، ادامه داد: روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز در شرق و جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، شرق سمنان و به‌ویژه در زابل وزش باد به‌نسبت شدید و خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد و احتمال خسارت به سازه‌های موقت و سقوط اشیا وجود دارد.

گودرزی با اشاره به کاهش دید در محورهای مواصلاتی مناطق یاد شده توصیه کرد رانندگان گرامی به موضوع کاهش دید توجه داشته باشند و افزود: طی سه روز آینده در نیمه شمالی کشور با روند نسبی افزایش دما مواجه هستیم.

وی ضمن بیان اینکه دریای خزر و خلیج فارس امروز مواج و متلاطم اند، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری با وزش باد دارد و بیشینه دمای آن به ۱۴ درجه بالای صفر می‌رسد و روند افزایش دما برای پایتخت ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha