یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 352240

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

هوا در بیشتر مناطق کشور گرم می‌شود

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیتجوی چند روز آینده کشور گفت: در نواحی جنوبی کشور امروز شاهد بارش باران خواهیم بود و برای روزهای دوشنبه و سه شنبه مناطقی، چون اصفهان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش همراه با رعدو برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه بارش پراکنده در کرمان و سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد افزود: روز پنجشنبه بیشتر مناطق کشور از جوی آرام برخوردار خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر روند افزایشی دما در بیشتر مناطق کشور تا روز پنجشنبه تصریح کرد: برای سه روز آینده برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده‌ها پیش بینی می‌شود.

گودرزی ضمن هشدار به فعالان دریایی به خاطر افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس در دو روز آینده بیان کرد: در این مدت خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی آسمان تهران را قسمتی ابری همراه با بارش‌های پراکنده پیش بینی کرد و یادآور شد: بیشینه دمای پایتخت مثبت ۱۴ درجه و کمینه دما نیز به مثبت ۸ درجه خواهد رسید.

گودرزی سردترین نقطه کشور را فرودگاه اردبیل با منفی ۹ درجه و گرمترین منطقه را راسک استان سیستان و بلوچستان با مثبت ۳۴ درجه اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha