چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 352409

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

وزش باد در بیشتر مناطق کشور/هوا گرم‌تر می‌شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی 2 روز آینده برای برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ضن اشاره به اینکه این شرایط را روز جمعه در برخی نقاط آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی انتظار داریم، ادامه داد: یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف را شاهد هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز پنجشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی و شمالی البرز و نیمه شرقی کشور وزش بادهای شدید رخ می‌دهد که احتمال خیزش گردوخاک در استان‌های غربی را طی روز جمعه به همراه دارد.

گودرزی با بیان اینکه از جمعه تا یکشنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد وزش باد قابل ملاحظه هستیم، اظهار کرد: از روز شنبه افزایش محسوس دما در غالب مناطق کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر انتظار می‌رود.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی است و از فردا تا چند روز آتی در پایتخت وزش باد قابل ملاحظه تداوم دارد که به مطلوب باقی ماندن هوا کمک می‌کند. بیشینه دمای امروز تهران ۱۸ درجه پیش‌بینی شده و دمای هوا برای روز های آینده افزایشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha