در بین سالمندان بیمار، عزیزانی هستند که شرایط حادتری و حساستری دارند و به همین دلیل نیاز به مراقبت بیشتر و 24 ساعته دارند و یکی از بهترین راهها برای نگهداری از این سالمندان استخدام یک پرستار تمام وقت برای نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل است. برای همین منظور مراکز پرستاری وجود دارند که خدمات گوناگونی از جمله خدمات نگهداری از سالمند به صورت تمام وقت ارائه میدهند. یکی از معتبرترین این مراکز، آژانس پرستاری چتر فیروزه ای میباشد که انواع خدمات پرستاری را به مشتریان خود ارائه میدهد.

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل و شهر کرج

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

شاید بتوان گفت همه سالمندان تمایل دارند دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند. اما در صورتی که این اتفاق بیفتد چه کسی باید از آنها مراقبت کند؟ سالمندان بیمار به خصوص افرادی که شرایط حادتری دارند نیاز به یک مراقب دارند تا از آنها نگهداری کند. بنابراین هنگامی که سالمند بیمار در منزل باشد، باید فردی از بستگان او این کار را به عهده گیرد. اما این شرایط زمانی سخت میشود که فرد مراقب وقت با توان کافی برای نگهداری از سالمند نداشته باشد یا فرد سالمند نیاز به مراقبت 24 ساعته داشته باشد. در این صورت بهترین اقدام استخدام پرستار برای نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل میباشد تا هم خیال سالمند از رفع نیازهایش راحت باشد و هم خیال بستگان و عزیزان او.

شماره تماس های دفتر پرستاری مهر آوران چتر فیروزه ای

۰۹۱۲۹۶۲۹۲۵۶
09124691779
۰۲۶۳۴۴۸۶۵۵۵
۰۲۶۳۲۲۸۱۹۴۹

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل توسط پرستار

حضور یک پرستار در منزل برای نگهداری از سالمند امید را در این عزیزان بیشتر میکند و روحیه این افراد را تقویت میکند. اما نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل توسط پرستار نیاز به شرایطی دارد. پرستار شبانه روزی سالمند در منزل باید فردی صبور، آرام، سرحال، مهربان و مورد اعتماد باشد و قادر باشد خدمات تخصصی مراقبت از سالمند را به صورت 24 ساعته ارائه دهد.

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل و شهر کرج

انواع پرستار شبانه روزی در منزل

پرستار شبانه روزی در منزل خدمات گوناگونی را شامل میشود. در ادامه به بررسی انواع پرستار شبانه روزی در منزل میپردازیم:

پرستار کودک

پرستار از کودکان نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. کودک نیاز به بازی، تفریح، سرگرمی، تربیت، آموزش و نظافت دارد. بنابراین پرستار کودک علاوه بر داشتن ویژگیهایی همچون کارآزموده، با تجربه، تحصیل کرده و قابل اعتماد و مودب، باید از نشاط و انرژی کافی نیز برخوردار باشد تا بتواند علاوه بر نگهداری صحیح از کودک به بازی با او نیز بپردازد. به یاد داشته باشید اولین نکته قابل توجه هنگام استخدام پرستار کودک، نحوه ارتباط او با کودک میباشد. پرستار و کودک باید از ارتباط خوبی با هم برخوردار باشند.

پرستار سالمند

یکی از مهمترین خدمات در بحث پرستار شبانه روزی در منزل، نگهداری از سالمندان بیمار است، زیرا سنین پیری احتمال ابتلا به بیماریهای مختلف و برخی ناتوانیها بیشتر میشود و بنابراین نیاز به داشتن یک پرستار مراقب بیشتر احساس میشود. افراد سالمند نیازهای ویژه تری نسبت به سایر افراد دارند و نگهداری از آنها چالشهای بیشتری خواهد داشت. این افراد ممکن است دچار بیماریهایی همچون آلزایمر، پارکینسون، ناتوانی حرکتی، فشار خون، قند خون، ناراحتیهای قلبی و ... باشند، بنابراین حضور شخصی که به صورت تمام وقت به مراقبت از آنها بپردازد ضروری میباشد.

شماره تماس های دفتر پرستاری مهر آوران چتر فیروزه ای

۰۹۱۲۹۶۲۹۲۵۶
09124691779
۰۲۶۳۴۴۸۶۵۵۵
۰۲۶۳۲۲۸۱۹۴۹

نگهداری از بیمار آلزایمری

یکی از شایعترین بیماریهایی که درصد زیادی از سالمندان را درگیر میکند، بیماری آلزایمر میباشد. عدم مراقبت صحیح از این بیماران و درمان به موقع آنها منجر به تشدید آلزایمر میشود و رفته رفته مشکلات و عوارض بیشتری را دربرمی‌گیرد. گاهی ممکن است سالمندان مبتلا به آلزایمر کارهای خاصی انجام دهند، برای مثال ممکن است بی هیچ خبری و به صورت ناگهانی خانه را ترک کنند بدون این که آدرس آن را در حافظه خود داشته باشند. بنابراین نگهداری از بیمار آلزایمری نیاز به حواس خیلی جمع دارد. یکی از مهمترین وظایف پرستار برای نگهداری از بیمار آلزایمری قفل کردن درها و گذاشتن آدرس و شماره تلفن در جیب سالمند است.

نگهداری از سالمند با بیماری پارکینسون

بیماری پارکینسون یک اختلال حرکتی است و شرایطی را در افراد مبتلا ایجاد میکند که نیاز به مراقبت و پرستاری شبانه روزی داشته باشند. زمانی که این بیماری به اوج خود برسد، فرد مبتلا توانایی انجام کوچکترین حرکات را ندارد و پرستار باید همه امور مربوط به او را رسیدگی کند. نگهداری از سالمند با بیماری پارکینسون علاوه بر شرایطی که قبلتر به آنها اشاره کردیم، نیاز به توان جسمی پرستار برای جابجایی بیمار نیز دارد.

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل و شهر کرج

وظایف پرستار شبانه روزی سالمند در منزل

  • ایجاد محیطی امن و آرام برای سالمند

  • تقویت روحیه سالمند با انجام کارهای مورد علاقه او

  • گزارش تغییرات سالمند به پزشک و بستگان او

  • بررسی مرتب علائم حیاتی بیمار

  • جلوگیری از ایجاد زخم بستر در سالمند

  • استحمام و نظافت بیمار سالمند

  • تهیه غذاهای سالم و مقوی برای او

  • رسیدگی به امور منزل در مواقع ضروری

  • رفتار محترمانه و مهربانانه با سالمند

  • یادآوری داروهای بیمار در ساعت تعیین شده توسط پزشک

معرفی مرکز پرستاری معتبر

برای یافتن بهترین مرکز پرستاری در شهر خود میتوانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا از طریق جستجو در گوگل و بررسی نظرات کاربران به هدف خود برسید. یکی از معتبرترین مراکز پرستاری در شهر کرج که قصد معرفی آن را داریم، آژانس پرستاری چتر فیروزه ای میباشد. چتر فیروزه ای از مراکز مورد اطمینانی است که سالهاست در زمینه انواع خدمات پرستاری رضایت مشتریان محترم خود را کسب نموده است. اولویت کادر چتر فیروزه ای همواره رضایت و اطمینان خاطر مشتریان بوده است. پرستاران ما پس از گذراندن فیلترهای مشخص شده و قبولی در آزمونهای کتبی و شفاهی، با دریافت ضمانهای معتبر در مرکز استخدام میشوند. برای دریافت خدمات پرستار سالمند در کرج مانند پرستار شبانه روزی سالمند در منزل یا دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره تلفن 02634486555 با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

قیمت پرستار سالمند در منزل چقدر است؟

قیمت پرستار سالمند در منزل بسته به فاکتورهای متفاوتی تعیین میشود. این فاکتورها عبارت اند از: تعداد بیمار، شرایط و وضعیت بیمار، وظایف پرستار، ساعت کار پرستار و مسافت طی شده توسط پرستار. هزینه پرستار شبانه روزی سالمند در منزل از پرستاران نیمه وقت و ساعتی به دلیل افزایش وظایف و میئولیت پرستار و همچنین افزایش ساعت کار پرستار به مراتب بالاتر است.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما به آدرس https://chatre-firoozei.ir مراجعه کنید.

شماره تماس های دفتر پرستاری مهر آوران چتر فیروزه ای

۰۹۱۲۹۶۲۹۲۵۶
09124691779
۰۲۶۳۴۴۸۶۵۵۵
۰۲۶۳۲۲۸۱۹۴۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha