بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون (چهاردهمین روز از فروردین ماه) روی عدد ۶۷ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.

هوای تهران قابل قبول است/ ثبت ۵ روز هوای پاک از ابتدای سال

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری شهر، تهران در ۲۴ ساعت گذشته کیفیت هوای پاک را تجربه کرد و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۴۸ قرار داشت اما با افزایش غلظت آلاینده‌ها، شاخص در حال حاضر روی عدد ۶۷ قرار گرفته و کیفیت هوا قابل قبول است.

از ابتدای سال تا امروز- دوشنبه ۱۴ فروردین ماه- پنج روز هوای پاک، هفت روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت به ثبت رسیده و این در حالی‌ست که مردم تهران در مدت مشابه سال قبل ۲ روز هوای پاک و ۱۱ روز هوای قابل قبول را تجربه کرده‌اند.

هم اکنون هوا در ایستگاه اتوبان محلاتی در منطقه ۱۴ با شاخص ۴۱، ایستگاه پونک با شاخص ۵۰، ایستگاه شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۴۹، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۳۹، ایستگاه شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۴۹ و ایستگاه میدان فتح در منطقه ۹ با شاخص ۳۹ پاک اعلام شده است.

در حال حاضر کیفیت هوا در ۱۴ ایستگاه نیز قابل قبول است؛ به طوریکه شاخص در ایستگاه اقدسیه در منطقه یک روی عدد ۷۸، ایستگاه پیروزی در منطقه ۱۳ روی عدد ۶۷، ایستگاه تربیت مدرس در منطقه ۶ روی عدد ۶۳، ایستگاه ستاد بحران در منطقه هفت روی عدد ۷۴، ایستگاه شادآباد در منطقه ۱۸ روی عدد ۵۷، ایستگاه شریف روی عدد ۲ با شاخص ۶۹، ایستگاه شهرری در منطقه ۲۰ روی عدد ۶۶، ایستگاه شهرداری مرکز در منطقه ۱۲ روی عدد ۶۶، ایستگاه شهرداری منطقه چهار روی عدد ۶۴، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۰ روی عدد ۵۳، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۱ روی عدد ۵۵، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۹ روی عدد ۶۰، ایستگاه گلبرگ در منطقه هشت روی عدد ۵۳ و ایستگاه مسعودیه در منطقه ۱۵ روی عدد ۵۹ قرار دارد.

کیفیت هوا در ایستگاه پارک قائم در منطقه ۱۸ نیز روی عدد ۱۱۸ قرار دارد و کیفیت هوا در این ایستگاه ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha