رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره مطهری در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی در اردیبهشت ماه سال جاری

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، دکتر آئین محمدی در این خصوص بیان کرد: بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی از تاریخ 13 لغایت 15 اردیبهشت سال جاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت حضوری در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود.
دکتر آئین محمدی گفت: در دوران کرونا، همایش آموزش علوم پزشکی به صورت مجازی و در سال گذشته به صورت حضوری و مجازی برگزار شد ولی همایش امسال به صورت حضوری برگزار می شود.
وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی، شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری هم برگزار و از میان 700 فرآیند دانش پژوهی ارسالی از سراسر کشور، به 18 فرایند برتر جوایز ارزشمندی اهداء می شود.
رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: در کنار همایش امسال، پنجمین جشنواره ایده های نوآورانه دانشجویی برگزار و از میان 500 ایده دانشجویی مطرح شده، 6 ایده برتر معرفی می شوند.
وی عنوان کرد: در بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی، بیش از 20 سخنران خارجی به صورت مجازی و حضوری شرکت دارند و سخنرانان داخلی هم در قالب سمپوزیوم به ارائه نظرات و تجربیات خود می پردازند.

اهداء جایزه تداوم در بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی


دکتر آئین محمدی با بیان این مطلب که در همایش امسال ، 16 کارگاه آموزشی ( 2 کارگاه بین المللی، 2 کارگاه دانشجویی و 12 کارگاه به زبان فارسی) تشکیل می شود، افزود: یک سری تغییرات عمده در همایش سال جاری نسبت به سال های گذشته ایجاد شده است که از آن جمله می توان به اهداء جایزه تداوم اشاره کرد؛ این جایزه به صاحبان فرآیندهای دانش پژوهی برتر از دوره اول تا یازدهم همایش آموزش پزشکی که پس از دریافت جایزه به مدت 5 سال ادامه داشته است، تعلق می گیرد.
وی افزود: در همایش سال جاری از بین 66 فرآیند ارسال شده از طرف دانشگاه ها به 33 فرایند بر اساس داوری انجام شده، جایزه تداوم اهداء می شود. همچنین 4 دانشجوی برتر در حیطه پژوهش در آموزش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، PHD و دستیاری مورد تقدیر قرار می گیرند.
دکتر آئین محمدی به برپایی غرفه های دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق و غرفه دانشجویی و نیز شرکت های دانش بنیان با عرضه محصولات مرتبط با توسعه آموزش پزشکی در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین همایش آموزش پزشکی اشاره کرد و افزود: علاقمندان برای اطلاع از آخرین اخبار همایش آموزش علوم پزشکی به آدرس سایت همایش: https://ichpe.org/fa/ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha